مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

HomeNewsBlog کولرهای نفتی - محدوده Thermex
مبدل حرارتی چیست؟

آیا می خواهید در مورد مبدل های حرارتی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ مبدل حرارتی آلفالاوال آنها برای چه مواردی استفاده می شوند و چگونه کار می کنند؟ این صفحه پرسش و پاسخ مقدمه خوبی برای موضوع است.

 

مبدل حرارتی چیست؟
فهرست سوالات متداول ؛

عمومی
مبدل حرارتی چیست؟
چه نوع مبدل حرارتی موجود است؟
طراحی مبدل حرارتی
مبدل حرارتی چگونه طراحی شده است؟
مبدلهای حرارتی دریایی
مبدل حرارتی با چه مایعاتی می تواند کار کند؟
Temperature Cross Over چیست؟
مبدل حرارتی "Pass" به چه چیزی اشاره می کند و به چند مورد نیاز دارم؟
چگونه می توان طراحی مبدل حرارتی را کارآمدتر کرد
Thermex کدام مبدل های حرارتی خاص را می تواند ارائه دهد؟
راه اندازی / نصب
نحوه نصب مبدل حرارتی
نحوه افزایش طول عمر مبدل حرارتی
علت خرابی مبدل حرارتی در عملکرد چیست؟
اصطلاحات مبدل حرارتی
 

عمومی
 
1. مبدل حرارتی چیست؟
به بیان ساده تر ، مبدل حرارتی وسیله ای است که گرما را از یک محیط به محیط دیگر منتقل می کند ، یک کولر روغن هیدرولیک یا نمونه ای با استفاده از آب سرد یا هوا ، گرما را از روغن داغ حذف می کند. متناوباً یک مبدل حرارتی استخر شنا از آب گرم یک دیگ بخار یا مدار آب گرم خورشیدی برای گرم کردن آب استخر استفاده می کند. انتقال حرارت از طریق مواد مبدل که محیطهای مورد استفاده را جدا می کند ، منتقل می شود. یک مبدل حرارتی پوسته و لوله ، مایعات را از داخل لوله ها عبور می دهد ، در حالی که مبدل حرارتی خنک شده از هوا ، هوای خنک را از طریق هسته باله ها عبور می دهد تا مایع خنک شود.

 
2. چه نوع مبدل حرارتی موجود است؟
انواع مختلفی از مبدلهای حرارتی موجود است ، سه نوع اصلی که Thermex تأمین می کند.

پوسته و مبدل حرارتی لوله

پوسته و لوله ؛ Shell and Tube Heat Exchangers شامل تعداد زیادی لوله کوچک است که در یک پوسته استوانه ای قرار گرفته اند. لوله ها در داخل سیلندر با استفاده از یک بسته لوله یا "دسته لوله" قرار می گیرند که می تواند دارای صفحات لوله ثابت (به طور دائمی روی بدنه ثابت شود) یا در مورد تبادل کننده های حرارتی Thermex یک لوله لوله ای شناور است که به بسته لوله امکان گسترش می دهد. و با شرایط مختلف گرمایی منعقد می شود و همچنین اجازه می دهد بسته لوله برای سرویس و نگهداری به راحتی برداشته شود.

مبدل حرارتی بشقاب

نوع بشقاب ؛ مبدلهای حرارتی صفحه ای تقریباً مانند مبدل حرارتی پوسته و لوله عمل می کنند و از یک سری صفحات انباشته به جای لوله ها استفاده می کنند. بسته به کاربرد و مایعات مورد استفاده ، مبدل های حرارتی صفحه ای معمولاً لحیم کاری یا واشر می شوند. ساختار فولادی ضد زنگ جمع و جور آنها را به یک انتخاب ایده آل برای استفاده با مبردها یا پردازش غذا و نوشیدنی تبدیل می کند.

مبدل حرارتی خنک شده با هوا

هوا خنک شده ؛ معمولاً مبدلهای حرارتی خنک کننده هوا در وسایل نقلیه یا سایر برنامه های تلفن همراه که هیچ منبع آب دائمی در دسترس نیست استفاده می شود. Thermex بسته های خنک کننده ترکیبی (یا کولرهای ترکیبی) را طراحی می کند و عرضه می کند که یک کولر آبی ژاکت موتور ، کولر روغنی و کولر هوایی را در یک واحد واحد کاهش می دهد و باعث کاهش نیاز فضا و بهبود کارایی می شود. هوای خنک یا توسط فن یا جریان هوا ناشی از حرکت وسیله نقلیه تأمین می شود.

 
طراحی مبدل حرارتی
1. مبدل حرارتی چگونه طراحی شده است؟
برای اینکه بتوانیم مبدل حرارتی را انتخاب کنیم ، باید بدانیم.

نوع سیال مدار اولیه ، دما و سرعت جریان (معمولاً سیال داغ)
آنچه می خواهید از مدار اصلی خارج کنید (اتلاف گرما یا دمای خروجی هدف)
نوع سیال مدار دوم ، دما و میزان جریان (معمولاً مایع خنک کننده)
زمینه های بالا فقط اصول اولیه هستند. هنگام جمع آوری پرس و جو ، شما همچنین باید Thermex را از محدودیت های کاهش فشار و سایر شرایط خاص آگاه کنید.

لطفاً برای بارگیری قالب ورق داده Thermex که زمینه های مورد نیاز برای انتخاب مبدل حرارتی را مشخص می کند ، اینجا را کلیک کنید. در صورت نیاز به نقل قول برای مبدل حرارتی ، برگه اطلاعات نیز باید ذخیره شود و برای ما ارسال شود.

پوسته و لوله مبدلهای حرارتی - فرم استعلام

  • ۰۰/۰۷/۳۰
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir