مرجع مقالات خوب

۲۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عفونت گوش خارجی

عفونت گوش خارجی
گوش خارجی آن قسمت از گوش شما است که از لاله گوش شما به سمت خارج سر شما گسترش می یابد.

عفونت گوش خارجی به اوتیت خارجی نیز معروف است. عفونت گوش خارجی اغلب به صورت بثورات خارش دار شروع می شود. گوش ممکن است تبدیل شود به:

دردناک
مناقصه
قرمز
متورم
علل
عفونت گوش اغلب ناشی از عفونت باکتریایی است. اما اینکه آیا به عفونت گوش خارجی یا گوش میانی مبتلا هستید ، به نحوه آلودگی شما بستگی دارد.

عفونت گوش میانی
عفونت گوش میانی اغلب ناشی از سرماخوردگی یا مشکل تنفسی دیگر است. عفونت از طریق لوله های استاش به یک یا هر دو گوش منتقل می شود. این لوله ها فشار هوای داخل گوش شما را تنظیم می کنند. آنها به پشت بینی و گلو شما متصل می شوند.

عفونت می تواند لوله های استاش را تحریک کرده و باعث تورم آنها شود. تورم می تواند از تخلیه مناسب آنها جلوگیری کند. وقتی مایعات داخل این لوله ها نتوانند تخلیه شوند ، در برابر لاله گوش شما جمع می شوند.

بیشتر بیاموزید: آنچه در مورد اختلال عملکرد لوله استاش باید بدانید »

عفونت گوش خارجی
عفونت گوش خارجی را گاهی شناگر می نامند. به این دلیل که غالباً در نتیجه آبی که پس از شنا یا استحمام در گوش شما می ماند ، شروع می شود. رطوبت می شود

 

https://samakmehrazin.com/%d8%b9%d9%81%d9%88%d9%86%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

توری برقی آشپزخانه

توری برقی آشپزخانه بوفالو با صفحه سنگین 385x280 میلی متری چدن ، وسیله ای مناسب برای کمک به هر نوع سرویس صبحانه یا شام است. توری که قادر به پختن بیکن ، تخم مرغ ، سوسیس و موارد دیگر است ، به لطف کنترل ساده دمای شماره گیری ، دستیابی به نتایج عالی را آسان می کند. پس از چاشنی ، بشقاب سطح کاملاً نچسب پخت و پز است و عنصر قدرتمند 1.8 کیلووات تضمین می کند که می توانید در تمام دوره های شلوغ خود به پخت و پز ادامه دهید. و پس از اتمام کار ، صفحه مشبک به راحتی تمیز می شود ، آماده خدمات بعدی است.

مشخصات محصول

ابعاد 230 (H) x 440 (W) x 365 (D) میلی متر
ابعاد - منطقه پخت و پز 280 میلی متر عمق
فولاد ضد زنگ ماده 430
نوع برق
دامنه دما 97 درجه سانتیگراد تا 298 درجه سانتیگراد
ولتاژ 230 ولت
ضمانت 2 سال قطعات و کار
وزن 17 کیلوگرم
فولاد ضد زنگ رنگ
سنگین عنصر تجاری درجه
کاربر پسند کنترل دمای شماره گیری
سینی قطره ای قابل جدا شدن مخفی برای تمیز کردن آسان
صفحه پخت چدن سنگین
پاهای لاستیکی لغزنده برای پایداری
نشانگر نور نیرو
کلید روشن و خاموش ساده برای کنترل قدرت اصلی

 

http://weddesiger.avablog.ir/post/48/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA+%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

سمعک های داخل گوش

سمعک های داخل گوش (ITE) کاملاً در داخل گوش خارجی قرار می گیرند و برای خرید سمعک کم شنوایی خفیف تا شدید استفاده می شوند. کیس نگهدارنده قطعات الکترونیکی از پلاستیک سخت ساخته شده است. برخی از کمکهای ITE ممکن است برخی از ویژگیهای اضافه شده مانند telecoil را نصب کرده باشند. تله کوئل یک سیم پیچ مغناطیسی کوچک است که به کاربران امکان می دهد صدا را از طریق مدار سمعک دریافت کنند ، نه از طریق میکروفون آن. این کار شنیدن مکالمه از طریق تلفن را آسان می کند. سمعک زیمنس تله کوئل همچنین به افراد کمک می کند تا در امکانات عمومی که سیستم صوتی خاصی را نصب کرده اند ، سیستم های حلقه القایی نامیده می شوند ، بشنوند. سیستم های حلقه القایی را می توان در بسیاری از کلیساها ، مدارس ، فرودگاه ها و سالن های سخنرانی مشاهده کرد. کمک های ITE معمولاً توسط کودکان خردسال استفاده نمی شود زیرا غالباً با رشد گوش ، محافظ ها باید تعویض شوند.

https://samakmehrazin.com/ultimate-guide-to-buy-hearing-aids/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

سرخ کن کیک قنادی

با این سرخ کن کیک قنادی / شیرینی بی شیرینی Carnival King DFC1800 25 پوندی کیک های قیفی ، شیرینی و موارد دیگر را سرخ کنید!

این واحد 1800 وات ساخته شده برای کاربردهای سبک و غیر مداوم ، یکی از قدرتمندترین واحدی است که می توانید با یک پلاگین استاندارد خریداری کنید ، این قابلیت را به شما می دهد که تقریباً در هر جایی از کارناوالها و نمایشگاه ها گرفته تا رستوران ها و غرفه های امتیاز از آن استفاده کنید. این سرخ کن با داشتن فضای کافی برای پخت و پز و ساخت فولاد ضد زنگ با دوام ، مطمئناً دوام زیادی خواهد داشت. علاوه بر این ، طراحی قابل حمل آن باعث می شود که تنظیمات و خرابی آسان قبل و بعد از وقایع رخ دهد!

 

https://606977d3e4884.site123.me/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

۲٫اخذ اقامت برای مهاجرت به مجارستان از طریق کار :

یکی از روش های دریافت مجوز اقامت به مجارستان که مورد استقبال بسیاری از افراد است، اخذ ویزا از طریق کار می باشد. مجارستان به دلیل واقع شدن در اتحادیه اروپا و منطقه شینگن دارای موقعیت ایده آلی برای زندگی و کار کردن برای اتباع خارجی می باشد.

در این کشور فرصت های شغلی بسیاری در حوزه های گوناگون صنعت فناوری اطلاعات، مهندسی، گردشگری جهت به کارگیری مهاجران سایر کشورها فراهم شده است. این کشور از لحاظ اقتصادی در سطح قوی بوده و در بخش های مختلف صنعت در سطح بالایی از تولید قرار دارد.

 

 

http://webdesiger24.blog.ir/post/135

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

درمان وزوز گوش

o تعیین کنید که کدام بیماری زمینه ای ممکن است درمان وزوز گوش شما را ایجاد کند ، پزشک شما یک معاینه عمومی بدنی از جمله معاینه دقیق گوش های شما را انجام می دهد. حتماً تمام داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید ، زیرا وزوز گوش می تواند از عوارض جانبی برخی داروها باشد.

اگر منبع مشکل نامشخص باشد ، ممکن است برای آزمایش شنوایی و عصبی به یک متخصص گوش و حلق و بینی یا گوش و حلق و بینی (هر دو متخصص گوش) یا شنوایی شناس (متخصص شنوایی) اعزام شوید. به عنوان بخشی از معاینه ، ممکن است به شما تست شنوایی داده شود که اسم آن را ادیوگرام می گذارند. مرکز درمان وزوز گوش یک روش تصویربرداری ، مانند MRI یا سی تی اسکن ، نیز ممکن است برای آشکار کردن هر گونه مشکل ساختاری توصیه شود. درباره وزوز گوش و کاهش شنوایی بیشتر بدانید.

درمان وزوز گوش چیست؟
اگر وزوز گوش شما علامت یک بیماری زمینه ای است ، اولین قدم درمان این بیماری است. اما اگر وزوز گوش پس از درمان باقی مانده است ، یا اگر نتیجه آن قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد است ، متخصصان بهداشت گزینه های مختلف غیر پزشکی را توصیه می کنند که ممکن است به کاهش یا پنهان کردن صدای ناخواسته کمک کند (به دستگاه های ماسک گذاری در زیر مراجعه کنید). گاهی اوقات ، وزوز گوش خود به خود و بدون هیچ گونه مداخله ای از بین می رود. با این حال باید فهمید که همه وزوز گوش ها نمی توانند از بین بروند و کاهش یابند ، بدون توجه به علت آن.

 

https://samakmehrazin.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%b2%d9%88%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

چای این سرخ کن

چای این سرخ کن کف مایع پروپان مایع 40 پوندی Avantco FF300 از تمام ویژگی های آشپزخانه شما برای تهیه غذاهای کاملاً سرخ شده برخوردار است!

این سرخ کن با قدرت کافی برای سرخ کردن انواع پیش غذا و غذاهای پرطرفدار مانند سیب زمینی سرخ کرده ، حلقه های پیاز ، و بال های داغ ، از فضای بیرونی و مخزن سرخ شده از جنس استنلس استیل مقاوم برخوردار است تا بتواند در برابر خواسته های روزانه آشپزخانه شلوغ شما مقاومت کند. ظرفیت 40 پوندی آن این واحد را به گزینه ای مناسب برای استفاده سبک در رستوران ها ، استندهای امتیاز یا پیتزا فروشی ها تبدیل کرده است.

 

https://www.atlasobscura.com/users/atlas-fb2c3577

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

تجهیزات پخت

بسته به اینکه از نوع غذایی شامل فست فوت، سنتی و رستورانی که پخت می شود و نوع فضای کاری باید برای انتخاب لوازم و تجهیزات آماده سازی تحلیل صحیحی صورت گیرد.

جمع بندی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آشپزخانه صنعتی بیشترین استفاده را در انواع رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه های بیمارستان ها، آشپزخانه دانشگاه ها و… دارند. برای پخت انواع غذاها در این مکان ها باید آشپزخانه های این محل ها دارای امکانات کاربردی باشند تا بتوان کارها را به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام داد.

در این مقاله به برخی از تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه های صنعتی اشاره کردیم و لیست مورد نیاز برای هریک از تجهیزات را بیان کردیم.

از جمله کاربردی ترین تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای آشپزخانه های بزرگ و صنعتی در این مقاله به دستگاه های سرمایشی، سیستم های نظافتی، تجهیزات نظافتی، تجهیزات پخت و پز و سرو اشاره نمودیم.

 

http://asooweb2020.shoplogger.ir/post/7

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

بطور کلی مجموع هزینه های زندگی در مجارستان به سبک زندگی و الگوی مصرف افراد بستگی دارد و برای هر کسی این هزینه متفاوت می باشد. البته بطور میانگین هزینه های زندگی شامل خوراک، پوشاک، انرژی، رفت و آمد، سلامت و تفریحات در مجارستان، بدون در نظر گرفتن اجاره مسکن، ۶۰۰ یورو در ماه محاسبه شده است. به علاوه هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود ۴۰۰ یورو و در خارج از شهر حدود ۲۸۰ یورو می باشد. برای یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر حدود ۷۰۰ یورو و در خارج از شهر حدود ۵۰۰ یورو باید پرداخت. 

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

تمکن مالی

علاوه بر سه روش فوق، شیوه اخذ مجوز از طریق سرمایه گذاری نیز در بین افرادی که تمکن مالی بالایی دارند و قصد آن ها راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد در کشور مجارستان است، مورد استقبال می باشد.

متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی کشور مجارستان می توانند اقامت دائم و موقت این کشور را دریافت کنند. برای سرمایه گذاری باید متقاضی شرکتی اقتصادی در این کشور تاسیس کند و یک طرح تجاری قوی و حرفه ای ارائه دهد. متقاضی باید این طرح را به همراه مدارک لازم برای ایجاد بنگاه اقتصادی را به دولت کشور مجارستان تحویل دهد.

در صورتی که مدیر عامل شرکت اقتصادی تاسیس شده در مجارستان بتواند نقش فعالی در اداره شرکت داشته باشد این مزیت برای او وجود دارد که بدون نیاز به دریافت مجوز کار در مجارستان، اجازه اقامت در این کشور را داشته باشد.  از دیگر ویژگی های این شرکت اقتصادی، استخدام چند کارمند و نیروی کار مجار ستانی می باشد.

 

http://weddesiger.loxblog.com/post/72/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA%20%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.htm

 

  • علیرضا شمسی پور
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir