مرجع مقالات خوب

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فنه ای برودتی

فن های برودتی یا به عبارتی فن سردخانه دستگاه هایی هستند که در یخچال برای تسریع در انتقال گرما استفاده می شوند. فن تبرید دارای پروانه فلزی مقاوم در برابر خوردگی و الکتروموتور با سیم پیچ مسی است. فن های برودتی بر اساس مشخصات فنی تبرید و حجم هوای منتقل شده در مدل های مختلف از نظر شکل پروانه ، قطر پروانه ، تعداد پره ها و دور موتور تولید می شوند.

مبدل های حرارتی مانند اواپراتور و کندانسور از فن های تبرید بیشترین استفاده را می کنند. فن خنک کننده از نوع محوری است ، به این معنی که محور چرخان فن موازی با جریان هوا از طریق فن است.

Zilabag یکی از مهمترین مارک های تامین کننده تجهیزات برودتی جهت خنک سازی در ایران است. Zilabag موتورهای الکتریکی ، فن ها و دمنده ها را برای تاسیسات حرارتی و برودتی تولید می کند.

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/8/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d9%81%d9%86+%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

فن زیلابگ

پایان تابستان به طور معمول اینجا است - فن زیلابگ اما هنوز هوا بسیار گرم است و اکثر ما در خانه ایمن است. این باعث می شود که یک فن برج برجسته در صورت داشتن شما بسیار خوب است. با ساختارهای عمودی و عمودی که به طور معمول از یک طرف به آن طرف نوسان می سازد ، یک فن برج کاملاً قرار داده شده است اگر شما بتوانید سرعت نسیم خنک کننده را در اتاق مجبور کنید بدون وجود فضای اضافی برای شغال کردن یا انرژی زیاد به خودتان اختصاص داده است.قیمت فن زیلابگ علاوه بر این ، طرفداران برج انواع مختلفی از ویژگی ها و طرح های را برای خرید در هنگام خرید ارائه می دهند.

من پس از آزمایش مورد نیاز در خانه خود را در لوئیزویل ، کنتاکی ، مدل های قابل توصیه برای یافتن پیدا کردم. در اینجا همان چیزی است که من آموخته ام ، با شروع به انتخاب موارد برتر ، که البته دوره من به روز می توانم

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/7/%d9%81%d9%86+%d9%87%d8%a7%d9%8a+ebm+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

فن زیلابگ چیست

پایان تابستان تقریباً اینجا است - اما هنوز هوا بسیار گرم است قیمت فن زیلابگ و اکثر ما در خانه نشسته ایم. این باعث می شود که یک فن برج برجسته در دسترس داشته باشید زمان بسیار خوبی است. با ساختارهای عمودی و عمودی که به طور معمول از یک طرف به آن طرف نوسان می کنند ، یک فن برج کاملاً قرار گرفته می تواند به سرعت نسیم خنک کننده را در کل اتاق بگیرد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند یا انرژی زیادی را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این ، طرفداران برج انواع مختلفی از ویژگی ها و طرح ها را برای خرید هنگام خرید ارائه می دهند.

من پس از آزمایش چندین مورد در خانه خود در لوئیزویل ، فن زیلابگ کنتاکی ، مدل های قابل توصیه زیادی یافتم. در اینجا همان چیزی است که من آموخته ام ، با شروع به انتخاب موارد برتر ، که بطور دوره ای به روز می کنم

بهترین ارزش کلی
پنکه برج 5 سرعته Better Homes and Gardens

ری کریست / CNET
این پنکه برج با نام تجاری Better Homes and Gardens که در Walmart با کمتر از 50 دلار موجود است ، به نظر می رسد نسخه کوچک مدل معتبر HomeLabs است که تقریباً دو برابر در آمازون به فروش می رسد. در کنار تایمر خواب و سه تنظیمات سرعت ، دو حالت اضافی پیدا می کنید که یک نسیم طبیعی را شبیه سازی می کند. کنترل از راه دور از مغناطیس استفاده می کند تا در مواقعی که از دستگاه استفاده نمی کنید در بالای دستگاه باقی بماند - یک لمس عالی و عالی که معمولاً با این قیمت یافت نمی شود.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%D9%81%D9%86/%D9%81%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%A8%DA%AF-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

ebm fan papset

فن تبرید به عنوان فن تبرید نیز شناخته می شود. از این فن ebm برای انتقال سریع گرما استفاده می شود. این پنکه انواع مختلفی با سرعت متفاوت دارد و یکی از مهمترین ملزومات در یخچال است. این تجهیزات برودتی برای قسمتهای مختلف یخچال استفاده می شود. در ادامه با فن تبرید ، کاربردها ، قطعات ، انواع و قیمت آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

فن تبرید چیست و چه کاربردی دارد؟
این فن ها وسیله ای الکترونیکی برای جابجایی هوا هستند. پره های ونتیلاتور کار انتقال هوا را انجام می دهند. این انتقال علاوه بر ثابت نگه داشتن دمای یخچال ، منجر به تهویه مطبوع آن می شود. در انبارهای سرد که مواد ذخیره شده آنها موادی مانند گوشت یا لبنیات هستند ، تهویه مطبوع منجر به آزاد شدن بوهای ساطع شده در هوای سرد می شود. فن یخچال فواید زیادی دارد. مصرف انرژی کم و اقتصادی ، انتقال هوا ، عملکرد بسیار قدرتمند و هزینه های راه اندازی مناسب را می توان از جمله این مزایا دانست.

 

https://webdisigar.hatenablog.com/entry/2020/09/02/181928

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

مانند میزهای آشپزخانه ، انواع روتختی دستشویی بال ولو حمام را می توان از انواع مواد پیشخوان ساخت. بسیاری از مواد مشابهی که در صفحات میز آشپزخانه استفاده می شود می تواند در قسمت های بالایی دستشویی حمام نیز مورد استفاده قرار گیرد ، هرچند به ندرت می توان بلوک قصابی چوب یا فولاد ضد زنگ را در قسمت رویه غسالخانه حمام یافت. هنگامی که برای خرید روتختی دستشویی حمام خرید می کنید ، انتخاب مواد و همچنین سبک های اصلی پیکربندی را دارید.


سبک ها
روکش های توالت حمام در دو دسته اساسی - یکپارچه و برش خورده وجود دارد. قیمت بال ولو دسته سوم و کوچکتری از تاپ های غرور وجود دارد که برای غرق های رگ طراحی شده اند که بالای پیشخوان قرار می گیرند.


هر سبک برتر غرور در هر دو سبک تک حوضه و دو سبک موجود است.

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/5/%d8%b4%d9%8a%d8%b1+%d8%aa%d9%88%d9%be%d9%8a+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

برای نام بردن از هر نوع محاسبه ارزش ملک ، به دانش شماره های کلیدی مانند پیش پرداخت چک ولو ، پرداخت وام و نرخ بهره احتیاج دارید. قبل از نشستن برای محاسبه مقدار املاک ، مطمئن شوید که مرحله مقدماتی را در جمع آوری ارقامی که معمولاً در این تحلیل ها لازم است برداشته اید:

پرداخت رهن: پرداخت وام مسکن پرداخت ماهیانه ای است که در مقابل وام ملک به وام دهنده پرداخت می شود. بخشی از پرداخت به بازپرداخت اصل وام اصلی کمک می کند ، در حالی که قسمت دیگر سود پرداخت شده به وام دهنده است. پرداخت وام مسکن ممکن است شامل مالیات بر املاک و بیمه نباشد.

پیش پرداخت: پیش پرداخت یک پرداخت نقدی اولیه است که درصدی از کل قیمت خرید ملک را نشان می دهد. اگرچه خریداران مسکن که وام اداره مسکن فدرال (FHA) را می گیرند یا قصد دارند ملک را تصرف کنند ، می توانند 3.5 درصد پایین بیایند ، اما بیشتر سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که حدود 20 تا 25 درصد از قیمت خرید را پرداخت کنند.

درآمد اجاره ای: سرمایه گذاران معمولاً از پیش بینی درآمد اجاره برای استفاده از وام رهنی استفاده می کنند. درآمد اجاره ای که بیش از پرداخت ماهانه رهن را شامل می شود ، توسط وام دهنده کمتر خطرناک دیده می شود و می تواند شرایط وام بهتری ایجاد کند.

نسبت قیمت به درآمد: نسبت قیمت به درآمد یک معیار محبوب خرید مسکن است.قیمت چک ولو این نسبت قیمت متوسط ​​خانوار و درآمد متوسط ​​خانوار را در یک منطقه مشخص مقایسه می کند. با کاهش نسبت مسکن مقرون به صرفه تر می شود.

نسبت قیمت به اجاره: برای یافتن نسبت قیمت به اجاره ، میانه خانه را بر متوسط ​​سالانه اجاره در یک منطقه مشخص تقسیم کنید. این نسبت مقرون به صرفه بودن نسبت اجاره بها نسبت به خرید در بازار مسکن معین است. سرمایه گذاران باید از سرمایه گذاری در بازارهای با نسبت بالا مانند 20 یا بالاتر خودداری کنند ، زیرا این امر نشانگر بازار مطلوب تری برای مستاجر است.

جریان نقدی: جریان نقدی ، که اغلب به صورت ماهانه یا سالانه اندازه گیری می شود ، پس از محاسبه هزینه ها و پرداخت وام های رهنی از درآمد اجاره ، درآمد خالص تولید شده توسط یک ملک را اندازه گیری می کند.سلام سرما در صورت وجود مانده مانده پس از انجام کلیه هزینه ها و پرداخت های مربوط به آن دارایی ، جریان نقدی مثبت است. برعکس ، جریان نقدی منفی در نتیجه کافی نبودن درآمد اجاره برای تأمین هزینه های مالک برای آن ملک خاص است. سرمایه گذاران همیشه باید از دارایی های دارای جریان نقدی منفی پیش بینی شده اجتناب کنند.

https://salamsarma.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%a8/%da%86%da%a9-%d9%88%d9%84%d9%88/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

بال ولو eca

 

در پباده سازی سبک Side entry، بدنۀ شیر به نحوی میباشد که بال ولو آن از قسمت های کناری وارد و یا این که بیرون می‌شود. در فیض در شرایطی که قرار به تعمیر توپی شیر باشد، می بایست شیر تماما از خط جریان مستقل گردیده و تعمیرات ما یحتاج روی آن انجام بگیرد. Side entry ها ممکن میباشد به طور یک تکه، دو تکه و یا این که سه تکه پباده سازی گردیده باشند.

ورودی بالا (Top entry)

 

در پباده سازی محرمانه Top entry، بدنۀ شیر به نحوی پباده سازی میشود که قیمت بال ولو نصیب توپی از بالا قابل دسترسی باشد. به نحوی که برای تعمیر و یا این که نظافت آن دیگر نیازی به بیرون کردن شیر از مسیر خط لوله نخواهد بود. در پباده سازی Top entry هرچقدر اتصالات کمتر باشد، واحد سنجش نشتی های احتمالی نیز کاهش خواهد یافت.

 

 

جوشی (Welded body ball valve)

 

اشکال پر و بال ولو در پباده سازی شیرهای جوشی دیگر خبری از پیچ و مهره و اتصالات یک سری تکه وجود ندارد. شیر به طور یک تکه و به طور جوش بدون نقص بدنه ساخته می‌شود. از شیرهای جوشی اکثر اوقات برای شغل های بی آلایش به کارگیری می گردد. شیرهای جوشی استحکام بدنۀ بالایی دارا هستند و وسعت و وزن کمتری نسبت به دیگر پباده سازی ها خواهند داشت. با این وجود زیرا قابلیت تعمیر برای شیرهای کل جوش نیست، در پباده سازی های صنعتی کمتر گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/eca-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%88%D9%84%D9%88/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

SIGHT GLASS DANFOSS 014L0183 SGP 12S N - 1/2 "لحیم
23.02 یورو
مالیات مستثنی است
SGP عینک دیدنی برای کاربردهای سایت گلاس فشار بالا است (حداکثر فشار کاری 52 بار / 754 psig). SGP با اتصالات فلر ، لحیم و پریز و با و بدون نشانگر رطوبت در دسترس است.

تعداد
1
جزئیات
پیوست ها
مرجع SG-DNF-014L0183
برگه داده
نام تجاری :
دانفوس
تجهیزات تولید :
چین
نوع اتصال :
جوش داده شده
طرح :
سری SGP
اندازه های اتصال (ورودی X خروجی):
1/2 "(12،70 میلی متر)
کد:
014L0183
حداقل مقدار سفارش:
28 عدد

SIGHT GLASS DANFOSS 014-0165 SGN 16 - 5/8 "FLARE
20.93 یورو
مالیات مستثنی است
SG عینک دیدنی برای کاربرد قیمت سایت گلاس فشار کم است (حداکثر فشار کاری 35 بار / 500 پیسیگ). SG با اتصالات مشعل ، لحیم و پریز و با و بدون نشانگر رطوبت در دسترس است.
مرجع SG-DNF-014-0165
برگه داده
نام تجاری :
دانفوس
تجهیزات تولید :
چین
نوع اتصال :
آستین
طرح :
سری SGN
اندازه های اتصال (ورودی X خروجی):
5/8 "(15،88 میلی متر)
کد:
014-0165
حداقل مقدار سفارش:
36 عدد

 

سلام سرما

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شیر اطمینان چیست

 

مزایای شیر اطمینان

 

فزایش فشار مجاز به عوارض گوناگون حادثه می افتد : - جریان ناخواسته سیال شیر اطمینان توسل شیرهای جدا و وصل - تلاش نامناسب و یا این که فساد شیرهای تقلیل فشار - نقص در سیستم خنک کننده که موجب تبخیر و انبساط سیال میشود - انقطاع نیروی الکتریسیته یا این که هوای فشرده به سیستم های در اختیار گرفتن - حریق سوزی - ناکامی لوله های مبدل های حرارتی - عکس العمل های شیمیایی ناخواسته - تغییرات دمای محیل - ...

 

معرفی شیر اطمینان

 

 

اشکال مختلفی از شیرهای اطمینان یا این که سوپاپ اطمینان با استاندارد های متفاوت آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند. اصطلاح Safety Valve در اروپا هم اندازه Safety Relief Valve یا این که Pressure Relief Valve در ایالات متحده میباشد و لغت Safety Valve در ایالات متحده اصطلاحا به شیر اطمینان Full-Lift در اروپا اطلاق می‌شود. تمجید شیر اطمینان یا این که سوپاپ اطمینان در استاندارد DIN3320 و BS 6759 به شرح پایین میباشد : شیر اطمینان شیری میباشد که به طور اتومات و سوای امداد هر سیرتکامل انرژی فرنگی موجب تخلیۀ مقدار مشخصی از سیال گردیده تا از ارتقا فشار، بیش تر از مقدار رقم خورده دوری نماید و همینطور بعداز برگشت فشار به وضعیت طبیعی، بسته گردیده و از خروج بیشتر سیال دوری نماید.

 

https://webdisigar.hatenablog.com/entry/2020/09/09/173608?_ga=2.36763104.1159954252.1599640599-1289467057.1598265242

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

ویژگی هواکش تاسیساتی 50 سانت زیلابگ بدون قاب Ftp 4E-500S

ولتاژ این هواکش صنعتی 220V و تکفاز بوده و شدت جریان آن 1.85A است. فن سردحانه، در واقع ماشینی است کار آن جابجایی جریان هوا یا گازهای نامطبوع در محیط صنعتی است. این وسیله با چرخاندن تیغه هایی که متصل به یک محور هستند و محور نیز از طریق استوانه ای به موتور وصل می شوند این کار را انجام می دهند. قدرت موتور، سرعت جریان و ... هر کدام از هواکش ها متفاوت است باید با توجه به نیازتان هواکش را خریداری نمایید.

سیستم های هواکش براساس دریافت و دفع آلاینده ها در محیط کار در انواع مختلف و با توان های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. توان این هواکش صنعتی 380W بوده، میزان فشار آن 20Pa  و دور موتوری 1400دور در دقیقه دارد.

 این هواکش دارای درجه محافظت موتور IP54 فاصله پیچ تا پیچ آن 57 سانتی متر می باشد.  سلام سرما هواکش قدرتمند فوق برای مکان‌هایی که نیاز به جابه‌جایی حجم زیادی از هوا دارند مناسب است

نوع پروانه این هواکش آکسیال بوده و  وزن آن 9 کیلوگرم بوده، جنس بدنه و جنس پروانه ها از فلز می باشند. با کمک هواکش های صنعتی می توانید به راحتی دمای محیط اطراف تان را کنترل کرده، بوی نامطبوع ایجاد شده در محیط اطراف را کاهش دهید، گازهای مضر را از سالن  خارج نمایید و... هزاران مزایای دیگر که با استفاده از بهترین هواکش ها شاهد آن خواهید بود.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%D9%81%D9%86/

  • علیرضا شمسی پور
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir