مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

شاتکریت اجزای اصلی تجهیزات مکانیزه شاتکریت چیست؟ 5 دقیقه دیگر این را بفهمید!
پاشش مکانیکی مخلوط مرطوب کارآمدترین روش برای پروژه هایی با تولید بتن بالا است. در درجه اول برای کارهای زیرزمینی به منظور افزایش ایمنی اپراتور اعمال می شود.

بتن به قیف پمپ بتن وارد می شود و از طریق خط بتونی به نازل پاشش منتقل می شود و در آنجا با هوای فشرده و شتاب دهنده مخلوط می شود تا روی بستر پاشیده شود.

تجهیزات شاتکریت - تجهیزات پاشش بتن

پمپ بتن: ضربان های کم برای جریان ثابت بتن
پمپ بتن وظیفه هدایت مخلوط بتن را تا نازل بازوی سمپاشی بر عهده دارد. شاتکریت مخلوط مرطوب معمولاً با پمپ های پیستونی دوتایی پمپ می شود.

طراحی پمپ با هدف به حداقل رساندن تپش ها و در نتیجه عدم قطع جریان بتن ، به منظور تضمین کاربرد همگن بتن پاشیده شده انجام می شود. به این ترتیب کیفیت و ضخامت لایه مورد نیاز بدست می آید و برگشت (بتونی که روی دیوار نمی ماند) کاهش می یابد.

عملکرد پمپ بتن دو پیستون
 

دستگاه شاتکریت بازوی سمپاشی: کاربرد با فاصله زیاد
بازوی سمپاشی تجهیزات مکانیزه جریان بتن را در محل مورد نظر قرار می دهد. با رسیدن به مسافت پاشش تا 17 متر ، دیگر نیازی به سکوی داربست یا ارتفاع تلسکوپی نیست.

بتن ، شتاب دهنده ها و هوا در سر پاشش مخلوط می شوند تا از طریق نازل استفاده شود. طراحی و ابعاد نازل برای فشرده سازی صحیح بتن و به حداقل رساندن بازپرداخت بسیار مهم است.

 

کمپرسور هوا: پاشش و تراکم مخلوط بتن
کمپرسور هوا وظیفه تأمین مخلوط بتن با انرژی جنبشی لازم برای پاشش و فشرده سازی را بر عهده دارد. برای این منظور ، شاتکریت باید با سرعت مشخصی روی سطح تأثیر بگذارد ، که این امر نه تنها با جریان هوا تأمین شده توسط کمپرسور ، بلکه فقط در ترکیب با قطر نازل مناسب حاصل می شود. به عنوان مثال ، جریان هوا 12 متر مکعب در دقیقه با قطر نازل 65 میلی متر انرژی جنبشی کافی را تأمین نمی کند. با این حال ، جریان مشابه با نازل 35-40 میلی متر ، به شرط حفظ فاصله پاشش مناسب (1-2 میلی متر) ، انجام می شود.

 

تجهیزات شاتکریت - کمپرسور هوا

پمپ افزودنی: مقدار دهی گاز
برای دستیابی به مقاومت اولیه مورد نیاز ، سرعت بخشیدن به سخت شدن بتن ضروری است که این امر مستلزم استفاده از شتاب دهنده است. برای اطمینان از انطباق دوز با جریان بتن در هر زمان ، دستگاه دوز با پمپ بتن هماهنگ می شود.

پمپ مواد افزودنی-پمپ شاتکریت عملکرد پمپ افزودنی پریستالتیک
 

قیمت شاتکریت سیستم کنترل: مغز تجهیزات
رابطه صحیح دوز شتاب دهنده و بتن پمپ شده را کنترل می کند
عملکرد صحیح و امنیت پمپ بتن را مدیریت می کند
داده های پاشش را برای بارگیری و پردازش جمع آوری می کند
سیستم کنترل تجهیزات شاتکریت

کنترل از راه دور: مدیریت ایمن تجهیزات
با استفاده از کنترل از راه دور ، اپراتور می تواند اجزای اصلی بتن پاششی (بتن و مواد افزودنی) و همچنین اجزای تجهیزات (بازو و نازل پاشش) را مدیریت و اصلاح کند. کنترل از راه دور بی سیم یا کابل وجود دارد که به اپراتور اجازه می دهد همیشه از یک منطقه امن کار کند.

تجهیزات شاتکریت - کنترل از راه دور

شاسی موتوری: در هر زمینی به سطح حفاری برسید
اجزای تجهیزات بر روی یک شاسی موتوری سوار می شوند تا آن را به محل پاشش برسانند. در فضاهای محدود ، خصوصیاتی مانند ابعاد ، جهت و شعاع چرخش مهم هستند. موتور ، زوایای حمله و توانایی صعود برای رسیدن به مناطقی با دامنه ها و زمین های نامنظم بسیار مهم است.

 

تجهیزات شاسی

برای دیدن طیف کاملی از تجهیزات مکانیزه شاتکریت به Putzmeisterunderground.com مراجعه کنید.

 

 

دسته بندی ها: دسته بندی نشده

خوشت اومد؟ به اشتراک بگذارید:
Safety ایمنی پاششی: سمپاش بتن مکانیزه چگونه ایمنی را در زیر زمین افزایش می دهد؟ شاتکریت چیست؟ [اینفوگرافیک]
خبرنامه
¡No pierda nuestras novedades! ¡Suscríbase یک خبرنامه nuestra!
پست الکترونیک
   He leído y Acepto la Política de Privacidad
جستجو کردن
دسته بندی ها
روشهای کاربرد
بهترین روش ها در محل کار
Buenas prácticas en obra
تجهیزات پاشش بتن
Cultura del shotcrete
آیا می دانید که ...؟
Métodos de aplicación
فرهنگ شاتکریت
مواد تشکیل دهنده شاتکریت
برچسب ها
دوز اضافی بتن قابل انعطاف سیمان بتن پمپ بتن حمل و نقل بتن ConFlexPave Cono de Abrams ساخت و ساز خشک مخلوط پاشش عملکرد جدول جریان تست آینده شاتکریت تسریع کننده های سخت افزار ماشین آلات سنگین برق و برق تدارکات پوشش بتونه شستشو دستی سمپاشی دستی بتن مریخ تجهیزات شاتکریت مکانیکی سمپاشی مکانیزه فن آوری های جدید اپراتور هزینه های عامل ایمنی آموزش اپراتورها آموزش اپراتورهای فضای بیرونی بازگشت سیاره سرخ relación agua cemento ایمنی شاتکرت مواد تشکیل دهنده لجستیک شاتکرون بتن اسپری بتن اسپری شده.

 

http://bestsupportunderground.com/shotcrete-equipment-for-wet-spraying-works/?lang=en

  • ۰۰/۰۵/۰۳
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir