مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

قیمت انواع ساید گلاس

 

در زمان تمیز کردن خطوط، قیمت انواع ساید گلاس امکان مشاهده باقی­مانده و مواد خارجی غیر معمول را فراهم می­سازد. رنگ زرد: نشان دهنده زمان تعویض فیلتر رطوبت گیر می باشد.

 

۲-در زمان تمیز کردن خطوط، سایت گلاس امکان مشاهده باقی مانده و مواد خارجی غیر معمول را فراهم می­سازد. اما با این تفاوت که SGN برای کار با گاز های غیر قابل اشتعال (HFC refrigerants) و SGI برای کار با روغن های معدنی (HCFC refrigerants) مناسب است.

 

جنس این محصول U-PVC میباشد که دارای استحکام بالایی است و همچنین در برابر خوردگی و مواد شیمیایی نیز مقاومت خوبی دارد. شرکت صنعت سازان نوین سما ( SSNS ) با تکیه بر تجربه و نیروهای متخصص و با توجه به نیاز صنایع مختلف از قبیل صنایع نفت و و شیمیایی و غذایی و… محلی که میخواهیم سایت گلاس را نصب کنیم، سیال موردنظر و خواص شیمیایی آن، دما و فشار کاری و هزینهای که میخواهیم صرف کنیم.

سایت گلاس آمونیاکی

باید توجه داشت که مدل تمام دید برای خطوطی که در دما یا فشار بالا کار میکنند مناسب نمیباشند. از طریق سایت گلاس می توان میزان روغن و همچنین تمیز و کثیف بودن آن را در دستگاه هایی که دارای مخزن روغن می باشند و یا روغن در آنها پمپاژ می گردد، بررسی نمود.

سایت گلاس در خط مایع درست قبل از شیر انبساط و بعد از هر وسیله ی جنبی دیگر خط مایع نصب می شود. سایت گلاس باید در مسیر سیال قبل از شیر انبساط و بعد از هر وسیله جانبی قرار گیرد.

 

در این تیپ به دلیل حالتیکه در ورودی می­باشد یک جت از سیال تشکیل می­شود که باعث شده حرکت، شفافیت، رنگ و شرایط سیال به خوبی قابل رویت باشد. همان طور که ذکر شد، سایت گلس در سردخانه وسیله ای برای رویت سیال در سیستم می باشد و به وسیله مشاهده می توان از وجود رطوبت و برخی خرابی ها در سیکل تبرید با خبر شد. سایت گلاس U-PVC پیمتاش لولهای شفاف است

 

که از آن برای رویت سیال یا دیگر اجزای داخل لوله استفاده میشود. اگر رطوبت در سیستم وجود داشته باشد با تغییر رنگ ماده ای که در وسط سایت گلاس نصب شده است ، وجود رطوبت تشخیص داده خواهد شد. جنس این ورق را نوعی ترموپلاستیک تشکیل داده است که در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود. لوله سایت گلاس در آب نما ها و صنایع آزمایشگاهی برای دیدن مایع عبوری از داخل آن می باشد چرا که اگر مبرد داخل سایت گلاس به صورت حباب دار و کف آلود سفید باشد نشانه آن است که سیستم دارای مشکل می باشد.

پلی گلاس نوعی چوب ام دی اف می باشد که بصورت روکش شده با ورقه ی نازک شیشه ای به نام پلکسی گلاس است و از جنس پلاستیک می باشد. نوع اتصالات مکش و تخلیه ی در این سایت گلاس از نوع SOLDER و ODF است و اندازه ی ورودی و خروجی آن 1/2 اینچ می باشد. این محصولات از جنبههای مختلفی میتوانند دستهبندی شوند.

سایت گلاس کمپرسور

سایت گلاسها دارای دستهبندی و انواع مختلفی هستند که هر کارخانه با توجه به تجهیزات و خط تولید خود میتواند یک یا چند نوع از آن را تولید کند. سایت گلاس در بدنه کمپرسور برای مشاهده وضعیت روغن کارتل : همیشه باید این نوع به گونه ای نصب شود که دریچه دید روغن در معرض دید اپراتور باشد تا اپراتور وضعیت روغن را از لحاظ آلودگی و یا اسیدی شدن و حل شدن با مبرد را به راحتی بررسی نماید. فروشگاه چشمک جزء اولین نمایندگان شرکت آبنوس تولید کندده سایت گلاس های چدنی و استیل و صافی دریچه ی بین فلنچی استیل و شیر خودکار دیسکی بین فلنچی و ساخت بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانیو تابلو برق های کنترلر دار و … سایت گلاس ها معمولا بین فیلتر درایر و اکسپنشن ولو نصب می شوند تا وضعیت مبرد را کنترل کنند. 

در هر سیستم برودتی، فاصله ی بین کندانسور تا اواپراتور، مبرد به صورت مایع در جریان است، به همین دلیل به این مسیر خط مایع گویند. این سایت گلاس ها به شما اجازه می دهند تا عبور جریان منظم مبرد را از طریق یک شیشه دید نصب شده بر روی بدنه بررسی کنید. رنگ زرد (wet) نشان از وجود رطوبت و رنگ سبز (dry) نشان از عدم وجود رطوبت می باشد. در صورتی که وکیوم ناقص انجام شود، مقداری رطوبت وارد سیستم برودتی می شود. در صورتی که سیستم برودتی به درستی کار بکند، این ابزار، مبرد مایع سیستم برودتی را به صورت ستونی از مایع شفاف و بدون کف نشان می دهد.

 

اگر روغن داخل سیستم را که از شیشه سایت گلاس درصورت تمیزی کاملا دیده میشود ببینیم باید بی رنگ بوده و یا اگر رنگ روغن روشن متمایل به قهوه ای باشد روغن سالم و اگر رنگ آن تیره باشد روغن باید تعویض شود. از این تجهیز جهت مشاهده جریان سیال استفاده میشود. در کاربرد هایی که خطوط جریان ذرات وجود دارد، از سایت گلاس برای مشاهده میزان مخلوط شدن مواد و تایین مسیر حرکت ذرات استفاده می شود. در کاربردهای خاص برای نتیجه گیری بهتر و همچنین مشاهده و تشخیص جهت حرکت سیالات خیلی بی رنگ و شفاف،در داخل سایت گلاس از تجهیزات خاصی مانند نمایشگر مکانیکی درون این ابزار تعبیه شده که از انواع این نمایش ها می توان به integral spout ، figer ، ball ، propeller و flapper اشاره کرد.

 

aseman-ma.ir/سایت-گلاس-استیل-آبنوس/
tasiveh-news.ir/سایت-گلاس-مخصوص-سردخانه-و-چیلر-معرفی-2-ب/

  • ۰۰/۰۵/۰۳
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir