مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

عامل فروش ebmpapst 

 شیر دو راهه کندانسور و فن ebm تهویه خارجی ساختمان و طرز کار آن را نشان می دهد. در شکل زیر یک نوع کندانسور هوایی (هوا خنک) V شکل نشان داده شده است. کندانسورهای هوایی نصب شده بر روی شاسی کندانسورهایی هستند که با کمپرسور و محرک آن بر روی شاسی مشترکی نصب شده و جزء مکمل واحد تقطیر خنک شونده با هوا می باشند. در ساخت کندانسورهای هوایی استفاده از فین آلومینیومی رواج بیشتری دارد

اما در محیطهای اسیدی برای جلوگیری فن ebm از خوردگی مس از فین همجنس آن یعنی فین مسی نیز استفاده میشود. فن یخچال وسیلهای است که توانایی آن پس از مدت مشخصی استفاده کاهش مییابد. کار تعویض فن، نیز تا حدودی مشابه کار تعمیر فن یخچال است. این امر سبب ایجاد صدای ناهنجار در پشت یخچال شده و درنهایت با از کار افتادن فن، یخچال نیز عمل تولید سرما را متوقف خواهد کرد. و یا اینکه جهت یافتن مدل مدنظر، از راههای مختلفی اقدام به عمل میآمد، از فن ebm جمله: ((ارسال عکس موتورفن مورد نیاز، شاخص گذاری جهت مشخص شدن سایز و اندازه قسمتهای مختلف محصول، تطابق محصول با مدل درج شده روی بدنهی موتورفن و…)). 

چون شما صدای چرخش فن را میشنوید اما با سرعت مناسب نمیچرخد. اگر فن نشکسته باشد و مطمئن هستید که مشکل از خازن است بهتر است هر چه زودتر کولر را خاموش کنید چون اگر با همین خازن ضعیف کار کند احتمال آسیب دیدن موتور هم وجود دارد. اگر قصد تعمیر این وسیله را دارید بهتر فن ebm است این کار را به یک متخصص واگذار کنید.

 

فن آلمانی 

11. اگر قصد تعمیر فن دستگاه را دارید، بهتر است برای این کار از یک متخصص و تعمیرگاه مجاز کمک بخواهید. معمولا هنگام انتخاب کندانسور سردخانه های صنعتی، کندانسور های داخلی انتخاب می شوند زیرا اختلاف قیمت آن ها با برند های خارجی زیاد میی باشد و اینکه خدمات پس از فروش کندانسور های فن ebm داخلی بسیار بهتر از برند های خارجی می باشد. سرعت یا دور موتور برای فن هم بسیار مهم است. چگالنده ممکن است یک دو یا چهار مسیر برای آب خنک کن داشته باشد.

آب انتقال حرارت بالای دارد این کندانسورها در ساز کوچک تر ساخته می شود. 1. مهمترین کاری که باید برای انجام تعمیرات تمام وسایل برقی، انجام شود؛ دقت به نکات ایمنی در حین انجام کار است. بنابراین اگر در فن ebm امر تعمیرات یخچال، متخصص نیستید، بهتر است انجام این کار را به یک تعمیرکار مجاز واگذار کنید.

7. اگر یخچال شما محافظ ندارد؛ بهتر است قبل از تعمیر فن یخچال، با استفاده از یک جاروبرقی گردوخاک روی آن را جمع کنید. 4. پرهها و موتور فن را با استفاده از بازکردن پیچها و پایانهها از جای خود خارج کنید. فن ebm 5. اکنون کافیست فن جدید را در جای فن قبلی قرار دهید و پیچها و پایانهها را در جای خود متصل نمایید.

 

فن تهویه آلمانی

1. ابتدا یخچال را از برق بکشید و پس از 3 ساعت استراحت محتویات داخل آن را خالی کنید و یخچال را حرکت دهید تا دسترسی به پشت آن آسان شود. کارکرد بیش از حد آن نیز در اثر باز و بسته کردن بیمورد درب یخچال، گرم بودن فضای اطراف یخچال و … آنها نیاز به نصب و راه اندازی تخصصی و فضای زیادی دارند، بنابراین اگر بودجه کافی ندارید و فضای مناسبی را در اختیار ندارید و این ممکن است گزینه ای ایده آل برای شما نباشد. در خصوص کاربرد موتور فن باید اشاره کنیم  فن ebm که موتور فن کولر گازی برای چرخاندن انواع پروانه ( فن ) کندانسور به کار می رود. 4. بررسی رله برد، زمانی که ولتاژ وارد برد اصلی میگردد رله برد میبایست تقسیم ولتاژ به برخی از قسمتهای را بر عهده گیرد نمونه ای از آنها فن کولر گازی است.

 

از این رو این بخش را به معرفی کامل این قطعه و چگونگی عملکرد آن اختصاص دادهایم. درنهایت نیز منجر به کند شدن فن و از کار افتادن آن خواهد شد. فن یخچال یکی از قطعات قابل تعمیر این دستگاه محسوب میشود. علت یخ زدن فن یخچال میتواند خراب بودن تایمر دیفراست، هیتر دیفراست یا المنت آن باشد. آشنایی با نحوه عملکرد این قطعه میتواند به تعمیرات آن کمک کند. • کلیه اجزاء تشکیل فن ebm  دهنده کندانسورهای EC مطابق با استاندارد ASTM A123 به ضخامت ۶۰ الی ۱۰۰ میکرون گالوانیزه داغ می گردند. فن کندانسور نیز مانند تمام فنهای دیگر دارای ساختمان سادهای است که پرهها و موتور گرداننده پره تشکیل شده است. کندانسورها در تهویه مطبوع (air conditioning)، فرآیندهای صنعتی شیمیایی مانند تقطیر (distillation)، نیروگاههای بخار و سیستمهای انتقال حرارت دیگر به کار میروند. فن ebm این امر می تواند با یک برنامه ریزی منظم توسط یک متخصص کولرهای گازی و تهویه مطبوع انجام شود.

 

فن تهویه ای

اگر کمپرسور و موتور فن سالم نباشد، نوبت به بررسی برق ترموستات کولر گازی می رسد که باید این کار را به توسط مولتی مترفن ebm  انجام داد. فرآیند تعمیر فن یخچال باید بهصورت مرحله به مرحله و بهدرستی انجام شود.

 

morvarideasia.ir/2021/07/12/فن-ebm-کندانسور-اسنوا/
tarjome-news.ir/انواع-کندانسور-و-برج-خنک-کن-آبی،-هوایی/

 

  • ۰۰/۰۵/۰۲
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir