مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

خرید کاندوم | بهترین کاندوم تاخیری | خریدی راحت راحت راحت

 

کاندوم

کاندوم یکی از محصولات زناشویی بسیار ضروری هنگام برقراری رابطه جنسی است که علاوه بر اینکه از بارداری ناخواسته و انتقال عفونت‌های جنسی مانند ایدز جلوگیری می‌کند، باعث افزایش رضایت جنسی و تضمین بهداشت جنسی زوجین می‌شود.

انواع کاندوم

کاندوم‌ها از سایز، شکل، طعم، رنگ و مواد گوناگونی ساخته شده‌اند؛ بنابراین حق انتخاب دارید و می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در صورتی که سایز آلت جنسی شما بزرگ است می‌توانید از سایز بزرگ کاندوم استفاده کنید و یا اگر کاندومی می‌خواهید که رضایت جنسی شما را کاهش ندهد و حتی دوست دارید وجودش را در زمان آمیزش جنسی حس نکنید می‌توانید از کاندوم‌های فوق العاده نازک استفاده کنید که از کاندوم‌های استاندارد نازک‌تر هستند.

کاندوم خاردار

این نوع کاندوم‌ها با شیارها و خارهایی که روی خود دارند میزان رضایت جنسی را افزایش می‌دهند و می‌توانید ارگاسمی رضایت بخش را تجربه کنید.

کاندوم طعم دار

این نوع کاندوم‌ها بیشتر مناسب رابطه جنسی دهانی هستند و طعم‌های مختلفی از جمله موز، سیب، پرتقال و غیره را شامل می‌شوند.

کاندوم تاخیری

افرادی که مشکل زود انزالی دارند می‌توانند به سراغ این دسته بروند و به این ترتیب زمان برقراری رابطه را افزایش دهند.

کاندوم لاتکس

کاندوم‌ها دارای جنس‌های مختلفی هستند که یکی از آن‌ها لاتکس است. کاندوم‌های لاتکس از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی جلوگیری می‌کنند. لاتکس پرمصرف‌ترین نوع کاندوم است.

کاندوم پلی یورتان

این دسته ضخامتی بین 4 تا 7 صدم میلی‌متر دارند و فوق العاده نازک هستند و می‌توان آن‌ها را با مواد مرطوب کننده حاوی روغن استفاده کرد.

کاندوم پلی ایزوپرن

این دسته بسیار گران هستند، حرارت را بسیار خوب هدایت می‌کنند، اما قابل استفاده با مواد مرطوب کننده روغنی نیستند.

کاندوم زنانه

کاندوم‌های زنانه گردن رحم را می‌پوشانند و مانع از ورود اسپرم می‌شوند و 75 درصد از بارداری جلوگیری می‌کنند. هیچ‌وقت نباید کاندوم زنانه همراه با کاندوم مردانه مصرف شود.

 

 

خرید و قیمت انواع کاندوم

بهترین مارک کاندوم

با پیشرفت‌هایی که در زمینه تولیدمحصولات جنسی به وجود آمده، کمپانی‌های متعددی اقدام به تولید و عرضه انواع متنوعی از وسایل بهداشت جنسی کرده‌اند. از میان شناخته شده ترین این برندها می‌توان بهکدکس (Kodex)،کاپوت(Kapoot)،ایکس دریم (Xdream) و … اشاره کرد.

خرید اینترنتی کاندوم

معمولا در داروخانه‌ها کاندوم‌ و سایر محصولات بهداشت جنسی به گونه‌ای در ویترین قرار می‌گیرند تا به خوبی در معرض دید افراد باشند؛ اما اگر برای انتخاب کاندوم مناسب در داروخانه معذب هستید و یا فرصت کافی ندارید، بهترین روش این است که از یک فروشگاه اینترنتی کاندوم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در یک فروشگاه اینترنتی مانند مو تن رو شما به راحتی می‌توانید به صدها مدل کاندوم مختلف دسترسی داشته و بدون دغدغه و استرس گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. انواع کاندوم تاخیری، نازک، ضخیم، تاخیری، حاوی مواد روان کننده بیشتر، عروسکی، فانتزی و تحریک کننده بیشتر در این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شود که برای بهبود روابط خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

قیمت کاندوم

در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی بسیار متنوعی در بازار حضور دارند و انواع کاندوم را با کاربردهای متفاوت و با توجه به نیاز در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌دهند. قیمت کاندوم تا حد زیادی به کاربرد و همچنین برند سازنده آن بستگی دارد و برندهای مطرح اروپایی و ایرانی معمولا محصولاتی با کیفیت با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کنند.

امروزه توجه به امور سلامت جنسی اهمیت زیادی پیدا کرده است. ما، به عنوان افرادی که در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنیم، باید سواد جنسی بالایی داشته باشیم تا بتوانیم سلامتی خود را حفظ کنیم. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که سواد جنسی یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد پس از سن بلوغ باید کسب کنند.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  روش استارت استاپ در رابطه زناشویی چیست؟

سواد جنسی شامل آشنایی با موارد متعددی از جمله محصولات جنسی می‌‎شود. کاندوم یکی از محصولات جنسی است و تمامی افرادی که رابطه جنسی دارند باید با آن آشنایی داشته باشند.

کاندوم پوشش کشسانی و منعطف است که از تماس مستقیم آلت تناسلی طرفین در زمان برقراری روابط جنسی جلوگیری به عمل می‌آورد. جنس پلاستیک این وسیله عمدتا از لاتکس است. برخی از کاندوم‌ها حاوی مواد اسپرم‌کش هستند تا احتمال بارداری را به کمترین میزان برسانند.

کاندوم مردانه چیست؟

کاندوم مردانه پوششی است که مردان در حالت نعوظ برای اهداف مختلف از جمله جلوگیری از بارداری و انتقال بیماریهای جنسی بر روی آلت خود قرار می‌دهند. این وسیله 85 تا 95 درصد از بارداری جلوگیری به عمل می‌آورد.

این وسیله دقیقا قبل از استفاده باید از بسته خارج شود تا آلودگیهای محیط را به خود جذب نکند. در قسمت انتهایی این وسیله فضای خالی وجود دارد که باید آن را قبل از استفاده جهت تخلیه هوا فشار داد. مراقب باشید ناخن بر روی این وسیله کشیده نشود. زیرا خطر پارگی وجود دارد.

کاندوم زنانه چیست؟

این وسیله مختص زنان است و هدف اصلی آن جلوگیری از انتقال بیماریهای آمیزشی و پیشگیری از بارداری است. برای استفاده از کاندوم زنانه زنان باید قسمت خارجی واژن را از هم باز کنند. برای سهولت در انجام اینکار می‌توان از روان کننده واژن استفاده کرد.

این وسیله باید به آرامی در داخل واژن قرار گیرد سپس با استفاده از انگشت اشاره تا جایی که امکان دارد در واژن فرو رود. باید اطمینان حاصل شود که این وسیله به درستی در واژن قرار گرفته است و تاب نخورده است.

پس از اتمام رابطه جنسی وقتی زن هنوز دراز کشیده است باید این وسیله را خارج کند. هرگز در حالت ایستاده این وسیله را از واژن خود خارج نکنید!

انواع کاندوم

این وسیله، همانند محصولات دیگر جنسی، دارای انواع مختلفی است و هریک از آنها بخشی از نیازهای جنسی افراد را پوشش می‌دهند. در ادامه به معرفی انواع این محصول می‌پردازیم.

کاندوم ساده

کاندوم ساده پوششی پلاستیکی است و در آن از هیچ روشی برای ایجاد تحریک بیشتر در زنان و یا به تعویق انداختن زمان انزال در مردان استفاده نشده است. کاندوم ساده آلت تناسلی مردان را پوشش می‌دهد و تنها خاصیت آن جلوگیری از انتقال بیماریهای مقاربتی مانند زگیل تناسلی، ایدز، هپاتیت نوع سی، عفونتهای جنسی و یا پیشگیری از بارداری است.

کاندوم تاخیری

در کاندوم تاخیری از مواد بی‌حس کننده‌ای مانند بنزوکائین و لیدوکائین استفاده می‌شود. بنزوکائین ماده‌ای ژل مانند است که در داخل این محصول قرار می‌گیرد و با گرما فعال می‌شود. در برخی از این محصولات از ماده لیدوکائین استفاده می‌شود. این دارو سطح داخلی کاندوم را پوشش می‌دهد و زمان انزال را به تعویق می‌اندازد. این داروها کاملا بی‌رنگ و بی‌بو هستند.

کاندوم خاردار

این وسیله نوعی کاندوم است که به افزایش لذت جنسی در زنان کمک می‌کند. این کاندوم دارای کیسه‌های ریزی بر روی سطح خود است. این وسیله بسیار نازک است و با لمس قسمتهای داخلی دیواره واژن به زنان کمک می‌کند تا به اوج لذت جنسی برسند. کاندوم خاردار معمولا حاوی مواد بی‌حسی است و زمان انزال را به تعویق می‌اندازد.

کاندوم ترکیبی

کاندوم ترکیبی حاوی مواد روان کننده است و با مرطوب کردن واژن از بروز درد در حین رابطه جنسی جلوگیری به عمل می‌آورد. این وسیله دارای خارها و شیارهای است و زنان را به اوج لذت جنسی می‌رساند.

سطح داخلی این وسیله پوشیده از مواد موثره تاخیری مانند بنزوکائین است که از انزال زود رس جلوگیری به عمل می‌آورد و با به تعویق انداختن زمان انزال، لذت جنسی مردان را افزایش می‌دهد.

در هنگام استفاده از کاندوم به این نکات توجه داشته باشید!

اگر می‌خواهید در روابط جنسی خود از کاندم استفاده کنید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

  • از کاندوم زنانه و مردانه هم‌زمان استفاده نکنید.
  • قبل از استفاده از این وسیله تاریخ انقضا آن را بررسی کنید.
  • میزان جلوگیری از بارداری در مدل مردانه 95 درصد و در مدل زنانه 75 درصد است.
  • سعی کنید از کاندوم پلی اورتان استفاده کنید، زیر این مواد کمتر حساسیت‌زا هستند.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  افزایش سایز آلت تناسلی و اندامهای بدن با روغن خراطین اصل

دلایل پاره شدن کاندوم در طول رابطه جنسی

در برخی از موارد کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می‌شود و همین امر فشار روانی زیادی را به مرد و زن وارد می‌کند. بهتر است با دلایل بروز این اتفاق آشنایی داشته باشید:

  • تاریخ انقضای گذشته
  • کوچک بودن سایز
  • قرارگیری این وسیله در نور و یا در رطوبت
  • خشکی واژن
  • استفاده از روان کننده‌های روغنی
  • استفاده هم‌زمان از کاندوم زنانه و مردانه
  • کیفیت پایین
  • رابطه جنسی طولانی مدت و خشن

اقدامات لازم در صورت پاره شدن کاندوم

در صورت پاره شدن این وسیله، سریعا آلت تناسلی مرد باید از واژن خارج شود. زن باید به سرعت خود را بشوید. زنان هرگز برای پاک کردن خود از دستمال استفاده نکنند، زیرا خطر عفونت واژن بالا می‌رود. اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا آب منی وارد واژن شده است یا خیر می‌توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید.

انواع کاندوم را از داروخانه آنلاین بخواهید!

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و طی بیست و چهار ساعت در تهران و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستانها محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره های داروخانه آنلاین در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد انواع محصولات جنسی به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

خرید کاندوم فوری در تهران

در تهران محصولات ما با سرعت و رایگان ارسال میشوند! میتوانید در 2 ساعت محصول خود را دریافت کنید

خرید کاندوم

برای خرید کاندوم ابتدا باید دانست که کاندوم چیست و انواع کاندوم کدام است؟ داشتن اطلاعات در مورد انواع کاندوم به شما کمک میکند هنگام خرید کاندوم گزینه درست را انتخاب کنید و این میتواند کیفیت رابطه جنسی شما را به طور کلی متحول کند! به طوری که اگر دچار زود انزالی هستید کاندوم درست را انتخاب کنید میتواند به شما کمک کند سکس طولانی تری داشته باشید!

کاندوم چیست؟

کاندوم وسیله ای است که با جلوگیری از رسیدن اسپرم های مردانه به رحم، مانع بارداری زنان می شود. علاوه بر این کاندوم مانع انتقال انواع بیماری ها و عفونت های مقاربتی در زمان نزدیکی می شود. کاندوم از جنس پلاستیک نازک با قابلیت ارتجاعی بالا ساخته می شود. این وسیله هنگام نعوض بر روی آلت تناسلی مرد قرار می گیرد و مانع انتقال منی به داخل دستگاه تناسلی زن می شود. بنابراین جلوگیری از بارداری و برقراری یک رابطه جنسی محافظت شده از دلایل عمده استفاده از کاندوم هستند. به منظور استفاده بهینه از کاندوم و جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی (STD)، باید با راهنمای خرید انواع کاندوم آشنا باشید.

ایکس دریم

اصول خرید کاندوم

1. انواع کاندوم

میتوانید مقاله کامل را درباره انواع کاندوم اینجا مطالعه کنید

  • کاندوم لاتکس

لاتکس یک کاندوم ارزان، با دوام و موثر است. لاتکس در واقع از لاستیک طبیعی ساخته شده که از درختان خاصی بدست می آید. کاندوم لاتکس در جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری ها بسیار خوب عمل می کند. از دیگر دلایل معروفیت کاندوم لاتکس، عدم حساسیت مصرف کننده به آن است. این کاندوم در اثر استفاده از روانسازهای حاوی روغن همچون لوسیون بدن، وازلین و روغن بچه دچار آسیب دیدگی و پارگی می شود.

  • کاندوم پلی‌اورتان

کاندوم پلی اورتان از پوشش پلاستیکی خاصی بنام پلی اورتان ساخته می شود. کاندوم پلی اورتان بعد از نوع لاتکس از رتبه دوم در تعداد مصرف برخوردار است. از آنجا که این کاندوم گرمای بیشتری را انتقال می دهد طبیعی ترین و لذت بخش ترین رابطه جنسی را به همراه دارد. کاندوم هایی که لاتکس در آنها وجود ندارد عبارتند از: نیتریل، پلی ایزوپرن و پلی اورتان.

  • کاندوم‌های خاص

کاندوم های ویژه و خاص! که از انواع بافت دار ( کاندوم خاردار )، طعم دار، لذت آور و شب تاب در تاریکی است.بسیاری از این کاندوم ها به کاندوم تاخیری نیز معروف هستند نکته مهم در مورد این کاندوم ها، عدم ضمانت کافی در برابر انتقال بیماری های مقاربتی و عدم حاملگی است. در واقع این کاندوم ها عمدتاً کیفیت برقراری رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار می دهند. بهترین راه بررسی اینکه یک کاندوم خوب است یا نه، خواندن طلاعات بسته بندی آن است. هر محصول با کیفیت باید برچسب تائید از سوی سازمان FDA  داشته باشد. بر روی بسته بندی محصولات، تمام اطلاعات موردنیاز برای پیشگیری از HIV و STD ذکر شده است.

  • کاندوم زنانه

کاندوم های زنانه یک جایگزین عالی برای کاندوم های مردانه هستند. این کاندوم ها بطور موثری مانع از بارداری می شوند. درحالی که مانع از انتقال HIV وSTD  نیز می شوند. کاندوم زنانه مانند خیلی از کاندوم های مردانه از جنس لاتکس ساخته نشده و بجای لاتکس از ماده ای با نام نیتریل ساخته شده است. در موقع برقراری رابطه جنسی، این کاندوم داخل مقعد، واژن یا دهان زن می شود.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  فواید دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی

کاندوم نه‌تنها یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از بارداری محسوب می‌شود، بلکه به‌عنوان مؤثرترین راه برای جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی است. به علاوه قیمت مناسب نسبت به دیگر روش‌های پیشگیری از بارداری، سهولت استفاده و در دسترس بودن نیز از دیگر ویژگی های این محصول است.

انواع کاندوم

پیش از اقدام به خرید کاندوم به سایز و نوع آن توجه کنید. اینکه کدام نوع برای شما مناسب است یک تجربه حسی و منحصر به فرد است و کاملا به نیاز شما بستگی دارد. انواع کاندوم به موارد زیر خلاصه می شود:

ساده و کلاسیک

همانطور که از نام آن مشخص است. این نوع کاندوم از جنس لاتکس ساده تهیه شده و هیچ گونه برجستگی روی آن وجود ندارد. البته می‌تواند از ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی، حاوی روان‌کننده و طعم‌دار بودن نیز برخودرا باشد که روی جعبه محصول درج می‌شود.

طرح دار (خاردار، شیار دار، ترکیبی)

کاندوم های طرح دار می‌تواند از نوع شیاردار (شیارهای منظم با فواصل یکسان دارد ) یا نوع خاردار (برجستگیهایی دکمه مانند و منظم دارند) باشد که به منظور تسریع در ارضا شدن و لذت بیشتر در رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیردم. نوع دیگر کاندوم طرح‌دار ترکیبی است که ترکیبی از شیار و دکمه‌های برجسته به اشکال مختلف است.

تاخیری

همانطور که از نامشان پیداست برای ایجاد تاخیر در انزال مورد استفاده قرار می گیرند. درون این کاندومها به موادی آغشته است که معمولا در کمتر از ده دقیقه پس از استفاده باعث بی حسی نسبی می شود. این بی حسی حسب کیفیت کاندوم میتواند تا نیم ساعت موثر باشد.

ضد حساسیت

این نوع کاندوم از لاتکس بسیار نازک تهیه شده است که از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند. روی بسته بندی این محصولات  این ویژگی درج شده است.

فانتزی

کاندوم های فانتزی در اشکال مختلف از مدل های عروسکی تا کاندوم های شبرنگ نیز در بازار وجود دارد که صرفا جهت ایجاد تنوع تولید شده اند.

No related posts.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

برچسب                                                                                                                                                                                                                                                                                 

  • ۰۰/۰۴/۰۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir