مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

این مقاله دارای چندین مسئله است. لطفاً در بهبود آن کمک کنید فن زیلابگ یا این موارد را در صفحه بحث مطرح کنید. (با نحوه و زمان حذف این پیام های الگو آشنا شوید)
این متن به منابع بیشتری برای معتبر بودن نیاز دارد. (ژانویه 2012)
این مقاله شامل لیستی از منابع عمومی است ، اما تا حد زیادی تأیید نشده باقی مانده است زیرا فاقد استنادات درون ریز مربوطه است. (ژانویه 2012)
این مقاله احتمالاً شامل تحقیقات اصلی است. (دسامبر 2013)
برای مطابقت با استانداردهای کیفیت ویکی پدیا ممکن است لازم باشد این مقاله بازنویسی شود. (سپتامبر 2016)
"طرفداران" به اینجا هدایت می شود. برای سایر کاربردها ، به طرفداران (ابهام زدایی) ، فن (ابهام زدایی) و FANS (ابهام زدایی) مراجعه کنید.

هواداران تیم ملی فوتبال پرتغال در مسابقات قهرمانی اروپا 2004
یک هوادار یا متعصب ، که بعضاً او را علاقه مندان یا علاقه مندان نیز می نامند ، شخصی است که علاقه یا تحسین زیادی نسبت به چیزی یا شخصی مانند مشهور یا ورزشی یا تیم ورزشی ، ژانر ، سیاستمدار ، کتاب ، فیلم از خود نشان می دهد ، یک بازی ویدیویی یا یک سرگرمی. در مجموع ، طرفداران یک شی or یا شخص خاص fanbase یا fandom آن کاتالوگ فن زیلابگ آلمان را تشکیل می دهند. آنها ممکن است شور و شوق خود را به طرق مختلف از جمله ارتقا the موضوع مورد علاقه خود ، عضویت در یک کانون هواداران مرتبط ، برگزاری یا شرکت در کنفرانس هواداران یا نوشتن نامه هواداری نشان دهند. آنها همچنین ممکن است به فعالیت های خلاقانه ("کار طرفدار") مانند ایجاد فنزین ، نوشتن داستان های هواداری ، ساخت میم یا طراحی فن هنری بپردازند.


فهرست
1 ریشهشناسی
2 ویژگی
3 فرهنگ فن
4 نوع
4.1 افراد مشهور
4.2 بازی
4.3 موسیقی
4.3.1 موزیکال
4.4 اوتاکو
4.5 سیاست
4.6 کشتی حرفه ای
4.7 داستان علمی
4.8 ورزش
5 روانشناسی و انگیزه های طرفداران
5.1 ورزش
5.2 وفاداری
5.3 طرفداران "استن"
5.3.1 استفاده
5.3.2 شیوع
5.3.3 واکنش افراد مشهور
6 کلیشه های جنسیتی
6.1 نقش های جنسیتی جامعه
6.1.1 تبعیض علیه زنان
6.1.2 تبعیض علیه مردان
6.2 Fangirl
6.2.1 نابالغی در ناحیه ناخن
6.3 فنبوی
6.3.1 نابالغی در فنبوی ها
7 همچنین مراجعه کنید
8 منبع
9 لینک خارجی
علم اشتقاق لغات
مریام وبستر ، فرهنگ لغت آکسفورد و منابع دیگر "فن" را نسخه کوتاه شده کلمه متعصب تعریف می کنند. خود Fanatic ، که در حدود سال 1550 به انگلیسی وارد شد ، به معنای "مشخص شده توسط اشتیاق بیش از حد و غالباً فداکاری غیر منتقدانه شدید” است. این از لاتین مدرن fanaticus می آید ، به معنی "الهام گرفته از جنون اما الهی". این کلمه در اصل مربوط به یک معبد یا مکان مقدس بود [لاتین fanum ، شاعرانه انگلیسی fane]. احساس مدرن "فوق العاده غیرت" از حدود سال 1647 آغاز می شود. استفاده از متعصب به عنوان اسم از سال 1650 قدمت دارد. با این حال ، اصطلاح "فانتزی" برای علاقه شدید به چیزی (کاربردی که توسط سال 1545 تأیید شده است [1]) ، اگرچه ریشه شناسی متفاوتی دارد ، اما به طور تصادفی اصطلاح کمتری دارد اما تا حدودی مشابه است مفهوم "متعصب". استفاده از "فانتزی" به معنای علاقه مندان به ورزش مشتاق ، در اواسط قرن نوزدهم به عنوان آمریکایی گرایی ظهور کرد. [2] دیکشنری بیس بال دیکسون با استناد به آثار ویلیام هنری نوگنت ادعا می کند که این اثر از فانتزی گرفته شده است ، اصطلاحی که طرفداران یک سرگرمی فن کندانسور زیلابگ یا یک ورزش خاص را از اوایل قرن 18 تا 19 ، به ویژه پیروان بوکس بیان می کردند. [3] طبق این نظریه ، در اصل فقط به طرفداران هوادار همسان می شد. [تأیید ناموفق] The Great American Baseball Scrapbook این اصطلاح را به کریس فون در آه ، صاحب جوراب ساق بلند سنت لوئیس براون در سال 1882 نسبت می دهد. بلیط 25 سنت ، امیدوارم که بسیاری از مشتریان آبجو او را خریداری کنند. قیمت پایین بلیط به او کمک کرد تا آمار حضور و غیاب را به دست آورد. وی متعصبان پر از جایگاه خود را "هوادار" خواند. [4]

حامی مترادف "هوادار" است که قبل از اصطلاح اخیر است و هنوز هم به طور معمول در انگلیسی انگلیسی استفاده می شود ، به ویژه برای نشان دادن طرفداران تیم های ورزشی. با این حال ، اصطلاح "فن" در سراسر جهان انگلیسی زبان ، از جمله انگلستان محبوب شده است. اصطلاح حامی همچنین به معنای سیاسی در ایالات متحده ، برای طرفدار یک سیاستمدار ، یک حزب سیاسی و یک مسئله جنجالی استفاده می شود.

مشخصات
طرفداران معمولاً به اندازه کافی علاقه مند هستند که برخی تغییرات در سبک زندگی آنها برای سازگاری با ارادت به شی foc کانونی ایجاد می شود. هواداران تمایل به درگیری خارجی دارند - انگیزه آنها این است که از طریق رفتارهای خاص (شرکت در کنوانسیون ها ، ارسال آنلاین ، نمایش بنرهای تیم در خارج از خانه های خود و غیره) درگیری خود را با منطقه مورد علاقه نشان دهند. طرفداران غالباً "مایل به بدست آوردن" اشیا material مادی مربوط به منطقه مورد علاقه خود هستند ، مانند ضربه بیس بال توسط اسلگ معروف یا انتخاب گیتار دست دوم از قهرمان موسیقی خود. همچنین ، برخی از طرفداران تمایل به تعامل اجتماعی با طرفداران دیگر دارند. این ممکن است دوباره به اشکال مختلف انجام شود ، از مکالمه گاه به گاه ، پست الکترونیکی ، اتاق گفتگو ، و لیست های پستی الکترونیکی گرفته تا جلسات حضوری منظم مانند جلسات کانون هواداران و کنوانسیون های سازمان یافته.

گروه های مختلفی از طرفداران وجود دارد که می تواند با توجه به میزان شدت درگیری یا علاقه آنها به سرگرمی (سطح تعصب) متفاوت باشد [5]

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Fan_(person)

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir