مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

خرید چمن مصنوعی

"تو خیلی راه رفته ای عزیزم."

چمن مصنوعی پورتلند اورگان
چمن مصنوعی قبلاً برای مینی گلف ، زمین های ورزشی و خانه های چمن مصنوعی جامعه بازنشستگی سورئال اختصاص داشت. اکنون صاحبان خانه از ساحل به ساحل در حال بررسی هستند. مردم به دنبال مناظر کم تعمیر و نگهداری کم آب هستند. و از آنجا که این الزامات اهمیت بیشتری پیدا کرده اند ، کیفیت "چمن های جعلی" به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

حتی در اینجا در پورتلند ، جایی که باران بسیار زیاد است و "اصالت" آن ارزیابی می شود ، تقاضا برای چمن مصنوعی به سرعت در حال رشد است.

قبل از اینکه JB Sod را پاره کنید و مصنوعی بروید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید و در نظر بگیرید.

در اینجا 10 چیز وجود دارد که ممکن است شما را وادار به فکر کردن در مورد چمن مصنوعی کند:
چمن مصنوعی
چمن مصنوعی

قیمت من قصد ندارم سرب را دفن کنم ... سرمایه گذاری قابل توجهی در این کار وجود دارد. یک چمن مصنوعی صحیح نصب شده بیشتر شبیه پاسیوی سنگفرش شماست تا چمن سنتی شما. انتظار دارید هر فوت مربع 15 تا 25 دلار بپردازید. بله ، یک چمنزار 1000 فوت مربع می تواند بیش از 20 هزار دلار باشد. توجه داشته باشید که این فرض می کند چمن شما به درستی نصب شده است. بیشتر نیست.

تعمیر و نگهداری کم ، بدون تعمیر و نگهداری. بله ، ماشین های چمن زنی مورد نیاز شما از 40 در سال به 0 خواهد رسید. اگر درخت نزدیک داشته باشید ، باید برگ و بقایای آن پاک شود. و حتی اگر این کار را نکنید ، چمن های تقلبی می خواهند که گاهی اوقات منجمد شوند تا بهترین حالت را داشته باشند. برنامه ای برای آن وجود ندارد ، اما ما با هر نصب یک چنگک مخصوص تهیه می کنیم. یکی رو اینجا بیار

اینفیل شما را می ترساند. یکی از آخرین مراحل نصب چمن مصنوعی استفاده از "پر کردن" است. این محصول در داخل چمن فیلتر می شود و وزن آن را پایین می آورد ، باعث می شود ظاهر بهتری داشته باشد و روی پاهایتان نرمتر شود. اما شما در غاری زندگی نمی کنید ، بنابراین در مورد خطرات پر شدن آن چیزهایی شنیده اید. خبر خوب این است که دیگر از "لاستیک خرده ریز" که باعث ایجاد مشکل شده است استفاده نمی شود. ما از یک محصول ماسه ای با روکش سرامیک و کاملاً ایمن استفاده می کنیم.

شما پنجره هایی رو به جنوب دارید ... که در تابستان آفتاب کامل می گیرند. این یک مورد سخت است. خورشید ممکن است از پنجره ها منعکس شده و مقداری زمین چمن را ذوب کند! این وضعیت به اندازه کافی معمول است که شامل ضمانت های سازنده چمن نمی شود. همچنین به اندازه کافی معمول است که ما معمولاً می توانیم راهی در اطراف آن طراحی کنیم.

درزها قسمت سختی هستند. اگر برای چمن شما بیش از یک رول چمن لازم باشد ، محلی برای جمع شدن رول ها وجود دارد. (دقیقاً مانند فرش در یک اتاق بزرگ.) مطابقت دادن این دو و خوب دوختن آنها سخت ترین قسمت نصب چمن مصنوعی است. این بدان معناست که شما احتمالاً نباید DIY کنید یا اولین پروژه چمن مصنوعی باشید که منظره ساز شما تاکنون انجام داده است. اگر چمن خود را نصب کنید ، این نوار مورد نظر شماست (و سپس یک دسته از فیلم های YouTube را تماشا کنید).

به نظر نمی رسد چمن قدیمی شما باشد. بهتر به نظر می رسد و اگرچه یک چمن سنتی هرگز بهتر از اندکی پس از نصب به نظر نمی رسد ، چمن مصنوعی شما در مدت 5 سال به همان اندازه عالی به نظر می رسد.

بچه ها آن را دوست دارند. این چیزها التماس می کنند که حتی در زمستان هم بازی شوند. بنابراین اگر نمی خواهید بچه هایی که در حیاط شما می چرخند ، فکر کنید که به جای آن برخی از گرد و غبار پوست شاخه بریده را نصب کنید. اما اگر می خواهید به آینده Timber خود اجازه دهید در تمام طول سال فوتبال بازی کند ، آنچه شما نیاز دارید ، چمن مصنوعی است.

زه کشی. شما نمی خواهید روزها آب زیر چمن شما بنشیند. درنهایت با پایه ای که روی آن نصب شده است مشکل ایجاد خواهد کرد. بنابراین ، بسته به درجه حیاط و میزان تخلیه خاک شما ، ممکن است نیاز به نصب زهکشی در زیر آن داشته باشیم. یک تخلیه ساده فرانسوی با لوله راه راه که منجر به یک چاه خشک می شود باید این کار را انجام دهد.

این رنگ برای همیشه دوام نخواهد داشت (اما چه چیزی ماندگار خواهد شد؟) مقاومت در برابر رنگ سبز عمیق چمن زنی بسیار سخت است. اما سرانجام رنگ آن کمرنگ می شود. چمن نصب شده Ross NW Watergardens دارای 10 سال گارانتی رنگ است. بنابراین رنگ چه مدت دوام خواهد داشت؟ 20 سال دیگر از من س Askال کنید.

حسادت برای محله مضر است. چمن کامل شما (که نیازی به خرید چمن مصنوعی ، آبیاری ، کود دهی ، هوادهی ، جدا کردن و غیره نیست) مطمئناً مورد توجه همسایگان قرار خواهد گرفت. آیا آنها می توانند حیاط شما را چقدر بهتر کنند؟

پاداش: نگرانی های قانونی پایان زندگی در مورد چمن مصنوعی وجود دارد. این صنعت ادعا می کند که می توان آنها را بازیافت کرد ، اما در حقیقت آنها نمی توانند یا نمی شوند. اکثریت قریب به اتفاق چمن مصنوعی در یک محل دفن زباله به پایان می رسد.

اکنون که از حقیقت چمنزارهای مصنوعی آگاهی دارید ، می توانید یک انتخاب تحصیل کرده را انتخاب کنید: چمن سنتی یا مصنوعی؟ (شاید حتی بدون چمن باشد.)

حالا چی؟ برای شروع با یک طراح منظره مستقر در پورتلند تماس بگیرید! یا این منابع عالی اطلاعات چمن مصنوعی را بررسی کنید:

صفحه آمازون چمن مصنوعی ما

وبلاگ Cascade Greens

شورای چمن مصنوعی

گالری عکس Forever Lawn

چقدر می توانید آب پس انداز کنید؟

نصب چمن مصنوعی پرتلند
افشای اطلاعات: rossnwwatergardens.com یک شرکت کننده در برنامه Amazon Associated Program Associates ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته است که به منظور فراهم کردن ابزاری برای سایتها جهت کسب هزینه تبلیغات از طریق تبلیغات و پیوند دادن به amazon.com طراحی شده است.

وقتی روی پیوندهای ما کلیک کنید و m. ممکن است کمیسیون دریافت کنیم

 

https://www.rossnwwatergardens.com/portland-landscaping-blog/artificial-turf

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir