مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

جنسیتی جذاب

گرفتن جشن تولد برای هر سن و سال و جنسیتی جذاب و به یادماندنی است و بسیاری از افراد علاقه زیادی به برگزاری چنین مراسمی دارند که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برپایی جشن تولد هم مانند برگزاری هر مراسمی دارای اصول خاص و لوازم مورد نیاز مخصوص است.
بسته به اینکه می خواهید جشن تولد را در چه سطحی برگزاری کنید مقدار و نوع لوازم جشن تولد متفاوت است. اگر تمایل به برگزاری جشن تولد ساده و بدون زرق و برق هستید نیازی به هزینه زیادی ندارید. زیرا در لوازم مورد نیاز شما در حد خرید کیک، شمع تولد و چندتا بادکنک و شرشره ساده و وسایل پذیرایی است. اما اگر از آن دست افرادی هستید به دنبال برگزاری یک جشن تولد بزرگ و لاکچری هستید باید بگوییم که غیر موارد فوق باید خرید وسایل دیگری را نیز در سبد خرید لوازم جشن تولد خود اضافه کنید؛ مثل تم جشن تولد، انواع کارت های دعوت، انواع لوازم تزئیناتی که درادامه مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.

1. پاپ آرت
برنامه ریز مهمانی: کری بیکر از شمع تولد رویدادهای کری بیکر

بیکر می گوید: "من یک دوش کودک با مضمون Pop Art انجام دادم و از تعداد زیادی قوطی سوپ کمپبل برای گل استفاده کردیم."

2 از 51

STYLECASTER | بهترین ایده های تم مهمانی که برنامه ریزان واقعی حزب می توانند فکر کنند
عکاسی جسیکا بوردنر / باش.

2. فلامینگو لوآو
برنامه ریز حزب: باش

Bash توصیه می کند از یک رقصنده آتش استفاده کنید تا فلامینگو لوآ شما خاص تر شود.

3 از 51

STYLECASTER | ایده های تم مهمانی | شب های عربی
شرکت چادر عربی.

3. شب های عرب
برنامه ریز مهمانی: کریستی لیندا ملوسو از انواع شمع تولد رویدادهای KMA

4 از 51

STYLECASTER | ایده های تم مهمانی | حزب 1980
مهمانی در یک جعبه.

4. دهه 1980
برنامه ریز مهمانی: لین گلدبرگ

گلدبرگ برای ایجاد سرگرمی بیشتر در این زمینه ، پیشنهاد می کند: "دعوت نامه ای را که شامل یک جفت لنت شانه است به همراه دعوت نامه ارسال کنید و به آنها بگویید که باید آنها را در مهمانی بپوشند."

5 از 51

STYLECASTER | بهترین ایده های تم مهمانی که برنامه ریزان واقعی حزب می توانند famblog.irفکر کنند
چمبر 237.

5. مرد سوخته با کواچلا ملاقات می کند
برنامه ریز مهمانی: برایان وورلی از B. Worley Productions

وورلی می گوید: "این فضای دکوراسیون بسیار بی دغدغه و آرامی دارد و با توجه به اینکه این دو رویداد این روزها از طریق رسانه های اجتماعی بسیار پوشش داده می شود و اینکه چقدر از نظر تصویری خلاق هستند ، واقعاً می تواند یک اتفاق سرگرم کننده باشد."

6 از 51

خانه رویایی باربی مالیبو
Airbnb

6. خانه رویایی باربی
برنامه ریز مهمانی: کریستی لیندا ملوسو از رویدادهای KMA

7 از 51

STYLECASTER | ایده های حزب مهمانی
STEVEN SAPHORE / EPA-EFE / Shutterstock.

7. ابرقهرمانان
برنامه ریز مهمانی: لوسی هریس از Hello Baby Bump

هریس پیشنهاد می کند: «از آهنگ های خبیث و قهرمانان به عنوان موسیقی استفاده کنید. غذا می تواند کلوچه هایی به شکل نشان ها ، رنگ های رایج در ابرقهرمانان و غیره باشد. "

از نکاتی در مورد چگونگی تبدیل مهمانی های موضوعی کلاسیک - مانند جیمز باند یا شب های بوهمیان - به نمایشگرهای واقعاً به یادماندنی گرفته تا برخی ایده های تم کاملاً خلاقانه - مانند طرح زمینه "به عنوان شخصیت SNL موردعلاقه خود بیایید" - مطمئناً حماسی ترین موضوع را پیدا خواهید کرد برای مهمانی بعدی شما در زیر 51 ایده مختلف حزب مختلف وجود دارد که تضمین می کنند هر بحث و تبادل نظر را در بحث شهر قرار می دهد. برخی از این مضامین مهمانی کمی انتزاعی هستند ، بنابراین اجازه دهید خلاقیت شما با این موارد بدرخشد. هیچ راهی اشتباه برای تفسیر یک موضوع مهمانی منحصر به فرد وجود ندارد - به شرطی که با آن کمی سرگرم شوید. بنابراین به پینترست خود وارد شوید ، دفترچه یادداشت مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و شروع به آماده سازی برای برگزاری باورنکردنی ترین مهمانی که کرده اید ، کنید.

http://asooweb.famblog.ir/post/5

  • ۹۹/۱۱/۱۳
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir