مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

حمل پیانو

3. تأیید کنید که به حمل پیانو چه کامیونی در حال حرکت نیاز دارید.
از کلیه وسایل خود ، به ویژه وسایل بزرگ مانند پیانو و سایر مبلمان خود ، موجودی داشته و از آن برای انتخاب کامیون متحرک در اندازه مناسب برای حرکت خود استفاده کنید.

4- ابتدا مسیرها را پاک کنید.
مطمئن شوید که در مکان منتقل شده و از درب خانه جدید خود به محل پیانو مسیر مشخصی را به سمت در دارید.

5- مسیری را که طی می کنید مرور کنید.
اگر مجبورید با پیانو از پله ها بالا یا پایین بروید ، مطمئن شوید که پله ها وزن ساز را تحمل می کنند قبل از اینکه حرکت خود را شروع کنید.

6. بسته به نوع پیانوی خود ، باید چندین مرحله برای حرکت آن انجام دهید:
جابجایی پیانوی ایستاده: اطمینان جابه جایی پیانو حاصل کنید که عروسک های پیانو مورد استفاده شما قادر به تحمل کل وزن پیانو هستند.
جابجایی پیانوی بزرگ: قبل از جابجایی پیانوی گراند یا کودک ، باید پایه آن را بردارید. ساز را با تسمه و پیچ گوشتی در صفحه پیانو (که در بالا ذکر شد) محکم کنید.
first- ابتدا پیانو را در کامیون بارگیری کنید و مطمئن شوید که به طور ایمن بسته شده است.
پیانو باید یکی از اولین مواردی باشد که روی کامیون بارگیری می شود. پیانو را با بند و طناب محکم کنید تا از حرکت در طول سفر جلوگیری کند.

8- کمی بعد از حرکت پیانو را دوباره تنظیم کنید.
جابجایی پیانو ، حتی وقتی همه چیز خوب پیش می رود ، می تواند از تنظیم آهنگ خارج شود. پس از حرکت آماده باشید تا آن را تنظیم کنید - اگرچه بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند قبل از انجام این کار یک ماه صبر کنید.

چه کاری نباید هنگام جابجایی پیانو انجام دهید
اکنون مراحل لازم برای حرکت صحیح و ایمن پیانو را خود می دانید. در اینجا چند اشتباه وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کرد:

فراموش نکنید که پیانوها سنگین هستند.
قرار دادن پیانو در مقیاس برای دانستن اینکه حمل و نقل پیانو کار تا چه اندازه بزرگ است واقعاً یک گزینه نیست. بنابراین چگونه می توانید متوجه شوید که وزن پیانو چقدر است ، زیرا این وزن استراتژی مورد استفاده شما برای حرکت را هنگام حرکت در گذرگاه های تنگ ، گوشه ها ، درها و شاید بدتر از همه از پله ها هدایت می کند؟

وزن پیانو از نظر مدل بسیار متفاوت است. وزن پیانوهای بزرگ می تواند به 1400 پوند یا 500 پوند نیز برسد. در مورد مدل های ایستاده ، ارتفاع مدل کمتر از 48 اینچ می تواند به 300 پوند هم برسد. اگر پیانوی شما 48 اینچ یا بیشتر قد دارد ، وزن آن می تواند 800 پوند نیز باشد.

 

 

http://teh-piano.ir/

  • ۹۹/۱۱/۰۸
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir