مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

هرکسی عاشق انجام کارهای بزرگ است ، خصوصاً وقتی حمل پیانو می توانید با سپردن شغلی که در غیر اینصورت به عهده افراد حرفه ای است پس انداز کنید. حرکت پیانو یکی از این کارها به نظر می رسد. بسیاری از مردم تصور می کنند برای جابجایی پیانو تنها عضلات لازم است ، اما محافظت از ساز نیز به همان اندازه مهم است.

همه می دانند که یک پیانو 88 کلید دارد ، اما آیا می دانید که داشتن بیش از 10 هزار قطعه متحرک برای آنها معمول است؟ جابجایی چنین ابزار ظریف ، سنگین و پیچیده ای بدون آسیب رساندن به آن ممکن است دشوار باشد و افراد حرفه ای برای انجام این کار با خیال راحت مجهز هستند. خودتان می توانید این کار را انجام دهید اما کمی آماده سازی و کمک زیادی لازم است.

محرک های حرفه ای استخدام
متخصصان معتمد را برای کمک به کاهش بار پیدا کنید
با دعوت از جوانب مثبت ، در وقت ، استرس و کمردرد خود صرفه جویی کنید. چه قصد انجام DIY را داشته باشید و چه اینکه فقط برای برداشتن سنگین به کمک نیاز دارید ، ما می توانیم به شما در یافتن راه حلی متناسب با حرکت و بودجه خود کمک کنیم.

اسباب کشی در حال حرکت
اسباب کشی در حال حرکت

خدمات بسته بندی و بسته بندی
بسته بندی و بسته بندی

فقط کارگران
در حال بارگیری و تخلیه

شرکتهای دارای مجوز و بیمه شده
دارای مجوز و بیمه

شرکت های در حال جابجایی که ذخیره سازی ارائه می دهند
ظروف ذخیره سازی

حرکت از
حرکت به
اتاقها
یک نقل قول رایگان دریافت کنید
در این راهنما:

چگونه خودتان پیانو را حرکت دهید
هنگام جابجایی پیانو چه کاری نباید انجام داد
خط آخر
اینفوگرافیک
سوالات متداول
چگونه خودتان پیانو را حرکت دهید
اگر تصمیم دارید که پیانو را خودتان حرکت دهید ، آماده بودن مهم است. شما به تجهیزات مناسبی نیاز خواهید داشت و اطمینان از اینکه پیانو در هر مرحله متناسب باشد مهم است. پس از آماده سازی اساسی ، با پوشاندن پیانو و افزودن بالشتک از آن محافظت کنید. با دقت آن را روی تخته لغزنده دالی یا پیانو حرکت دهید و برای اطمینان از ایمن بودن آن را به پایین بند کنید. بهتر است اگر دوست یا عضوی از خانواده خود دارید که به شما در این کار کمک کند. هنگامی که پیانو را وارد کامیون در حال حرکت کردید ، آن را با بندهای بیشتری محکم کنید. برای جزئیات بیشتر ، به چک لیست زیر نگاهی بیندازید:

نحوه حرکت پیانو ، مرحله به مرحله
1. فضای جدید را اندازه بگیرید.
شما می خواهید مطمئن شوید که پیانو در جای جدید خود قرار می گیرد. اتاق ، درها و راه پله ها را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید هیچ مانعی برای رسیدن ساز به خانه جدیدش وجود ندارد.

2. مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی برای این کار دارید.
حداقل به عروسک های پیانو ، تسمه ها و بالشتک ها نیاز خواهید داشت. اما وسایل خاصی که باید تهیه کنید بسته به نوع پیانو متفاوت است:

برای پیانوی ایستاده: به عروسک های پیانو احتیاج دارید.
برای پیانوی بزرگ: برای جابجایی یک پیانوی بزرگ به یک قطعه تجهیزات خاص به نام تابلوی پیانو یا تخته کش پیانو نیاز خواهید داشت. این تخته به تسمه و لنت اضافی نیاز دارد و شما باید اطمینان حاصل کنید که اندازه مناسب پیانو شماست.
3. تأیید کنید که به چه کامیونی در حال حرکت نیاز دارید.
از کلیه وسایل خود ، به ویژه وسایل بزرگ مانند پیانو و سایر مبلمان خود ، موجودی داشته و از آن برای انتخاب کامیون متحرک در اندازه مناسب برای حرکت خود استفاده کنید.

4- ابتدا مسیرها را پاک کنید.
مطمئن شوید که در مکان منتقل شده و از درب خانه جدید خود به محل پیانو ، مسیر مشخصی را به سمت در دارید.

5- مسیری را که طی می کنید مرور کنید.
اگر مجبورید با پیانو از پله ها بالا یا پایین بروید ، مطمئن شوید که پله ها تحمل وزن ساز را دارند قبل از شروع حرکت خود.

6. بسته به نوع پیانوی خود ، باید چندین مرحله برای حرکت آن انجام دهید:
جابجایی پیانوی ایستاده: اطمینان حاصل کنید که عروسک های پیانو مورد استفاده شما قادر به تحمل کل وزن پیانو هستند.
جابجایی پیانوی بزرگ: قبل از حرکت دادن آن ، باید پای یک پیانوی بزرگ یا کودک را بردارید. ساز را با تسمه و پیچ گوشتی در صفحه پیانو (که در بالا ذکر شد) محکم کنید.
first- ابتدا پیانو را در کامیون بارگیری کنید و مطمئن شوید که به طور محکم بسته شده است.
پیانو باید از اولین مواردی باشد که روی کامیون بارگیری می شود. پیانو را با بند و طناب محکم کنید تا از حرکت در طول سفر جلوگیری کند.

8- کمی بعد از حرکت پیانو را دوباره تنظیم کنید.
جابجایی پیانو ، حتی وقتی همه چیز به خوبی پیش می رود ، می تواند از تنظیم آهنگ خارج شود. پس از حرکت آماده باشید تا آن را تنظیم کنید - اگرچه بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند یک ماه قبل از انجام این کار صبر کنید.

هنگام جابجایی پیانو چه کاری نباید انجام داد
بایدها و نبایدهای نحوه حرکت پیانو
اکنون مراحل انجام صحیح و ایمن حرکت پیانو را خود می دانید. در اینجا چند اشتباه وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کرد:

فراموش نکنید که پیانوها سنگین هستند.
قرار دادن پیانو در مقیاس برای دانستن این که شغل تا چه اندازه بزرگ خواهد بود واقعاً یک گزینه نیست. بنابراین چگونه می توان فهمید که پیانو چقدر وزن دارد ، زیرا این وزنه راهنمای استراتژی شما برای حرکت در هنگام حرکت در گذرگاه های تنگ ، گوشه ها ، درها و شاید بدتر از همه پله ها است؟

وزن پیانو از نظر مدل بسیار متفاوت است. وزن پیانوهای بزرگ می تواند به 1400 پوند یا 500 پوند نیز برسد. در مورد مدلهای ایستاده ، ارتفاع مدل کمتر از 48 اینچ می تواند 300 پوند باشد. اگر پیانوی شما 48 اینچ یا بیشتر قد دارد ، وزن آن می تواند 800 پوند نیز باشد.

در اینجا وزن برخی از مارک ها و سبک های معروف پیانو آورده شده است:

قائم

چانگ جوان 121: 496 Po

 

https://www.mymove.com/moving/guides/moving-a-piano-youre-wrong/

 

  • ۰۰/۰۵/۰۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir