مرجع مقالات خوب

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نظافت کفپوش هتل ها

حفظ نظافت کفپوش ها به جهت بهداشت محیط و نگهداری از موکت ها  خرید موکت هتلی مهم است. برای اینکه موکت های هتل به راحتی تمیز شوند لازم است تا از انواع موکت هم سطح استفاده شوند. موکت های گل برجسته به سادگی با جارو برقی تمیز نمی شوند. در انتخاب آن به قابلیت نظافت و نگهداری از آن دقت کنید. همچون موکت آمفی تئاتر، موکت های هتل هم در معرض کثیفی قرار دارد. جارو کشی روزانه با جاروبرقی های مخصوص یک کار تکراری و همیشگی است. با توجه به اینکه اتاق های زیادی باید جارو شود زمان تمیزکاری اتاق ها فشرده است. بنابر این نمی توان برای استفاده از جاروبرقی در اتاق ها و راهروها وقت زیادی صرف کرد.

انتخاب موکت هتل با قیمت مناسب

لوکس بودن دکوراسیون داخلی هتل مهم ترین اصل است اما این به معنایی خرید موکت های گران قیمت نیست. موکت های تجاری هتلی قیمت پایین تری نسبت به موکت های منازل دارند. با توجه به اینکه این موکت ها به صورت عمده خریداری می شوند و امکان محاسبه دقیق فضا هم وجود دارد، هزینه های خرید پایین تر هم می آید. استفاده از موکت اداری برای موکت هتلی آرتا اتاق مدیریت هتل ها یک مزیت است که فضا را شیک تر می کند. علاوه بر آن در صورت آسیب احتمالی به قسمتی از موکت می توان همان تایل را تعویض کرد. قیمت آن در مقایسه با موکت های رول اندکی تفاوت دارد ولی همیشه امکان تعویض بخش آسیب دیده با کمترین هزینه نیز وجود دارد.
از آنجایی که تمام کف هتل ها با موکت پوشیده می شود، سرمایه زیادی برای نصب موکت صرف خواهد شد اما با توجه به دوام و ماندگاری موکت ها به نظر می رسد انتخابش به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد. یک موکت خوش رنگ با نقش های زیبا می تواند سالیان زیادی زینت بخش دکوراسیون داخلی هتل باشد. اقتصادی بودن در طول زمان معنای حقیقی پیدا می کند.

معرفی محصولات موکت هتل ها

لازم به ذکر است در زمینه خرید و دریافت قیمت مد نظر داشته باشید که جنس نخ  موکت هتلی پله این کفپوش ها باید از نوع پلی آمید باشد و حتی موکت پرز بلند نباشد. بنابراین حتما قبل از خرید دقت لازم را داشته باشید زیرا که در غیر اینصورت موکت اقامتگاه شما در کمتر از دو ماه از بین خواهد رفت. بنابر این پیشنهاد ما به شما این سه است :

۱. موکت هتلی تایل ایرانی و خارجی

دارای استانداردهای لازم برای هتل ها و اقامتگاه ها

  • جنس نخ پلی آمید
  • کلاس تردد ۳۳ و بالاترین نوع کلاس تردد

 

۲. موکت هتلی رول ایرانی پلی آمید

  • دارای استانداردهای لازم برای هتل ها و اقامتگاه ها
  • جنس نخ پلی آمید
  • قیمت مناسب و پایین

 

https://gamantj.com/hotel-carpeting/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

اکسپنشن الکترونیکی

سوپاپ انبساط الکترونیکی وسیله ای است که برای کنترل جریان مبرد  اکسپنشن برقی در اواپراتور به مقدار دقیق استفاده می شود. بنابراین ، می توان آنها را در تهویه مطبوع ، پمپ های حرارتی و سایر تجهیزات دنبال کننده چرخه تبرید یافت.


شیر انبساط الکترونیکی - چرخه تبرید
تصویر از یخچال اساسی
آنچه را که در رابطه با الزامات HVAC خود به دنبال آن هستید می توانید در اینجا در Linquip بیابید ، و ما شما را به خواندن این مقاله تشویق می کنیم تا با یک جز important مهم سیستم خنک کننده خود آشنا شوید.

نقش شیرهای انبساط
دریچه انبساط یک تنظیم کننده جریان است که در نظر گرفته شده است اکسپنشن الکترونیکی تا با بخار شدن نسبی فشار سیال رسیده به آن را کاهش دهد ، که منجر به کاهش دمای مبرد در مورد سیستم های خنک کننده به دلیل افزایش سطح انتقال حرارت می شود. نه تنها دمای سیال را تنظیم می کند ، بلکه میزان جریان ورودی به اواپراتور را نیز تنظیم می کند.

تنظیم میزان جریان مبرد یک کار حساس است. اگر جریان مبرد بسیار کم باشد ، در این صورت تبخیر با سرعت بالایی انجام می شود و منجر به افزایش دما در اثر انتقال بیشتر گرما می شود. این به این معنی است که الکسپشن الکترونیکی ETS 100 در اثر گرم شدن و گرم شدن بیش از حد مبرد ، بازده اواپراتور کاهش می یابد. علاوه بر این ، انتقال بیش از حد مبرد منجر به تبخیر ناکافی می شود ، که می تواند به کمپرسور آسیب برساند.

بنابراین ، بهتر است از عبور بیش از حد جریان مبرد جلوگیری شود و با نظارت بر سطح بیش از حد ، میزان مایع منتقل شده به اواپراتور تنظیم شود.

 

 

 

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

چک ولو کستل ایتالیا

برنامه Check-in / Check-out (CICO) یک مداخله استدر نظر گرفته شده برای کاهش رفتارهای مخل منفی استتأثیر عملکرد علمی و اجتماعی دانش آموزان در مدرسه.معلمان خوب معمولاً با دانشجویان در چک ولو کستل ایتالیا هستندبه عنوان بخشی از آموزش آنها. با این وجود ، برای برخی از دانش آموزان کهدر معرض خطر هستند یا در مدرسه مشکل دارند ، یک سیستم رسمی تر می تواند برای سازماندهی به روز آنها بسیار مفید باشد.
علاوه بر این ، از طریق این سیستم مراقبت از بزرگسالان می تواند یک رابطه مثبت بزرگسالان را فراهم کند که شامل تقویت برای همیشه است
عملکرد مدرسه از نظر رفتاری و تحصیلی ، و دستیابی به سایر اهداف مدرسه را تأکید می کند

 

 

Check in / Check out چیست؟
ورود / خروج شامل "بررسی" یا ملاقات با "چک ولو کستل" یا "مربی" در زمان های از پیش تعیین شده برای بحث قیمت چک ولو کستل ورد رویدادهای روزانه ، اهداف رفتاری (معمولاً در یک هدف یا برگه مشخص شده است) 
و استراتژی های رسیدن به آن اهداف. هر چک ممکن است تقریباً 10-10 دقیقه طول بکشد و ممکن است متفاوت باشد
بسته به اهداف دانشجو و دانشجو دارد. ایده کلی این است که چک ها هنگام ورود دانش آموز به مدرسه و قبل از ترک دانش آموز در پایان روز رخ دهد ،
اگرچه برای بعضی از دانشجویان ممکن است چک های خرید چک ولو کستل اضافی مکرر در طول روز مشخص شود
(به عنوان مثال ، قبل از تعطیلات صبح ، قبل از ناهار ، اوایل بعد از ظهر) روش استانداردی برای سازماندهی وجود ندارد
یک برنامه ورود و خروج. آرایه وسیعی از تغییرات استفاده شده و متناسب با
نیازهای خاص دانش آموزان و مدارس.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

آهن یک ماده معدنی ضروری است، بنابراین اگر شما آن را از دست بدهید، بدن نمی تواند گلبول های قرمز خون را به اندازه کافی تولید کند. این گلبول های قرمز حاوی هموگلوبین، یک پروتئین غنی از آهن است که اکسیژن را از ریه ها به سایر بافت های بدن شما می دهد.

تشخیص کم خونی

آنمی یا کم خونی با علائمی در بدن همراه است که این بخش از سلامت دیجی بلاگز به آنها پرداخته است تا شما قبل از آزمایش خون با دیدن آن در خود متوجه کم خونی شوید ؛ ایده خوبی است که علائم کم خونی فقر آهن را بدانید،در اینجا 13 علت وجود دارد.

تشخیص کم خونی

چگونه بدون آزمایش بفهمیم کم خونی داریم؟

علائم رایج کم خونی که بدون آزمایش خون خبر از آنمی می دهند

1. خستگی:

خستگی معمولا اولین علامت کم خونی است اما منظور خستگی ناشی از فشار نیست این یک نوع خستگی دیگر است که مردم از خستگی استخوان شکایت دارند.” بنابراین اگر شما بیشتر زمان روز خسته هستید، و بر کیفیت زندگی تاثیر می گذارد، به پزشک خود مراجعه کنید.

2. رنگ پریدگی کف دست و چهره :

یکی از بهترین روشهای تشخیص اینکه آیا شما کم خون هستید، این است که به غشای مخاطی چشم خود نگاه کنید.این ناحیه عروقی است، بنابراین اگر رنگ پریده باشد، نشانه ان است که به اندازه کافی گلبول قرمز به سایر نقاط بدن نرسیده است. چهره شما، کف دست های شما و زیر ناخن شما نیز ممکن است رنگ پریده باشد.

رنگ پریدگی کف دست و چهره

رنگ پریدگی کف دست ها از نشانه های فقر آهن

3. تنگی نفس:

اگر احساس می کنید که نمی توانید تنفس خود را، به خصوص در حین ورزش، در حالی که از پله ها بالا می روید یا زمانی که چیزی را بلند می کنید احساس کنید، نشانه ان است که بدن به اکسیژن نیاز دارد ؛ احساس ضعف و سرگیجه نیز وجود دارد.

3. تپش قلب :

وقتی در حال پرواز هستید، احساس خستگی می کنید یا وقتی دراز میکشید صدایی در گوش خود می شنوید، می تواند به این معنی باشد که قلب شما در حال فعالیت بیش از حد است.قلب سریعتر پمپاژ میکنید تا سعی کنید اکسیژن بیشتری دریافت کنید ، هنگامی که دچار کم خونی هستید ضربان قلب نامنظم میشود.

تپش قلب

کم خونی باعث نامنظم شدن ضربان قلب می شود

4.  بی حسی:

از آنجا که بدن شما خون را از اندام بیرون می کشد تا مکان هایی را که لازم است تغذیه کند، ممکن است احساس بی حالی یا احساس سوزش در دست ها و پاها داشته باشید یا ممکن است احساس سردی داشته باشید.

5.اضطراب:

تپش قلب می تواند موجب اضطراب شود، اما اگر اضطراب برای شما جدید باشد، تشدید می شود یا به نظر نمی رسد دلیل دیگری برای آن وجود داشته باشد، این می تواند نشانه ای از آنمی باشد.

اضطراب

اضطراب از علائم آنمی در بدن

6. دوره های سنگین و خونریزی نامنظم:

شایع ترین علت کم خونی فقر آهن در زنان فیبروئید رحمی، به ویژه در داخل حفره رحم است که می تواند خونریزی سنگین، نامنظم و دردناکی ایجاد کند، پولیپ ها در داخل رحم می توانند دوره های سنگین و دردناکی ایجاد کنند.

7. فراموشی:

اگر شما در تمرکز و یادآوری چیزها دچار مشکل هستید ، ممکن است علتش فقط سن نباشد، بلکه کمبود آهن است.

فراموشی

کمبود آهن می تواند موجب فراموشی شود

8. گرایش عجیب و غریب:

برخی از افراد مبتلا به کم خونی تمایل و عادت به جویدن یخ دارند ، روشن نیست که چرا، اما یک مطالعه در مجله پزشکی Hypotheses نشان می دهد که آن را می تواند به عنوان یک محرک ذهنی دانست، مثل عملکرد قهوه. بعضی از مردم حتی ممکن است برای کاغذ و خاک نیز گرایش داشته باشند.

9. سردرد:

سردرد و میگرن شایع است، اما اگر متوجه شدید که سردرد دارید و با هر روشی آرام نمیشود، به پزشک خود مراجعه کنید.

سردرد

اگر سردرد شما آرام نمی شود نشانه کمبود آهن در بدن است

10. سندرم بی حسی پا:

تخمین زده شده است که تا 10 درصد از مردم در ایالات متحده، سندرم پای بی قرار دارند، اختلال عصبی که می تواند احساسات ناخوشایند در پاها و سایر قسمت های بدن ایجاد کند. اگرچه این ارتباط به خوبی درک نمی شود، حدود 15 درصد از افراد مبتلا به کمبود آهن نیز دچار این اختلال هستند.

11.  ریزش مو:

80 میلیون مرد و زن ریزش موی سر و یا آنچه که به عنوان طاسی الگوی مردانه شناخته می شود را تجربه میکنند ؛ اگر موهایتان را در برس خود مشاهده کنید یا موهایتان نازک تر شده باشد ممکن است به دلیل کم خونی باشد. همچنین می توانید یک کمبود ویتامین یا یک وضعیت هورمونی مانند کم کاری تیروئید داشته باشید، بنابراین با پزشک خود مشورت کنید.

 ریزش مو

ریزش مو می تواند به دلیل فقر آهن در بدن باشد

12. خطرات بارداری:

اگرچه کم خونی در دوران بارداری شایع است و بدون درمان، زنان دارای خطر ابتلا به زایمان زودرس و وزن کم هنگام تولد هستند. دلیل اصلی کبود آهن در زنان باردار به خاطر افزایش طبیعی آب بدن است و علاوه بر این، آهن برای جفت و نوزاد مورد نیاز است. اگر کمبود آهن قبل از بارداری دارید یا دارای جفت چندتایی هستند، خطر شما حتی بالاتر است.

13. مدفوع سیاه:

مدفوع تیره،خون در مدفوع می تواند نشان کم خونی باشد. با این حال می تواند یک بیماری GI مانند بیماری کرون یا سرطان روده بزرگ باشد، بنابراین مهم است که بلافاصله به پزشک مراجعه کنید ، ناراحتی شکمی یا تغییر عادت های روده شما نیز نشانه های مهمی هستند.

ویرایشبا دوستانتان به اشتراک بگذارید

برچسب                                                                                                                                                                                                                      

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

مبدل گرمایی یا مبدل حرارتی (غلط مصطلح   از مبدل حرارتی صفحه ای جوش (به انگلیسی: Heat exchanger) دستگاهی است که برای انتقال حرارت مؤثر بین دو سیال (گاز یا مایع) به دیگری استفاده می‌شود. از رایج‌ترین مبدل‌های حرارتی رادیاتور خودرو و رادیاتور شوفاژ است.

مبدل‌های حرارتی در صنایع مختلف از جمله تهویه مطبوع، خودرو، نفت و گاز  مبدل حرارتی صفحه ای پلیت و بسیاری صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عموماً ت اواپراتور صفحه ای  در سامانه‌های فرایندی مثل پالایشگاه‌ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند.

  • کوره (Furnace)
  • مبدل حرارتی (Heat Exchanger)

تفاوت کوره و مبدل حرارتی در منبع گرمایشی است، یعنی اینکه منبع گرمایشی در کوره سوخت‌های مایع و گازی است. در حالیکه در مبدل حرارتی منبع گرمایشی سیال گرم است.

در کوره با توجه به نوع منبع گرمایشی مکانیسم انتقال حرارت به صورت جابه‌جایی (Convection) و تشعشعی (Radiation) توأم است، حال آنکه مکانیسم انتقال حرارت در مبدل حرارتی فقط جابه‌جایی (Convection) است

 

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A8%D8%AF%D9%84_%DA%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

کمیسیون اروپایی

 

حرکت آزاد: کمیسیون راهنمای استفاده از "آزمون اقامت عادی" روشهای اخذ اقامت اروپا برای امنیت اجتماعی را منتشر می کند

کمیسیون اروپا به تازگی یک راهنمای عملی در مورد "آزمون اقامت عادی" برای کمک به کشورهای عضو در اعمال قوانین اتحادیه اروپا برای هماهنگی امنیت اجتماعی برای شهروندان اتحادیه اروپا که به کشور عضو دیگری نقل مکان کرده اند ، اعمال می شود. راهنمای جدید در مورد "آزمون اقامت عادی" اتحادیه اروپا وضوح بیشتری می بخشد و کاربرد آن را در مقامات کشورهای عضو در عمل تسهیل می کند.

 

لاسلو آندور ، کمیسر اشتغال ، امور اجتماعی و شمول ، گفت: "در قانون اتحادیه اروپا محافظت های روشنی برای جلوگیری از سو ab استفاده مردم از سیستم های رفاه اجتماعی سایر کشورهای ازانترین روش اخذ اقامت اروپا وجود دارد. این راهنما استفاده از" عادت "را برای مقامات کشورهای عضو آسان تر می کند "پادمانهای اقامت" در عمل. این کتاب راهنما بخشی از اقدامات مستمر کمیسیون برای تسهیل حرکت آزادانه مردم در سرتاسر اتحادیه اروپا است.

 

 

این راهنما که با همکاری کشورهای عضو تهیه شده است ، مفاهیم شرایط اخذ اقامت کشور های اروپایی جداگانه "اقامت عادی" و "اقامت موقت" یا "اقامت" را روشن می کند. این تعاریف در قانون اتحادیه اروپا (مقررات EC / 883/2004 با آخرین اصلاحیه مقررات EU / 465/2012) بیان شده است ، برای تعیین اینکه کدام کشور عضو مسئول تأمین مزایای تأمین اجتماعی برای شهروندان اتحادیه اروپا است که بین کشورهای عضو حرکت می کنند ، ضروری است . طبق قوانین اتحادیه اروپا تنها یک محل زندگی عادی وجود دارد و بنابراین فقط یک کشور عضو مسئول پرداخت مزایای تأمین اجتماعی مبتنی بر اقامت است.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

پرش به محتوا پرش به پیمایش پاورقی
سایت جستجو
جستجو کردن
جستجو کردن
اهدا کنید
 
وارد شدن
 
به CHOICE بپیوندید
بررسی محصولات موضوع ها کمپین ها درباره ما ج امعه انتخاب رسانه سمعک زیمنس آلمان قیمت
بالای مطالب
سلامت و بدن راهنمای خرید سمعک شنوایی و شنیداری
شنیدن

بررسی اجمالی
 
راهنمای خرید
 
بررسی ها
 
چگونه تست می کنیم
اگر کم شنوا هستید ، شاید وقت آن رسیده که سمعک را در نظر بگیرید. آنچه در اینجا باید بدانید اینجاست.
نمای نزدیک پسری که سمعک در آن نصب شده است
کارینا بری
کارینا بری
اخرین به روز رسانی:
03 ژوئن 2019
از دست دادن شنوایی از هر هفت استرالیایی یک نفر و سه سمعک زیمنس نفر از هر چهار نفر بالای 70 سال مبتلا هستند. سمعک شنوایی را بر نمی گرداند ، اما همراه با آموزش و توانبخشی می تواند کمک کند. اما برای افرادی که واجد شرایط کمک های دولتی نیستند ، قیمت آنها بسیار زیاد است ، هزینه سمعک برای هر جفت 12000 دلار است. این امر سمعک را به یکی از گرانترین "چیزهایی" که مردم خریداری می کنند تبدیل می کند ، بنابراین تصمیم گیری صحیح مهم است.

در این صفحه:

آیا به سمعک نیاز دارید؟
سمعک را از کجا بخرید؟
بهترین سمعک مارک کدام یک است؟
کدام نوع سمعک را بخرید؟
ویژگی ها و موارد اضافی
سطح و قیمت فناوری سمعک
چگونه می توان سمعک را به خوبی معامله کرد
راهنمای خرید vp
با عضویت در CHOICE هوشمندتر خرید کنید
بهترین مارک ها را پیدا کنید
از اجرای ضعیف اجتناب کنید
وقتی همه چیز اشتباه پیش می رود از آنها کمک بگیرید
به CHOICE بپیوندید
یا بیشتر بیاموزید
آیا به سمعک نیاز دارید؟
1. یک غربالگری شنوایی بگیرید
بسیاری از افراد با غربالگری شنوایی شروع می کنند. این یک قیمت سمعک زیمنس داخل گوش تست کوتاه و ساده است که شامل همه یا موارد زیر است:

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید سمعک

آخرین به روزرسانی: 10 مارس 2021
حدود 48 میلیون آمریکایی از نوعی کم شنوایی رنج می برند - اکثریت فروش اینترنتی سمعک  قریب به اتفاق آنها افراد مسن هستند. طبق موسسه ملی ناشنوایی و سایر اختلالات ارتباطی ، تقریباً یک سوم افراد 65 تا 74 ساله مشکل شنوایی را گزارش می کنند و تعداد آنها در 75 سالگی به حدود نیمی می رسد.

شواهد در حال افزایش است که کاهش شنوایی درمان نشده یکی از نگرانی های مهم بهداشت ملی است و مطالعات آن را با سایر مشکلات جدی بهداشتی ، از جمله افسردگی ، کاهش حافظه و تمرکز ، و شاید حتی زوال عقل ارتباط داده است.

تخمین زده می شود که 28.8 میلیون آمریکایی بتوانند از سمعک استفاده کنند. اگرچه ممکن است سمعک های بدون نسخه به زودی در دسترس شما قرار گیرد (در حال حاضر به "سمعک OTC؟" در زیر مراجعه کنید) ، در حال حاضر ، شما باید سمعک مجهز به شنوایی شناس یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شنوایی را تهیه کنید. راهنمای خرید ما می تواند به شما کمک کند تا از کجا سمعک تهیه کنید و به دنبال چه چیزی بگردید.

دلایل از دست دادن شنوایی
متداول ترین نوع کاهش شنوایی ، حسی عصبی نامیده می شود ، اغلب از آسیب سلولهای ریز مویی است که گوش داخلی را پوشانده اند. این سلول ها امواج صوتی ورودی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کنند که سپس به مغز منتقل می شوند. مغز سیگنال ها را به عنوان صداهای معنی دار تفسیر می کند.
افزایش سن و قرار گرفتن در معرض صداهای بلند از مهمترین دلایل آسیب  قیمت سمعک جیبی دیدن است ، اما برخی از داروها ، بیماری ها و سابقه کم شنوایی در خانواده نیز می توانند خطر شما را افزایش دهند.

اگر چه کم شنوایی حسی-عصبی زیاد است

https://www.consumerreports.org/cro/hearing-aids/buying-guide/index.htm

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شنوایی سنجی چیست

طریق های شنوایی سنجی
در مجموع شیوه های شنوایی سنجی به 4 گروه تقسیم می‌شوند که عبارت اند از شنوایی سنجی آنلاین تون خالص یا این که Pure Tone Audiometry – PTA ، آدیومتری منش هوایی، آدیومتری راه و روش هوایی و آدیومتری گفتاری.

به‌دنبال به صورت خلاصه هر کدام از مورد ها بالارا آیتم چک قرار میدهیم.

شنوایی سنجی تون خالص یا این که Pure Tone Audiometry – PTA
تون خالص صوتی است که صرفا دارنده یک فرکانس میباشد. بشر می‌تواند صوت هایی که فرکانس آنها میان 20 هرتز تا 20000 هرتز میباشد را بشنود؛ البته آلرژی شنوایی در آحاد فرکانس ها یکسان وجود ندارد؛ یعنی آلرژی شنوایی آدم عمدتا در فرکانس های حوالی 1000 هرتز میباشد. به همین انگیزه در تستPTA نیز فرکانس هایی گزینه نظارت قرار میگیرند که ما آلرژی بیشتری به آنها داریم و در ادراک گفتار نیز نقش بیشتری اعمال می نمایند.

در ادیومتری آستانه شنوایی در فرکانس های 250، 500، 1000، 2000، 4000 و 8000 هرتز اندازه گیری میشود. شدت صدا نیز در آزمایش شنوایی سنجی بر حسب دسی بل سطح شنوایی (dB HL) اندازه گیری میشود.

مهمترین وسیله ما یحتاج برای اعمال این امتحان دستگاهی به اسم ادیومتر است. آدیومتر دستگاهی میباشد که میتواند محرکات بدن خالص را با فرکانس و شدت معلوم ساخت‌و‌ساز نماید.

این محرکات از روش یک مبدل (هدفون یا این که ارتعاشگر استخوانی) به گوش شخص ارسال می‌شوند. همینطور یک دکمه برای جواب نیز در مشت مریض قرار می‌گیرد تا بتواند با شنیدن محرک جواب دهد.

تمرکز شخص برای جواب به محرکات صوتی بسیار اصلی میباشد. چون اصوات بسیار آهسته می باشند و کوچکترین دلیل حواس پرتی می‌تواند جواب دهی به آن‌ها‌را مختل نماید؛ ینابراین آدیومتری می بایست در محیطی تماما ساکت صورت پذیرد تا صداهای محیطی کارایی شنوایی شخص را ذیل تأثیر قرار ندهند. به‌این خواسته در هر کلینیک شنوایی سنجی می بایست یک اتاقک عایق صوتی وجود داشته باشد تا اشخاص جهت نظارت شنوایی در آن قرار بگیرند.



توصیه می شود نوشته‌ی علمی شنیدن صدای زنگ در گوش نماد چه می‌باشد + 7 ادله آن را نیز مطالعه کنید.



شنوایی سنجی رویه هوایی
در تست جابجایی شیوه هوایی برای آزمایش شنوایی سنجی، هدفون هایی بر روی گوش مریض قرار داده می‌گردد. از روش هدفون ها به طور منقطع صوت هایی به هر دو گوش فرستاده میشود. مریض بایستی برخورد خویش به شنیدن صدا را از روش فشار دادن دکمه جواب به پزشک استحضار دهد.

درین طریق آستانه شنوایی شخص در فرکانس های متفاوت به صورت غیروابسته بدست می‌آید. حاصل آزمایش، ترازو آلرژی گوش داخلی، عصب شنوایی و شبکه و گوش فرنگی و میانی را نشانه میدهد.

همان طور که قبلا نیز گفته شد، بلندی صدا بر حسب دسی شنوایی سنجی در منزل بل (dB) اندازه گیری میشود. محدوده شنوایی نرمال در فرکانس های 8000-250 هرتز، 25 دسی بل و کمتر از آن در لحاظ گرفته میشود.

شنوایی سنجی شیوه استخوانی
در‌این نوع از تست شنوایی سنجی، همچون امتحان شنوایی سنجی PTA بدن های خالص به گوش مریض فرستاده میشود و مریض می بایست به محض اخذ صدا دکمه جواب را فشار دهد.
درین امتحان ویبراتوری بر پشت گوش (روی استخوان ماستویید) قرار داده می‌شود، ویبراتور حدالامکان می بایست مجاورت لاله گوش قرار داده خواهد شد البته تماسی با آن نداشته باشد. در‌این نحوه فرکانس‌های ۲۵۰- ۵۰۰- ۱۰۰۰- ۲۰۰۰ و ۴۰۰۰ هرتز چک میشوند که نتیجه ها آن آلرژی گوش داخلی و عصب شنوایی را به ما نشانه خواهد اعطا کرد.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

موکت اداری ارزان

اگر فرش را برای فضای اداری جدید خود در نظر دارید ، مهم است که  موکت اداری ارزان محصول مناسب برنامه خود را انتخاب کنید. طبق کتاب راهنمای خریداران فرش ، "الیاف مصنوعی بیش از 99٪ فیبر مورد استفاده صنعت فرش ایالات متحده را تشکیل می دهند." بیشتر فرشهایی که در مصارف تجاری استفاده می شوند معمولاً نایلون ، اولفین یا پلی پروپیلن هستند و به صورت حلقه ای ، شمع برش خورده (هر دو پهن برقی) یا کاشی فرش ساخته می شوند. هر یک از این الیاف نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد که می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید کدام نوع فرش متناسب با نیاز شماست.

فرش

نکاتی که باید هنگام انتخاب فرش تجاری به آنها فکر کنید:

بودجه شما چقدر است؟
وقتی نوبت به فرش تجاری می رسد ، قیمت گذاری می تواند دامنه قیمت موکت اداری وسیعی را به همراه داشته باشد. به یاد داشته باشید که برخلاف کف سخت سطح ، فرش ضرب و شتمی خواهد داشت و در نهایت فرسایش نشان می دهد. مفید است که تصمیم بگیرید چه مدت می خواهید فرش را نیز نگه دارید و این ممکن است در تصمیم گیری شما تأثیر بگذارد. اگر هزینه کمتری خرج کنید ، ممکن است مجبور شوید زودتر آن را تعویض کنید و اگر برای تهیه کالای با کیفیت بالاتر هزینه کنید ، ماندگاری آن بیشتر است. بنابراین مهم است که هزینه جایگزینی را در مقابل هزینه بیشتری در جلو بسنجید.

طیف 5_548

 

چه نوع فیبر برای نصب من بهتر است؟
بیشتر فرش های تجاری از نایلون ، اولفین یا پلی پروپلن خرید موکت اداری ساخته شده است. اگر بودجه سختی دارید فرش اولفین / پلی پروپلن معمولاً فرش انتخابی است. در برابر میزان متوسط ​​"میزان بازدید" به خوبی ایستاده است. میزان ترافیک پا را برای تعیین سطح دوام مورد نیاز خود تجزیه و تحلیل کنید. فرش های اولفین / پلی پروپلن "با محلول رنگ شده" بنابراین مقاومت بسیار خوبی در برابر لک دارند. این فرش ها در مناطق کم رفت و آمد یا دفتر یا فضایی که مدتها در آن نیستید نیز به خوبی کار می کنند.

از طرف دیگر ، نایلون با کیفیت ترین فرش الیافی برای نصب تجاری است. گران تر است اما دوام بیشتری نیز دارد بنابراین ذاتاً طولانی تر به نظر می رسد. محصولات نایلون مانند فرش الیاف اولفین / پلی پروپولن ، با محلول رنگ شده و مقاومت به لک را در همان سطح دارند. اگر مناطق قاچاق پا با سنگین داشته باشید ، با Nylon بیشتر تلافی خواهید کرد ، بنابراین ممکن است هزینه کمی بیشتر به سود شما در طول عمر فرش باشد.

  • علیرضا شمسی پور
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir