مرجع مقالات خوب

۷۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام)
مجارستان یکی از پیشرفته ترین اقتصادهای اروپای مرکزی است. شرایط ثبت شرکت در مجارستان این کشور به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا دروازه ای است برای بازار بیش از 500 میلیون نفر - 250 میلیون نفر در شعاع 1000 کیلومتری. موقعیت استراتژیک آن ، به دلیل زیرساخت های با کیفیت ، پارک های صنعتی و علمی ، آن را به یک مقصد سرمایه گذاری و نقطه تدارکاتی ایده آل تبدیل می کند.

بعلاوه ، مجارستان برای گرفتن کمترین مالیات بر درآمد شرکتها در سراسر اتحادیه اروپا ، نرخ پایین مالیات 9٪ ، برجسته است.

به همین دلیل سهام سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مجارستان یکی از بالاترین سهام در منطقه است.

نیروی کار مجارستان ، به ویژه در زمینه مهندسی ، پزشکی و اقتصادی ، با هزینه 60٪ کمتر از متوسط ​​اروپا مقرون به صرفه و بسیار واجد شرایط است.

جنبه دیگری که مجارستان را به منطقه ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند ، ثبات مالی آن است. سیستم مالی آن یکی از پیشرفته ترین سیستم ها در این منطقه است. همراه با قانون دولت آن ، سیاست های مطلوب سرمایه گذاری و مشوق های مالیاتی با هدف بهبود رقابت ، که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن بحث خواهیم کرد.

مجارستان دارای چندین بخش سریع در حال رشد مانند خودرو ، خدمات ، علوم بیولوژیکی ، دارویی و فناوری پزشکی ، الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، تحقیق و توسعه ، انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت زنجیره تامین و بخش های تدارکات توزیع است.

به عنوان نقاط ضعف ، مجارستان به دلیل اهمیت بخش خارجی خود ، سطح پایین ذخیره ارزی و خطر از دست دادن ارزش پول خود ، به شدت به وضعیت اقتصادی شرکای تجاری اصلی خود در اروپا وابسته است.

 یک شرکت خصوصی مزایای ثبت شرکت در مجارستان است که با سهام محدود می شود و در لیست های عمومی قرار ندارد و مورد معامله قرار نمی گیرد.

حداقل سرمایه سهام 5،000،0000 HUF (،000 16،000 €) است که ممکن است به صورت نقدی یا مشارکت در نوع باشد.

مدیریت شرکت توسط هیئت مدیره ای متشکل از سه تا یازده عضو انجام می شود ، یا در مواردی که سند تشکیل دهنده آن را تأسیس کند ، مدیر کل شرکت را اداره می کند.

سهام دارانی که حداقل 5٪ از حق رأی را نمایندگی می کنند ، می توانند از یک هیئت نظارت درخواست کنند که باید بین 3 تا 15 عضو داشته باشد.

شرکت های مجارستانی از کمترین بار مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا بهره مند می شوند. در حال حاضر ، نرخ مالیات بر درآمد شرکتها 9٪ است ، سود سهام دریافتی ممکن است معاف از مالیات باشد و هیچ گونه مالیات بازپرداخت پرداختی به شرکتهای غیر مقیم وجود ندارد.

علاوه بر این ، مجارستان به اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور را دارند و به عنوان خود اشتغالی یا تأسیس مشاغل کار می کنند ، اجازه اقامت می دهد. اجازه اقامت 3 سال اعتبار ، 3 سال دیگر قابل تمدید است و اجازه درخواست کارت آبی EU را می دهد که به شما اجازه سفر بدون ویزا در اتحادیه اروپا را می دهد.

مجاز
کد کشور - HU

مبانی حقوقی - قانون مدنی

چارچوب قانونی - قانون V سال 2013 در مورد قانون مدنی جدید مجارستان

فرم شرکت - شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام 

مسئولیت - مسئولیت سهامداران در قبال شرکت به میزان سهام مربوطه محدود می شود.

سرمایه سهام - حداقل سرمایه سهام باید حداقل 5،000،000 HUF باشد. کمک اولیه برای یک شرکت خصوصی در مجارستان می تواند به صورت نقدی یا نقدی باشد.

میزان مشارکتهای نقدی در زمان تأسیس ممکن است از 30٪ سرمایه سهام کمتر نباشد.

مشارکت دارایی در دسترس شرکت قرار گرفته است ، به استثنای اینکه ارزش این سهم دارایی کمتر از 25٪ از سرمایه سهام باشد. سهامداران باید ارزش اسمی یا ارزش اسمی حسابداری سهام را طی یک سال از تاریخی که Zrt به طور کامل به شرکت محدود پرداخت می کنند. ثبت شده است و مشارکت های دارایی را باید ظرف سه سال از تاریخ ثبت در اختیار Zrt. قرار دهد.

سهام ممکن است به صورت سهام عادی ، سهام ممتاز ، سهام کارمند ، سهام با بهره ، سهام قابل بازخرید منتشر شود.

سهامداران - شرکت های محدود خصوصی ممکن است توسط یک یا چند سهامدار که می توانند اشخاص حقیقی یا حقوقی ، ساکن یا غیر مقیم باشند ، بدون محدودیت عضو شوند. سهامداران یک شرکت محدود شده توسط سهام زیر 50٪ در ثبت شرکت نشان داده نمی شود.

کارگردانان - Zrt. مجبور است یک مدیر یا هیئت مدیره متشکل از حداقل 3 نفر را برای انجام وظایف اداری شرکت منصوب کند. مدیران شرکت مجاز نیستند. جزئیات مدیران در دسترس عموم است.

دبیر - هیئت مدیره شرکت می تواند یک یا چند منشی شرایط ثبت شرکت در مجارستان شرکت را از بین کارمندان شرکت منصوب کند. هیچ محدودیتی برای ملیت وجود ندارد.

آدرس ثبت شده - ZRT برای داشتن دفتر ثبت نام در مجارستان مورد نیاز است. دفتر ثبت شده محلی است که سوابق قانونی شرکت در آن نگهداری می شود ، برای بازرسی در دسترس است و درصورت لزوم آدرسی است که می توان اسناد را در آن ارائه کرد.

جلسات عمومی - جلسات عمومی سالانه باید هر ساله برگزار شود. AGM توسط کنفرانس برگزار می شود

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

ثبت نام آنلاین در 1-2 روز
ترکیب سریع در 1-2 روز ، بدون مسافرت.

9٪ مالیات شرکتی
کمترین میزان مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا.

 شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا در 1 روز
شماره مالیات بر ارزش افزوده فوری اتحادیه اروپا ،ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت


 بسته اصلی
899 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

تشکیل شرکت در 24-48 ساعت (هزینه ثبت نام شامل)
شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا و شماره مالیات بر ارزش افزوده محلی
ثبت اتاق بازرگانی (شامل هزینه سال اول)
شماره مالیات شخصی و شماره تأمین اجتماعی
 بسته استاندارد
1990 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

کلیه خدمات BASIC
دفتر ثبت شده برای شرکت به مدت یک سال
معرفی بانک برای افتتاح حساب بانکی
 بسته کسب و کار
2390 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

همه خدمات استاندارد
دروازه مشتری ، ثبت دروازه شرکت
معرفی حسابداری
اسناد انگلیسی و مجارستانی
 بسته PREMIUM
2990 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

همه خدمات کسب و کار
پشتیبانی و مربیگری تجاری (1 ساعت در ماه)
حمل و نقل پست الکترونیکی را به مدت یک سال کامل انجام دهید مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا (و در صورت لزوم اقدام به انجام خلاصه انگلیسی با دستورالعمل کنید)
در 1 روز یک شرکت در اروپا ثبت کنید
چرا ثبت شرکت در اروپا سودمند است؟
تعدادی از مزایای ثبت شرکت در اروپا وجود دارد ، زیرا بازار بزرگ جامعه واحد فرصتی پایدار را برای توسعه کسب و کارها فراهم می کند ، و شما در سفر ، تجارت یا کار در هر کشور عضو در اتحادیه اروپا آزاد هستید.

علاوه بر این ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا تلاش می کنند تا یک فضای اقتصادی مناسب برای تجارت ایجاد کنند ، که در آن حمایت از شرکت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از جمله ، این بدان معنی است که ثبت شرکت در اروپا در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا سریع و آسان است ، بارهای اداری کم است و نگرش مقامات به شدت حمایت می کند.

اگر می خواهید شرکتی در اروپا ثبت کنید ، فکر خود را معطوف مجارستان کنید.

علاوه بر این ، مشاغل فرصت دریافت یارانه ها و منابع مختلف اتحادیه اروپا را دارند که می تواند به آنها در دستیابی به رشد سریعتر کمک کند.

روند ثبت شرکت در اروپا
روند ثبت شرکت در اروپا ساده و شفاف است ، که به طور معمول می تواند به مراحل زیر تقسیم شود:

تصمیم در مورد نام شرکت ، نحوه عملکرد شرکت و فعالیت های شرکت ،
تصمیم در مورد اعضا (اعضای شرکت می توانند اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی باشند) و میزان سپرده ها ،
تصمیم در مورد شخص مدیر عامل ، تصمیم در مورد دفتر ثبت شرکت و نماینده تحویل (در صورت لزوم) ،
تشکیل شرکت ،
برنامه شماره مالیات ،
افتتاح حساب بانکی ،
و پرداخت سرمایه سهام (یا بخشی از سرمایه سهام).
در عین حال مهم است که تشکیل شرکت اروپایی نه تنها مقرون به صرفه نیست بلکه از راه دور و بدون حضور شخصی نیز قابل انجام است.

تفاوت در عملکرد کشورهای اروپایی
ثبت شرکت در اروپا تا حدودی در کشورهای اتحادیه ثبت شرکت تجاری در اروپا اروپا متفاوت است. در بعضی از کشورها ، این شرکت معمولاً قبل از دفاتر اسناد رسمی تاسیس می شود (به عنوان مثال در آلمان) ، در کشورهای دیگر یک وکیل شرکت را ثبت می کند (به عنوان مثال در مجارستان یا ایتالیا).

روند ثبت شرکت در اروپا زمان متفاوتی به طول می انجامد ، اما معمولاً مدت زمان ادغام شرکت در اروپا می تواند حداقل 1-2 روز و حداکثر 30-60 روز طول بکشد.

به عنوان مثال ، در آلمان ، صدور شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا می تواند روند بسیار کندی باشد و ممکن است 6-8 هفته طول بکشد ، که در عمل می تواند به این معنی باشد تا زمانی که این شرکت قادر به صدور فاکتور بدون مالیات بر ارزش افزوده برای شرکت دیگری نباشد. در اتحادیه اروپا

مجارستان می تواند انتخاب خوبی باشد
اگر می خواهید شرکتی در اروپا ثبت کنید ، فکر خود را معطوف مجارستان کنید. از آنجا که تشکیل شرکت مجارستانی می تواند خیلی سریع (حتی طی 1-2 روز) انجام شود و لازم نیست منتظر شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا باشید ، زیرا شرکت جدید بلافاصله آن را دریافت می کند. مزیت دیگر این است که لازم نیست سرمایه سهام به حساب شرکت واریز شود و می تواند بلافاصله استفاده شود.

علاوه بر این ، مجارستان کمترین میزان مالیات شرکت ها را در اتحادیه اروپا (9 درصد) دارد که می تواند یک مزیت رقابتی قابل توجه باشد.

بنابراین اگر می خواهید در اتحادیه اروپا شرکتی تاسیس کنید ، ارزش دارد قبل از تصمیم گیری چندین کشور هدف را در نظر بگیرید. زیرا برخی از کشورها قوانین و شرایط مالیاتی بسیار مطلوبتری را برای مشاغل به ویژه مجارستان فراهم می کنند.


ثبت شرکت در اروپا - چگونه می توان ثبت شرکت را در اروپا آغاز کرد؟
11-11-2021
با اقامت دائم در اروپا می توانید در اتحادیه اروپا آزادانه کار کنید ، تحصیل کنید یا تجارت کنید.
5 مزیت برتر اقامت دائم در اروپا
2021-01-09
انجام تجارت در مجارستان کاملاً آسان است.
تجارت در مجارستان - چرا ارزش آن را دارد؟
2021-01-05

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

خرید چمن مصنوعی

"تو خیلی راه رفته ای عزیزم."

چمن مصنوعی پورتلند اورگان
چمن مصنوعی قبلاً برای مینی گلف ، زمین های ورزشی و خانه های چمن مصنوعی جامعه بازنشستگی سورئال اختصاص داشت. اکنون صاحبان خانه از ساحل به ساحل در حال بررسی هستند. مردم به دنبال مناظر کم تعمیر و نگهداری کم آب هستند. و از آنجا که این الزامات اهمیت بیشتری پیدا کرده اند ، کیفیت "چمن های جعلی" به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

حتی در اینجا در پورتلند ، جایی که باران بسیار زیاد است و "اصالت" آن ارزیابی می شود ، تقاضا برای چمن مصنوعی به سرعت در حال رشد است.

قبل از اینکه JB Sod را پاره کنید و مصنوعی بروید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید و در نظر بگیرید.

در اینجا 10 چیز وجود دارد که ممکن است شما را وادار به فکر کردن در مورد چمن مصنوعی کند:
چمن مصنوعی
چمن مصنوعی

قیمت من قصد ندارم سرب را دفن کنم ... سرمایه گذاری قابل توجهی در این کار وجود دارد. یک چمن مصنوعی صحیح نصب شده بیشتر شبیه پاسیوی سنگفرش شماست تا چمن سنتی شما. انتظار دارید هر فوت مربع 15 تا 25 دلار بپردازید. بله ، یک چمنزار 1000 فوت مربع می تواند بیش از 20 هزار دلار باشد. توجه داشته باشید که این فرض می کند چمن شما به درستی نصب شده است. بیشتر نیست.

تعمیر و نگهداری کم ، بدون تعمیر و نگهداری. بله ، ماشین های چمن زنی مورد نیاز شما از 40 در سال به 0 خواهد رسید. اگر درخت نزدیک داشته باشید ، باید برگ و بقایای آن پاک شود. و حتی اگر این کار را نکنید ، چمن های تقلبی می خواهند که گاهی اوقات منجمد شوند تا بهترین حالت را داشته باشند. برنامه ای برای آن وجود ندارد ، اما ما با هر نصب یک چنگک مخصوص تهیه می کنیم. یکی رو اینجا بیار

اینفیل شما را می ترساند. یکی از آخرین مراحل نصب چمن مصنوعی استفاده از "پر کردن" است. این محصول در داخل چمن فیلتر می شود و وزن آن را پایین می آورد ، باعث می شود ظاهر بهتری داشته باشد و روی پاهایتان نرمتر شود. اما شما در غاری زندگی نمی کنید ، بنابراین در مورد خطرات پر شدن آن چیزهایی شنیده اید. خبر خوب این است که دیگر از "لاستیک خرده ریز" که باعث ایجاد مشکل شده است استفاده نمی شود. ما از یک محصول ماسه ای با روکش سرامیک و کاملاً ایمن استفاده می کنیم.

شما پنجره هایی رو به جنوب دارید ... که در تابستان آفتاب کامل می گیرند. این یک مورد سخت است. خورشید ممکن است از پنجره ها منعکس شده و مقداری زمین چمن را ذوب کند! این وضعیت به اندازه کافی معمول است که شامل ضمانت های سازنده چمن نمی شود. همچنین به اندازه کافی معمول است که ما معمولاً می توانیم راهی در اطراف آن طراحی کنیم.

درزها قسمت سختی هستند. اگر برای چمن شما بیش از یک رول چمن لازم باشد ، محلی برای جمع شدن رول ها وجود دارد. (دقیقاً مانند فرش در یک اتاق بزرگ.) مطابقت دادن این دو و خوب دوختن آنها سخت ترین قسمت نصب چمن مصنوعی است. این بدان معناست که شما احتمالاً نباید DIY کنید یا اولین پروژه چمن مصنوعی باشید که منظره ساز شما تاکنون انجام داده است. اگر چمن خود را نصب کنید ، این نوار مورد نظر شماست (و سپس یک دسته از فیلم های YouTube را تماشا کنید).

به نظر نمی رسد چمن قدیمی شما باشد. بهتر به نظر می رسد و اگرچه یک چمن سنتی هرگز بهتر از اندکی پس از نصب به نظر نمی رسد ، چمن مصنوعی شما در مدت 5 سال به همان اندازه عالی به نظر می رسد.

بچه ها آن را دوست دارند. این چیزها التماس می کنند که حتی در زمستان هم بازی شوند. بنابراین اگر نمی خواهید بچه هایی که در حیاط شما می چرخند ، فکر کنید که به جای آن برخی از گرد و غبار پوست شاخه بریده را نصب کنید. اما اگر می خواهید به آینده Timber خود اجازه دهید در تمام طول سال فوتبال بازی کند ، آنچه شما نیاز دارید ، چمن مصنوعی است.

زه کشی. شما نمی خواهید روزها آب زیر چمن شما بنشیند. درنهایت با پایه ای که روی آن نصب شده است مشکل ایجاد خواهد کرد. بنابراین ، بسته به درجه حیاط و میزان تخلیه خاک شما ، ممکن است نیاز به نصب زهکشی در زیر آن داشته باشیم. یک تخلیه ساده فرانسوی با لوله راه راه که منجر به یک چاه خشک می شود باید این کار را انجام دهد.

این رنگ برای همیشه دوام نخواهد داشت (اما چه چیزی ماندگار خواهد شد؟) مقاومت در برابر رنگ سبز عمیق چمن زنی بسیار سخت است. اما سرانجام رنگ آن کمرنگ می شود. چمن نصب شده Ross NW Watergardens دارای 10 سال گارانتی رنگ است. بنابراین رنگ چه مدت دوام خواهد داشت؟ 20 سال دیگر از من س Askال کنید.

حسادت برای محله مضر است. چمن کامل شما (که نیازی به خرید چمن مصنوعی ، آبیاری ، کود دهی ، هوادهی ، جدا کردن و غیره نیست) مطمئناً مورد توجه همسایگان قرار خواهد گرفت. آیا آنها می توانند حیاط شما را چقدر بهتر کنند؟

پاداش: نگرانی های قانونی پایان زندگی در مورد چمن مصنوعی وجود دارد. این صنعت ادعا می کند که می توان آنها را بازیافت کرد ، اما در حقیقت آنها نمی توانند یا نمی شوند. اکثریت قریب به اتفاق چمن مصنوعی در یک محل دفن زباله به پایان می رسد.

اکنون که از حقیقت چمنزارهای مصنوعی آگاهی دارید ، می توانید یک انتخاب تحصیل کرده را انتخاب کنید: چمن سنتی یا مصنوعی؟ (شاید حتی بدون چمن باشد.)

حالا چی؟ برای شروع با یک طراح منظره مستقر در پورتلند تماس بگیرید! یا این منابع عالی اطلاعات چمن مصنوعی را بررسی کنید:

صفحه آمازون چمن مصنوعی ما

وبلاگ Cascade Greens

شورای چمن مصنوعی

گالری عکس Forever Lawn

چقدر می توانید آب پس انداز کنید؟

نصب چمن مصنوعی پرتلند
افشای اطلاعات: rossnwwatergardens.com یک شرکت کننده در برنامه Amazon Associated Program Associates ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته است که به منظور فراهم کردن ابزاری برای سایتها جهت کسب هزینه تبلیغات از طریق تبلیغات و پیوند دادن به amazon.com طراحی شده است.

وقتی روی پیوندهای ما کلیک کنید و m. ممکن است کمیسیون دریافت کنیم

 

https://www.rossnwwatergardens.com/portland-landscaping-blog/artificial-turf

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شرکت فن زیلابگ

یخچال چگونه کار می کند و از انرژی استفاده می کند
یخچال ها مانند تمام وسایل الکترونیکی از انرژی استفاده می کنند. فن اواپراتور زیلابگ   همانطور که در مجموعه ماههای اقدام انرژی خود بحث کردیم ، روشهایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد با خاموش کردن وسایل الکترونیکی درصورتی که از آنها استفاده نمی کنیم ، آنها را از پریز برق برای جلوگیری از قدرت خون آشام و حتی تنظیم مجدد دما در ترموستاتها در ساعات غیر اوج مصرف صرف می کنید. با این حال ، ما این وسایل تجملاتی را در یخچال ها نداریم. آنها برای انجام صحیح وظایف خود باید 245 ساعت شبانه روز و 365 روز سال در حال کار باشند.

در حالی که تبرید 4 تا 6 درصد از کل انرژی مصرفی ساختمانهای تجاری را تشکیل می دهد ، نقش بسیار بیشتری در بخشهای خدمات غذا (16.4 درصد) و فروش مواد غذایی (47.4 درصد) دارد. اما صرف نظر از درصد مصرف انرژی ، یخچال ناکارآمد باعث اتلاف انرژی و در نتیجه هزینه می شود.

یخچال چگونه کار می کند؟
از یخچال و فریزر برای ایجاد یک محیط سرد برای زنده ماندن و ایمن بودن غذا یا سایر محصولات استفاده می شود. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان مقداری هوای سرد را درون یک جعبه پمپ کنید و خوب می توانید آن را انجام دهید. اما در حقیقت این روش کار نمی کند. چرخه تبرید در واقع به جای وارد کردن هوای سرد به آن ، حذف گرما از محیط است. در چرخه تبرید ، مبرد بخاطر اینکه از طریق لوله ها به عنوان وسیله ای برای انتقال گرما جریان می یابد ، تبخیر و مایع می شود. نحوه کار آن به شرح زیر است:

مبرد مایع سرد به داخل سیم پیچ های اواپراتور که درون یخچال است ، می ریزد. یک فن اواپراتور هوا را از یخچال بیرون می کشد و آن را روی کویل های اواپراتور می دمد. مبرد مایع گرما را از هوا جذب می کند و هوا با دمای پایین دوباره به داخل یخچال می چرخد ​​و یخچال را خنک می کند. مبرد مایع با گرم شدن و حرکت به سمت کمپرسور شروع به بخار شدن می کند.
کمپرسور مبرد را فشرده می کند که باعث افزایش درجه حرارت گاز می شود. سپس گاز از طریق سیم پیچ های کندانسور پمپ می شود.
در کندانسور ، یک فن از طریق سیم پیچ ها گاز را خنک می کند و گرما را از یخچال به خارج خارج می کند. با آزاد شدن گرما ، مبرد دوباره به مایع تبدیل می شود.
سپس مایع به سمت دستگاه انبساطی تنظیم می شود که جریان  فن تهویه ای  مبرد را تنظیم می کند. فشار را کاهش می دهد که مقداری از آن را به گاز تبدیل می کند. این آزاد شدن گرمای اضافی باعث می شود مایعات هنگام ریختن به اواپراتور حتی سردتر شود. و در اینجا چرخه دوباره شروع می شود ، گرما را از داخل یخچال جذب می کند.
یخچال چگونه انرژی مصرف می کند؟
در یخچال سه جز components وجود دارد که انرژی می کشد: کمپرسور ، فن کندانسور و فن اواپراتور.

کمپرسور از برق برای پمپاژ مبرد از طریق چرخه تبرید استفاده می کند. هنگامی که یخچال در دمای مناسب است کمپرسور می تواند خاموش شود. اگر دما شروع به کمی افزایش کند ، کمپرسور دوباره روشن می شود و مبرد را از طریق حلقه پمپ می کند.
موتور فن کندانسور از برق برای کار استفاده می کند و هر زمان کمپرسور در حال کار است و مبرد را از طریق سیم پیچ های کندانسور پمپاژ می کند ، باید روشن باشد. فن کندانسور وظیفه خنک سازی مبرد را هنگام عبور از سیم پیچ های کندانسور ، دفع گرمای جمع شده در داخل جعبه و بازگرداندن مبرد به مایع را دارد.
موتور فن اواپراتور همیشه روشن است ، حتی اگر کمپرسور و فن کندانسور خاموش باشد. فن اواپراتور وظیفه نگه داشتن جریان ثابت هوا در جعبه یخچال را دارد. باید هوا را بر روی سیم پیچ اواپراتور حرکت و جریان دهد تا مبرد بتواند گرمای جعبه را جذب کند.
هرچه چرخه تبرید بیشتر جریان داشته باشد ، یعنی هرچه کمپرسور روشن باشد ، یخچال از انرژی بیشتری استفاده می کند. و چه عواملی باعث روشن شدن کمپرسور می شود ، HEAT.

بنابراین دو هدف اصلی برای پایین آوردن مصرف انرژی یخچال وجود دارد: کاهش نفوذ گرما به سیستم و اطمینان از عملکرد کارآمد تمام اجزای سازنده.

برای دریافت نکاتی درباره انجام این کار از طریق نگهداری و مقاوم سازی ، فن اکسیال اروپایی به پست های مرتبط ما مراجعه کنید.

دسته ها: راه حل های انرژی ، HVACR

با برچسب: بهره وری انرژی، تبرید

یک پاسخ به "یخچال چگونه کار می کند و از انرژی استفاده می کند"
قطره hcg می گوید:
دسامبر 15 ، 2012 در 2:28 بعد از ظهر
کارت عالی بود. بابت ارسال این مطلب بسیار متشکرم من دوباره بررسی می کنم تا ببینم چه چیزهای جدیدی است و اطلاعات آشنایی شما را با شما در میان می گذارم ، hcg.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

این مقاله دارای چندین مسئله است. لطفاً در بهبود آن کمک کنید فن زیلابگ یا این موارد را در صفحه بحث مطرح کنید. (با نحوه و زمان حذف این پیام های الگو آشنا شوید)
این متن به منابع بیشتری برای معتبر بودن نیاز دارد. (ژانویه 2012)
این مقاله شامل لیستی از منابع عمومی است ، اما تا حد زیادی تأیید نشده باقی مانده است زیرا فاقد استنادات درون ریز مربوطه است. (ژانویه 2012)
این مقاله احتمالاً شامل تحقیقات اصلی است. (دسامبر 2013)
برای مطابقت با استانداردهای کیفیت ویکی پدیا ممکن است لازم باشد این مقاله بازنویسی شود. (سپتامبر 2016)
"طرفداران" به اینجا هدایت می شود. برای سایر کاربردها ، به طرفداران (ابهام زدایی) ، فن (ابهام زدایی) و FANS (ابهام زدایی) مراجعه کنید.

هواداران تیم ملی فوتبال پرتغال در مسابقات قهرمانی اروپا 2004
یک هوادار یا متعصب ، که بعضاً او را علاقه مندان یا علاقه مندان نیز می نامند ، شخصی است که علاقه یا تحسین زیادی نسبت به چیزی یا شخصی مانند مشهور یا ورزشی یا تیم ورزشی ، ژانر ، سیاستمدار ، کتاب ، فیلم از خود نشان می دهد ، یک بازی ویدیویی یا یک سرگرمی. در مجموع ، طرفداران یک شی or یا شخص خاص fanbase یا fandom آن کاتالوگ فن زیلابگ آلمان را تشکیل می دهند. آنها ممکن است شور و شوق خود را به طرق مختلف از جمله ارتقا the موضوع مورد علاقه خود ، عضویت در یک کانون هواداران مرتبط ، برگزاری یا شرکت در کنفرانس هواداران یا نوشتن نامه هواداری نشان دهند. آنها همچنین ممکن است به فعالیت های خلاقانه ("کار طرفدار") مانند ایجاد فنزین ، نوشتن داستان های هواداری ، ساخت میم یا طراحی فن هنری بپردازند.


فهرست
1 ریشهشناسی
2 ویژگی
3 فرهنگ فن
4 نوع
4.1 افراد مشهور
4.2 بازی
4.3 موسیقی
4.3.1 موزیکال
4.4 اوتاکو
4.5 سیاست
4.6 کشتی حرفه ای
4.7 داستان علمی
4.8 ورزش
5 روانشناسی و انگیزه های طرفداران
5.1 ورزش
5.2 وفاداری
5.3 طرفداران "استن"
5.3.1 استفاده
5.3.2 شیوع
5.3.3 واکنش افراد مشهور
6 کلیشه های جنسیتی
6.1 نقش های جنسیتی جامعه
6.1.1 تبعیض علیه زنان
6.1.2 تبعیض علیه مردان
6.2 Fangirl
6.2.1 نابالغی در ناحیه ناخن
6.3 فنبوی
6.3.1 نابالغی در فنبوی ها
7 همچنین مراجعه کنید
8 منبع
9 لینک خارجی
علم اشتقاق لغات
مریام وبستر ، فرهنگ لغت آکسفورد و منابع دیگر "فن" را نسخه کوتاه شده کلمه متعصب تعریف می کنند. خود Fanatic ، که در حدود سال 1550 به انگلیسی وارد شد ، به معنای "مشخص شده توسط اشتیاق بیش از حد و غالباً فداکاری غیر منتقدانه شدید” است. این از لاتین مدرن fanaticus می آید ، به معنی "الهام گرفته از جنون اما الهی". این کلمه در اصل مربوط به یک معبد یا مکان مقدس بود [لاتین fanum ، شاعرانه انگلیسی fane]. احساس مدرن "فوق العاده غیرت" از حدود سال 1647 آغاز می شود. استفاده از متعصب به عنوان اسم از سال 1650 قدمت دارد. با این حال ، اصطلاح "فانتزی" برای علاقه شدید به چیزی (کاربردی که توسط سال 1545 تأیید شده است [1]) ، اگرچه ریشه شناسی متفاوتی دارد ، اما به طور تصادفی اصطلاح کمتری دارد اما تا حدودی مشابه است مفهوم "متعصب". استفاده از "فانتزی" به معنای علاقه مندان به ورزش مشتاق ، در اواسط قرن نوزدهم به عنوان آمریکایی گرایی ظهور کرد. [2] دیکشنری بیس بال دیکسون با استناد به آثار ویلیام هنری نوگنت ادعا می کند که این اثر از فانتزی گرفته شده است ، اصطلاحی که طرفداران یک سرگرمی فن کندانسور زیلابگ یا یک ورزش خاص را از اوایل قرن 18 تا 19 ، به ویژه پیروان بوکس بیان می کردند. [3] طبق این نظریه ، در اصل فقط به طرفداران هوادار همسان می شد. [تأیید ناموفق] The Great American Baseball Scrapbook این اصطلاح را به کریس فون در آه ، صاحب جوراب ساق بلند سنت لوئیس براون در سال 1882 نسبت می دهد. بلیط 25 سنت ، امیدوارم که بسیاری از مشتریان آبجو او را خریداری کنند. قیمت پایین بلیط به او کمک کرد تا آمار حضور و غیاب را به دست آورد. وی متعصبان پر از جایگاه خود را "هوادار" خواند. [4]

حامی مترادف "هوادار" است که قبل از اصطلاح اخیر است و هنوز هم به طور معمول در انگلیسی انگلیسی استفاده می شود ، به ویژه برای نشان دادن طرفداران تیم های ورزشی. با این حال ، اصطلاح "فن" در سراسر جهان انگلیسی زبان ، از جمله انگلستان محبوب شده است. اصطلاح حامی همچنین به معنای سیاسی در ایالات متحده ، برای طرفدار یک سیاستمدار ، یک حزب سیاسی و یک مسئله جنجالی استفاده می شود.

مشخصات
طرفداران معمولاً به اندازه کافی علاقه مند هستند که برخی تغییرات در سبک زندگی آنها برای سازگاری با ارادت به شی foc کانونی ایجاد می شود. هواداران تمایل به درگیری خارجی دارند - انگیزه آنها این است که از طریق رفتارهای خاص (شرکت در کنوانسیون ها ، ارسال آنلاین ، نمایش بنرهای تیم در خارج از خانه های خود و غیره) درگیری خود را با منطقه مورد علاقه نشان دهند. طرفداران غالباً "مایل به بدست آوردن" اشیا material مادی مربوط به منطقه مورد علاقه خود هستند ، مانند ضربه بیس بال توسط اسلگ معروف یا انتخاب گیتار دست دوم از قهرمان موسیقی خود. همچنین ، برخی از طرفداران تمایل به تعامل اجتماعی با طرفداران دیگر دارند. این ممکن است دوباره به اشکال مختلف انجام شود ، از مکالمه گاه به گاه ، پست الکترونیکی ، اتاق گفتگو ، و لیست های پستی الکترونیکی گرفته تا جلسات حضوری منظم مانند جلسات کانون هواداران و کنوانسیون های سازمان یافته.

گروه های مختلفی از طرفداران وجود دارد که می تواند با توجه به میزان شدت درگیری یا علاقه آنها به سرگرمی (سطح تعصب) متفاوت باشد [5]

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Fan_(person)

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

kyFor برای مبدلهای حرارتی صفحه ای M6-FG گرمایش و خنک سازی شما از سری اواپراتور صفحه ای آلفالاوال. برنامه ها برای وظایف گرمایشی و سرمایش شما می توان از مبدل های حرارتی صفحه ای صنعتی آلفا لاوال استفاده کرد. اینها در برگه های محصول زیر به تفصیل آورده شده است. طراحی استاندارد مبدل حرارتی صفحه شامل یک بسته از صفحات فلزی موج دار با سوراخ برای عبور دو مایعات است که انتقال گرما بین آنها انجام می شود. بسته صفحه بین یک صفحه قاب ثابت و یک صفحه فشار متحرک جمع شده و با پیچ و مهره های فشرده شده. صفحات با یک واشر مجهز شده اند که کانال بین صفحه را آب بندی می کند و مایعات را به کانال های متناوب هدایت می کند. تعداد صفحات با توجه به میزان جریان ، خصوصیات فیزیکی مایعات ، افت فشار و برنامه دما تعیین می شود. راه راه صفحات باعث تلاطم مایع می شوند و صفحات را در برابر فشار دیفرانسیل پشتیبانی می کنند. صفحه و صفحه فشار بین میله بالا و میله پایین ثابت می شوند ، که هر دو به یک ستون پشتیبانی ثابت می شوند. اتصالات در صفحه قاب یا اگر هر دو مایعات یا هر دو مایعات بیش از یک واحد عبور کنند ، در صفحه و صفحات فشار قرار دارند. اصول کار کانال ها بین صفحات تشکیل شده و درگاه های گوشه ای به گونه ای مرتب شده اند که دو رسانه از کانال های جایگزین عبور کنند. گرما از طریق صفحه بین کانال ها منتقل می شود و برای بالاترین کارایی ممکن ، جریان کامل جریان متضاد ایجاد می شود. راه راه صفحات عبور بین صفحات را فراهم می کند ، از هر صفحه در برابر صفحه مجاور پشتیبانی می کند و تلاطم را افزایش می دهد ، در نتیجه انتقال گرما کارآمد است. اصل جریان مبدل حرارتی صفحه ای M3 ، M6 ، M10 و M15

کاتالوگ را به صفحه 1 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 2
M3 ظرفیت های معمول سرعت جریان مایع تا 4 کیلوگرم در نمایندگی آلفالاوال در ایران  ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. گرمایش آب با بخار 50 تا 250 کیلووات انواع بشقاب M3 و M3-X ، جایی که M3 صفحات دو جداره موازی و M3D و M3G را فراهم می کند. انواع قاب مواد استاندارد FG صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های رنگ شده اپوکسی لوله های فولادی کربن: آلیاژ 316 ، صفحات تیتانیوم فولاد ضد زنگ: AISI 316 یا تیتانیوم واشر M3 نیتریل ، EPDM ، HeatSealF ™ M3D نیتریل ، EPDM مشخصات فنی کد مخزن فشار ، PED ، AS ، pvcALS pressure فشار طراحی مکانیکی (گرم) / دما FG PED ، pvcALS ™ 1.6 ...

کاتالوگ را به صفحه 2 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 3
M6 ظرفیت های معمول سرعت جریان مایع حداکثر تا 16 کیلوگرم در ثانیه (250 گرم در دقیقه) ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. گرمایش آب توسط بخار 300 تا 800 کیلو وات انواع صفحات M6 ، M6M ، M6MD و M6MG انواع قاب FM ، FG و FD مواد استاندارد صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های رنگ شده با اپوکسی فولاد کربن روکش فلزی: فولاد ضد زنگ ، روکش لاستیک تیتانیوم: صفحات نیتریل ، EPDM فولاد ضد زنگ: آلیاژ 316 / آلیاژ 304 تیتانیوم (فقط M6M) واشر M6: نیتریل ، EPDM ، HeatSeal F ™ M6M: نیتریل ، EPDM ، HeatSeal F Data اطلاعات فنی کد مخزن فشار ، PED ، ASME ، pvcALS pressure فشار طراحی مکانیکی ...

کاتالوگ را به صفحه 3 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 4
M10 ظرفیت های معمول سرعت جریان مایع تا 50 کیلوگرم در ثانیه ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. گرمایش آب توسط بخار 0.7 تا 3.0 مگاوات انواع صفحه M10B ، M10M و M10MD انواع قاب FM ، FG و FD مواد استاندارد صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های اپوکسی رنگ شده فولاد کربن روکش شده: فولاد ضد زنگ ، لاستیک ، صفحات تیتانیوم فولاد ضد زنگ AISI 316 / AISI 304 ، تیتانیوم ، آلیاژ 20/18/6 واشر M10B نیتریل ، EPDM M10M نیتریل ، EPDM ، HeatSeal F ™ ، HNBR ، EPDMF ، Viton®G اطلاعات فنی فشار طراحی مکانیکی (گرم) / دما FM 1.0 MPa / 160 ° C FG 1.6 MPa / 180 درجه سانتیگراد *) FG ASME ...

کاتالوگ را به صفحه 4 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 5
M15 ظرفیت های معمولی سرعت جریان مایع تا 80 کیلوگرم در ثانیه (1300 گرم در دقیقه) ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. انواع صفحات M15B ، M15E و M15M نوع فریم FL ، FM ، FG و FD مواد استاندارد صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های رنگ شده اپوکسی فولاد کربن روکش فلزی: فولاد ضد زنگ ، تیتانیوم روکش لاستیکی: نیترول ، صفحات EPDM فولاد ضد زنگ: آلیاژ 304 ، آلیاژ 316 واشر تیتانیوم آلیاژ C-276 آلیاژ 254 SMO (کلیپ / نوار چسب ، چسب خورده) نیتریل نیتریل هیدروژنه EPDM Viton® G AL-EPDM داده های فنی کد فنی مخازن تحت فشار ، PED ، ASME ، pvcALS pressure فشار طراحی مکانیکی (گرم) /. ..

کاتالوگ را به صفحه 5 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 8
. ESE00168EN 1001 اطلاعات موجود در این مقاله در زمان صدور صحیح است اواپراتور آلفالاوال ، اما ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. نحوه تماس با آلفا لاوال جزئیات تماس برای همه کشورها به طور مداوم در وب سایت ما به روز می شود. لطفاً برای دسترسی مستقیم به اطلاعات به سایت www.alfalaval.com مراجعه کنید.

کاتالوگ را به صفحه 8 باز کنید

 

https://pdf.directindustry.com/pdf/alfa-laval/m3-m6-m10-m15-series-plate-heat-exchanger/16602-133157.html

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

انتقال حرارت کارآمد
مبدلهای حرارتی صفحه ای و قاب واشر (GPHE) انتقال حرارت کارآمد را در  کندانسور صفحه ای آلفالاوال تجهیزات جمع و جور با ردپای کوچک - بسیار کوچکتر و کارآمدتر از مبدلهای حرارتی پوسته و لوله فراهم می کنند.

مبدلهای حرارتی صفحه ای برای بهینه سازی انتقال حرارت طراحی شده اند ، زیرا صفحات موجدار بیشترین سطح را فراهم می کنند که از طریق آن می توان گرما را از یک گاز یا مایع به گاز دیگر رساند.

این واحدها همچنین دارای طراحی انعطاف پذیر بوده و سرویس و نگهداری آنها آسان است.

مزایای مبدلهای حرارتی صفحه واشر:

انتقال حرارت دقیق - نزدیک شدن دمای نزدیکتر ، جریان جریان شمارنده واقعی ، 80-90٪ حجم نگهداری کمتر
هزینه کلی کم - سرمایه گذاری کم سرمایه ، کاهش هزینه نصب ، نگهداری محدود و هزینه های عملیاتی
حداکثر قابلیت اطمینان - کمتر رسوب زدگی ، استرس ، سایش و خوردگی
مسئول محیط زیست - حداقل مصرف انرژی برای حداکثر اثر فرآیند ، تمیز کردن کاهش یافته است
گسترش ظرفیت آسان است - به سادگی صفحات موجود در قاب موجود را اضافه یا حذف کنید
دامنه محصول بسیار گسترده است و در گرمایش ، سرمایش ، بازیابی گرما ، تبخیر و چگالش در صنایع مختلف از HVAC ، تبرید ، خنک کننده موتور ، لبنیات و مواد غذایی گرفته تا فرآیندهای سنگین تر مانند کندانسور پلیت آلفالاوال فرآوری شیمیایی ، تولید روغن و تولید برق استفاده می شود.

درباره GPHEs در مقابل مبدلهای حرارتی پوسته و لوله بیشتر بدانید

نحوه کار GPHE ها را ببینید

 

همه GPHE ها برابر ایجاد نشده اند
مبدلهای حرارتی صفحه واشر ممکن است استاندارد صنعت برای وظایف عمومی گرمایش و سرمایش باشد ، اما فناوری داخل GPHE بسیار استاندارد نیست. همه مبدلهای حرارتی صفحه ای برابر نیستند و ما عواقب انتخاب مبدلهای حرارتی صرفاً بر اساس هزینه را مشاهده کرده ایم. ما درک می کنیم که هزینه مهم است ، اما در بیشتر شرایط هزینه های تعمیر یا تعویض واحدها و همچنین ناکارآمدی واحدهای کم حجم بسیار بیشتر از صرفه جویی در هزینه های اولیه است.

هنگام انتخاب مبدل حرارتی صفحه واشر ، تعدادی ویژگی صفحه و قاب وجود دارد که می خواهید آنها را در نظر بگیرید.

برای مشاهده ویژگیهای GPHE که اینجا هستند ، اینجا کلیک کنید

 
انواع مبدلهای حرارتی صفحه واشر
صنعتی - طیف بسیار متنوعی از مبدل های حرارتی برای هیت اکسچنجر صفحه ای جوشی آلفالاوال استفاده در انواع صنایع

گواهی AlfaQ AHRI - مشابه GPHE های صنعتی اما دارای گواهینامه AHRI برای کاربردهای HVAC

نیمه جوش داده شده صنعتی - در تبرید هنگامی که واشر برای یکی از رسانه ها مناسب نیست و هنگامی که فشارهای طراحی بالاتری لازم است استفاده می شود

WideGap - برای کاربردهایی شامل مایعات الیافی ، مایعات بسیار چسبناک و مایعات حاوی ذرات درشت استفاده می شود

اواپراتورهای AlfaVap - اواپراتور سطح صفحه فیلم سفارشی و در حال افزایش

کندانسورهای AlfaCond - یک کندانسور خلاuum سطح صفحه ای جمع و جور است

مبدل حرارتی دیابون - گرافیت که برای محیط های خورنده سخت استفاده می شود

انتخاب GPHE مناسب
انتخاب GPHE مناسب می تواند یک چالش باشد ، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما یک راهنمای انتخاب ساده برای کمک به شما در جهت دستیابی به بهترین GPHE برای برنامه خود ایجاد کرده ایم. با این حال ، همیشه بهتر است در نهایت با یکی از مهندسین متخصص ما صحبت کنید تا آنها بتوانند از تناسب کامل شما اطمینان حاصل کنند.

به راهنمای انتخاب بروید

با یک متخصص GPHE در تماس باشید

 

سرویس GPHE های خود
مبدلهای حرارتی صفحه ای در اکثر کاربردها نقش اساسی دارند. اگر عملکرد ضعیف داشته باشند ، ممکن است منجر به پایین آمدن کیفیت محصول ، کاهش ایمنی و هزینه های بالاتر انرژی شود. و در صورت عدم موفقیت ، می توانند منجر به توقف سنگین و خسارات عمده در تولید شوند. این مهم باعث می شود که تعمیر و نگهداری انجام شود - و انجام صحیح آن مهم است.

آلفا لاوال همچنین نمونه کارایی کامل خدمات 360 درجه را برای مبدلهای حرارتی صفحه واشر ارائه می دهد.

بیشتر بدانید

   

تحصیلات عالی
نحوه کار GPHE ها

فناوری صفحه

مبدلهای حرارتی صفحه ای در مقابل پوسته و لوله

روش محاسبه

بارگیری - نظریه انتقال حرارت

 

alfalaval.com/microsites/gphe/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

همچنین می توان از بسته بشقاب به عنوان کندانسور محکم استفاده کرد پلیت بریز و آن را در بالای ستون بالای یک سینی دودکش مورد استفاده برای کشیدن مایعات قرار داد ، که بسیار جمع و جور است و کل هزینه سرمایه را بسیار کاهش می دهد.

دیگهای بخار بسته به نیاز فرایند ، یک کتری و یک بویلر یکبار مصرف ترموسیفونی امکان پذیر است.

برای نوع کتری ، مایعی که به پایین پوسته وارد می شود تا حدی بخار می شود و در فضای بالای بسته بشقاب جدا می شود ، بخار از طریق نازل بالای پوسته خارج می شود. مایع ، دارای چگالی بالاتر از چگالی همگن مایع دو فاز درون بسته بشقاب ، از طریق آنول در قسمت خارجی بسته بشقاب ، دوباره گردش می کند ، زیرا این طرح هیچگونه پاسخی برای عبور ندارد. محصول پایین همانند هر دیگ بخار دیگ بخار از طریق یک عادت خارج می شود. از آنجا که میزان صدا بسیار کمتر از یک کتری S&T سنتی است ، راه اندازی و کنترل هر دو سریعتر هستند. مدت زمان ماندگاری بسیار کم اهمیت ترین نکته در مورد محصولات حساس به گرما ، مانند آمین ها ، یا هنگام تولید محصولات جانبی مانند نمک های پایدار در برابر حرارت است.

با یک بویلر یک بار عبور ، هر دو مایع و بخار از ریبلر خارج می شوند و از طریق بالابر به پایین ستون برمی گردند. این منجر به پوسته کوچکتر و کم هزینه تری نسبت به مبدل S&T معمولی می شود. ریوویلر یکبار مصرف به دلیل کم بودن زمان اقامت برای محصولات حساس به گرما نیز مناسب است. همچنین توانایی کمتری در تحمل حرکت مانند کشتی وجود دارد (به عنوان مثال کشتی تولیدی ، ذخیره سازی و تخلیه شناور یا شناور LNG شناور) ، زیرا حداقل شلختگی وجود دارد.

برای هر دو نوع دیگ بخار ، محیط گرمایی معمولاً در سمت صفحه است  قیمت مبدل حرارتی  و اگر محیط گرمایش یک مایع انتقال حرارت یا آب گرم باشد ، می توان از یک آرایش چند گذر برای بهبود ضریب انتقال حرارت فیلم گرم استفاده کرد. راه اندازی مجدد دیگ بخار نیز امکان پذیر است که هزینه پوسته و لوله کشی مربوطه را از بین می برد.

انتقال حرارت تک فاز. بر خلاف مبدل حرارتی S&T ، تفاوت هیدرولیکی قابل توجهی بین دو طرف یک نوع صفحه-پوسته وجود ندارد. انتخاب محل قرار دادن هر جریان معمولاً با توجه به ملاحظات نگهداری ، با تمیزترین مایع به سمت صفحه تعیین می شود. اگر هر دو مایعات تمیز باشند ، کمترین جریان باید در سمت صفحه باشد. با توجه به فشردگی طرح ، مزیت قرار دادن جریان با فشار طراحی بسیار بیشتر در سمت صفحه ، به جای طرف پوسته ، بسیار کمتر از مبدلهای حرارتی S&T در نظر گرفته می شود.

قابلیت اطمینان و نگهداری
آزمایشات زیادی بر روی مبدل حرارتی صفحه-پوسته جوش داده شده با لیزر انجام شده است ، از جمله آزمایش های ترکیدگی متعدد روی مواد ، ضخامت و اندازه هر صفحه برای تعیین فشار طراحی قابل دستیابی. یکپارچگی جوشکاری بدون خرابی هیچ جوشکاری ثابت شده است ، تنها خرابی ها مربوط به ماده اصلی است.

مرحله بعدی آزمایش بسته های صفحه ای از نظر گذر حرارتی بود - زیرا این مسئله در همه مبدل های حرارتی معمول است - در هنگام راه اندازی ، خاموش شدن و برهم زدن فرآیند. دوچرخه سواری حرارتی بین دمای محیط و -168 درجه سانتی گراد (-270.4 درجه فارنهایت) در 80 بار انجام شد ، جایی که بیش از 8000 چرخه قبل از بروز هرگونه خرابی به دست آمد. سپس 36000 چرخه بین دمای محیط و 100 درجه سانتی گراد (212 درجه فارنهایت) انجام شد. هنگامی که آزمایش متوقف شد و یک انفجار انجام شد ، بسته بشقاب همان نتایج بسته جدید را بدست آورد.

بیش از 1200 مبدل حرارتی صفحه ای و پوستی جوش داده شده با لیزر نصب شده است که اکثر آنها در 12 ماساژ در سرویس قرار گرفته اند. تحویل ، در گیاهانی که به طور معمول در حال کار مداوم هستند. این باعث می شود که یک تجربه عملیاتی بیش از 50 میلی متر در ساعت کار کنید. از زمان آغاز به کار ، حتی یک مورد از خرابی های جوش لیزری در یک صفحه بسته نشده است. از سالهای اولیه تولید ، تعداد خرابی های جوش در اتصال نازل اندازه صفحه به تقریباً صفر کاهش یافته است ، با میانگین زمان تا خرابی به ترتیب 10 میلی متر ساعت کاری.

در چند مورد (که کمتر از 0.5٪ از کل موارد را نشان می دهد) ، دور زدن جریان در اطراف منحرف کننده های جریان گزارش شده است که منجر به از دست رفتن عملکرد حرارتی می شود. تعویض بادگیرهای جریان به رفع بیشتر خرید مبدل حرارتی این مشکلات کمک کرده است.

نگهداری. مبدل حرارتی پوسته ای ، اگر با تنش برشی دیواری مناسب طراحی شده باشد ، جریان های رسوب را به خوبی کنترل می کند. دلیل اصلی این است که سطح شبیه به یک میکسر استاتیک است ، و لایه مرزی آن به طور مداوم شکسته می شود تا ذرات را در محلول نگه دارد. این امر همچنین باعث کاهش تشکیل پوسته پوسته شدن می شود. مطالعات مربوط به رسوب دهی مطابق با تجربه عملیاتی است ، به این دلیل که رسوب گیری نسبت به مبدل S&T کندتر و شدت کمتری دارد. بحث کامل در مورد مکانیسم های رسوب گذاری و نحوه درمان آنها در ادبیات بحث شده است

با توجه به این اصل که پیشگیری بهتر از درمان است ، نصب صافی ، اتصالات شستشوی معکوس یا سیستم شستشوی درجا ممکن است برای کاهش زمان خرابی ناشی از رسوب در نظر گرفته شود:

اگر ذرات از 1000 میکرون بزرگتر باشند ، صافی لازم است

 

https://www.hydrocarbonprocessing.com/magazine/2019/february-2019/special-focus-materials-manufacturing/welded-plate-heat-exchangers-cut-refinery-process-costs-part-1

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

کندانسور صفحه ای

مبدلهای حرارتی صفحه جوش داده شده هزینه های کندانسور صفحه ای  فرآیند تصفیه خانه را کاهش می دهند - قسمت 1مبدل های حرارتی صفحه ای و قاب (P&F) برای اولین بار 100 سال پیش برای استفاده در صنایع لبنی تولید شدند.
مبدل های حرارتی صفحه ای و قاب (P&F) برای اولین بار 100 سال پیش برای استفاده در صنایع لبنی تولید شدند. آنها از آن زمان در صنایع فرآیندی مورد استفاده قرار گرفته اند ، زیرا مزایای قابل توجهی در جریان واقعی جریان متضاد ، سرعت انتقال حرارت بالا ، هزینه های تولید پایین و ردپای کوچک دارند. این مزایا منجر به کاهش سرمایه و هزینه های عملیاتی می شود که با مبدل های حرارتی پوسته و لوله (S&T) حاصل می شود. محدودیت استفاده از آنها ، واشر الاستومر بین هر صفحه است که در برابر نشت ناشی از حمله شیمیایی یا نفوذ مواد معطر حساس است. علاوه بر این ، فشار و دما به طور معمول برای آب به 20 بار در 180 درجه سانتیگراد (356 درجه فارنهایت) محدود می شود ، شرایطی که استفاده از آن را در بسیاری از فرآیندهای پایین دست ، به ویژه تصفیه ، که در آن مواد معطر می توانند مواد واشر را در دمای قابل توجهی پایین تر نرم کنند ، مانع می کنند.
شکل. 1. چیدمان بسته معمولی بشقاب.شکل.کندانسور پلیت 1. چیدمان بسته معمولی بشقاب.مبدلهای صفحه جوشکاری شده از این کاستی ها در نوع P&F به وجود آمده اند. دو نوع وجود دارد: صفحه-پوسته و بلوک. در ابتدا هر دو گاز بی اثر تنگستن (TIG) جوش داده شده بودند ، اما اکنون با صفحات جوش داده شده با لیزر ساخته می شوند. تولید نوع صفحه-پوسته جوش داده شده با لیزر از سال 2006 آغاز شد و از آن زمان حدود 1200 واحد تحویل داده شده است که عمدتا برای استفاده در صنایع شیمیایی یا سیستم های سودمند در ساختمان های بزرگ است. نوع صفحه-پوسته از دو جنبه حیاتی با نوع بلوک متفاوت است: دارای جریان ضد جریان واقعی است ، در حالی که نوع بلوک یک طرح جریان متقابل است و فشار سرویس برای مبدل حرارتی صفحه-پوسته بالقوه به اندازه 400 بار ، قابل مقایسه با مبدل S&T ، در حالی که نوع بلوک با شکل مکعبی آن به حدود 30 بار محدود می شود.
ساخت و سازساخت یک مبدل حرارتی پوسته در شکل نشان داده شده است. 1. بسته بشقاب استوانه ای است ، بسته به فشار و دما طراحی ، بسته به فشار و درجه حرارت ، صفحات مدور به طور معمول 0.8 میلی متر ضخامت دارد ، که منجر به مساحت 300 متر مربع در متر مکعب می شود. مساحت S&T کمتر از 100 متر مربع در متر مکعب است. از آنجا که مبدل حرارتی صفحه ای به طور معمول دارای مقدار U حداقل دو برابر آن برای معادل S&T است ، می توان یک اندازه شش برابر یا بیشتر کاهش داد ، و واحد نسبت به نوع S&T کمتر در معرض رسوب است ، زیرا مقدار زیادی وجود دارد تنش برشی دیواره بالاتر که ناشی از تلاطم ایجاد شده توسط الگوی صفحه است. 1 این فشردگی ، همراه با سرعت رسوب کم و مقاومت ذاتی یک بسته صفحه جوش داده شده با لیزر (جوش در آزمایش های پشت سر هم هرگز شکست نخورده است) ، منجر به ایجاد امکانات قابل توجهی می شود برای استفاده در فرآیندهای پالایش و پتروشیمی. اجزای اصلی مونتاژ صفحه بسته هستند. پوسته استوانه ای ، که کمی بیشتر هیت اکسچنجر صفحه ای جوشی از یک مخزن تحت فشار معمولی است. و مدیران جریان ، که از ساخت و ساز از فولاد ضد زنگ انعطاف پذیر هستند.
بسته های بشقابیبسته صفحه بین صفحات نگهدارنده دیواره ضخیم مونتاژ می شود. صفحات از فولاد ضد زنگ درجه 316 یا بهتر (به عنوان مثال ، تیتانیوم ، 254SMO ، SS904L یا Hastelloy) فشار داده می شوند ، و فاصله دقیق توسط نقاط بلند روی صفحات آجدار مجاور حاصل می شود. صفحات جایگزین در لبه با لیزر جوش داده می شوند تا مجاری "سمت پوسته" ایجاد شوند و سوراخهای صفحه برای معابر "سمت صفحه" هستند. معابر سمت پوسته به طرف حلقه تشکیل شده بین بسته بشقاب و پوسته باز هستند. معابر سمت صفحه با هدرهای ورودی و خروجی تنظیم شده در بالا و پایین صفحه ها متصل می شوند. قطر این اتصالات - و اتصالات سمت صفحه در جلوی پوسته - از نظر هندسی محدود هستند تا قسمت زیادی از صفحه موجود از بین نرود. مساحت صفحه موثر بین این اتصالات تقریباً دو سوم مساحت کل صفحه دایره ای است.
از صفحات تتا بالا با زاویه مبهم برای نوارها ، که باعث افزایش سرعت انتقال حرارت و افت فشار می شود ، در مواردی که به یک درجه حرارت نزدیک نیاز باشد ، استفاده می شود. تعداد مقادیر واحد انتقال (NTU) تا 3 در یک عبور واحد حاصل می شود (به عنوان مثال ، عبور از درجه حرارت در یک پوسته قابل دستیابی است ، چیزی که با یک حرارت S&T با دو لوله U یا سر شناور غیرممکن است مبدل) صفحات کم تتا با زاویه حاد برای میله ها ، سرعت انتقال حرارت کاهش یافته و افت فشار کمتری دارند و برای کندانسورها و دیگهای بخار یا در مواردی که مقادیر NTU در یک عبور از 1.3 فراتر نمی رود ، ایده آل هستند. منحرف کننده های جریان ممکن است برای ایجاد بیش از یک عبور از یک پوسته استفاده شوند.
مدیران جریانکارگردانهای جریان (یا دور زدن دور زدن) بسیار حیاتی هستند. در غیر این صورت ، محیط جانبی پوسته مسیر کمترین مقاومت را طی می کند و از طریق حلقه عبور می کند ، که برای فضای هدر و توزیع استفاده می شود ، نه از طریق صفحات. می توان از بافل های الاستومری استفاده کرد که شکاف های بین صفحه صفحه و پوسته را پر می کند و یا بافل های فلزی ، که ممکن است خیلی خوب مهر و موم نشوند ، اما در برابر حمله شیمیایی مقاوم هستند.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

فن رزنبرگ المان

ما طیف گسترده ای از فن های استاندارد را برای انواع برنامه ها فن رزنبرگ و فن ها را برای برنامه های نصب شده ارائه می دهیم. همه فن های روزنبرگ به موتورهای روتور خارجی مستقیم هدایت می شوند که در داخل کشور تولید می شوند. طرفداران روزنبرگ در مقایسه با طرفداران معمولی مزایای تعیین کننده ای را به شما هواداران ارائه می دهند:

عمر بسیار طولانی
طراحی فشرده
موتور و پروانه در یک واحد جمع می شوند
سرعت 100٪ قابل کنترل است (ترانسفورماتور خودکار ؛ کنترل کننده)
جریان کم شروع
فن های روزنبرگ به عنوان یک ویژگی استاندارد به محافظت موتور از طریق تماس گرمایی مجهز شده اند
پروانه ها بر اساس DIN ISO 1940 (درجه کیفیت G2.5) در 2 سطح متعادل می شوند.
موتورهای AC
درایو با استفاده از یک موتور روتور خارجی ، طراحی کم حجم و جذابی فن اکسیال رزنبرگ را ارائه می دهد. موتور درون پروانه قرار می گیرد و بنابراین به طور مطلوبی خنک می شود. به همین دلیل ، یک کنترل سرعت متغیر 100٪ می تواند تضمین شود. تسمه های V ، میله های کشش اضافی و دستگاه های نصب موتور لازم نیست. فقط یاتاقان های توپی که در هر دو طرف نصب شده اند و از روانکارهای با طول عمر بالا استفاده می کنند. هر دو صندلی یاتاقان با دقت بالا در یک فرایند کار برای از بین بردن هرگونه لرزش زمینی می شوند.

موتورهای روتور خارجی نیز با جریان شروع بسیار کم مشخص می شوند. موتورهای محرک در درجه اول مطابق با DIN EN 60034-5 با کلاس محافظ IP54 مطابقت دارند. عایق سیم پیچ مربوط به کلاس حرارتی F است. علاوه بر این ، سیم پیچ دارای یک آغشته استاندارد محافظت از رطوبت است.

موتورهای EC
موتورهای EC مورد استفاده با کارایی بسیار بالا حتی در بارهای جزئی و رفتار کنترل عالی مشخص می شوند. اتصال آنها آسان است ، از نظر پیکربندی به صورت جداگانه ، از نظر طراحی فشرده و دارای تراکم قدرت بالایی هستند. اجرای توابع اضافی (به عنوان مثال جریان حجمی و کنترل فشار) امکان پذیر است. موتورهای روزنبرگ EC در درجه اول از کلاس حفاظت IP54 برخوردار هستند. ولتاژ ورودی 380V-480V (50 / 60Hz). موتورهای روزنبرگ EC قابلیت کنترل مداوم سرعت را دارند و دارای حفاظت موتور یکپارچه هستند.

شما می توانید از انواع زیر طرفداران انتخاب کنید:
فن های گریز از مرکز
پروانه دویدن رایگان
پنکه های محوری
پنکه های سقف
طرفداران لوله
پنکه های مجاری
پنکه های اگزوز آشپزخانه
پنکه های ساخته شده از پلاستیک
طرفداران جعبه
طرفداران ضد انفجار
سوئیچ ها و کنترل ها
نرم افزار انتخاب فن
با استفاده از نرم افزار جدید انتخاب فن RoVent10 ما می توانیم به راحتی و از بیش از 2.900 مدل فن ، یک انتخاب خاص برای یک نقطه کار انتخاب کنیم. این نرم افزار از طریق به روزرسانی های خودکار منظم به روز می شود. RoVent10 را می توانید از اینجا بارگیری کنید.

 

https://www.rosenberg-gmbh.com/en/product-range/fans

  • علیرضا شمسی پور
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir