مرجع مقالات خوب

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریچه جهان

دریچه جهان
از شیرهای Globe برای تنظیم یا گاز دادن به جریان آب در کاربردهای لوله  لیست قیمت شیرآلات کسری کشی استفاده می شود. نام این نوع شیرها از برجستگی موجود در بدنه شیر است ، شکلی که در انواع دیگر شیر مشاهده نمی شود. دسته روی شیر گلوب معمولاً یک دستگیره پیچشی است.

شیرهای Globe معمولاً در مواقعی که نیاز به تنظیم جریان آب است یا در صورت تنظیم منظم ، نصب می شوند. ویژگی های طراحی داخلی شامل یک درپوش در انتهای یک سوپاپ سوپاپ است که توسط دکمه پیچش شیر بالا و پایین می شود. هنگامی که ساقه ، درپوش را به سمت صندلی شیر داخلی وادار می کند ، جریان آب کاملاً متوقف می شود. ساقه را می توان به تدریج دورتر از صندلی سوپاپ بلند کرد تا حجم آب جاری از شیر را دقیقاً کنترل کند.

از آنجا که دریچه های کره زمین برای تنظیم جریان مناسب هستند ، اغلب از آنها برای شیرهای بیرونی (شیرآلات شلنگ) و شیرهای آبکاری مشابه استفاده می شود.

 

https://digitaps.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شیرآلات سهند

شرکت تولیدی شیرآلات سهند نامی آشنا در بین برندهای گوناگون خرید اینترنتی شیرآلات کسری ایرانی و خارجی است؛ که در زمینه تولید انواع شیرآلات خانگی و ساختمانی فعالیت می‌کند. تولید شرکت تولید سهند شامل انواع شیرآلات اهرمی، کلاسیک، توکار، علم دوش حمام، شیر شاوری، فلاش تانک و پیسوال است.

استفاده از تکنولوژی بروز دنیا سبب شده محصولات تولیدی این برند شامل شیرآلات حمام، شیرآلات توالت و شیرآلات از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار باشند. در ساخت شیرآلات سهند از آلیاژ برنج با روکش کروم استفاده شده که باعث استحکام و مقاومت این محصولات می‌گردد. همچنین تمام شیرآلات سهند آبکاری شده تا در برابر آب‌هایی با درجات سختی متفاوت سازگار باشند و دچار آسیب نشوند.

شیرآلات درخشان

شرکت تولیدی شیرآلات درخشان در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولاتی مثل هود، گاز رومیزی و سینک آغاز نمود. با گذشت زمان و کسب تجربه و تلاش مداوم امروزه تبدیل به یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع شیرآلات خانگی، ابزارآلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی شده است.

این شرکت در طول سالیان فعالیت خود توانسته گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر ایرانی و خارجی را کسب نماید و موفق به کسب مزیت رقابتی در زمینه تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات شود. انواع مدل‌های محصولات برند درخشان دارای رنگ‌های فانتزی و سبک‌های نو هستند؛ که در مقابل محصولات برندهای دیگر ویژگی مهمی به شمار می‌رود.

شیرآلات این برند از خدمات پس از فروش مناسب و طراحی لوکس برخوردارند و با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می‌رسد. در نهایت شرکت تولیدی درخشان خود را ملزم به  تامین قطعات یدکی محصولات نموده که سبب جلب رضایت مشتری شده است.

 

https://digitaps.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شیرآلات کی دبلیوسی در ایران و تحت لیسانس برند کی دبلیوسی سوئیس kwc در حال فعالیت است. این برند یکی از بهترین برندها و مارک‌های تولید شیرآلات در ایران به شمار می‌رود؛ که مشتریان زیادی را جذب نموده است. از جمله ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شیرآلات برند کی دبلیوسی قابلیت قطع و وصل جریان آب با لمس بدنه را دارا هستند.
  • برخی از مدل‌های شیرآلات این برند جهت تصفیه آب کاربرد دارند.
  • کیفیت بدنه و ساختار شیرآلات از شمش برنج ساخته و با کروم آبکاری شده اند.
  • ست کامل شیرآلاتی را عرضه می‌کند که قابلیت نصب به صورت توکار و روکار در ساختمان را دارند.
  • تولید شیرهای هوشمند بدون اهرم یا دستگیره
  • تولید شیرآلات مجهز بودن سنسورهای الکترونیکی هوشمند قابل برنامه ریزی

علاوه بر ویژگی‌های گفته شده این شرکت برای جلب رضایت و توجه مشتری اقدام به تولید شیرآلات با رنگ‌های متنوع نموده است. این نوع شیرهای رنگی به شکل سفارشی و مطابق نظر و سلیقه مشتزی قابل تولید هستند؛ که بیشترین کاربرد آن‌ها در آشپزخانه‌ها است.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

عینک دید ساده

عینک دید ساده ممکن است فقط یک لوله پلاستیکی یا شیشه ای باشد که از یک انتها به قسمت زیرین مخزن و از طرف دیگر به قسمت بالایی مخزن متصل شده است. سطح مایعات موجود در شیشه دید همان سطح مایعات موجود در مخزن خواهد بود. امروزه ، سوئیچ های شناور پیچیده در بسیاری از این موارد جای عینک دید را گرفته اند.

دیگهای بخار
اگر مایع خطرناک یا تحت فشار است ، باید ترتیبات پیچیده تری انجام شود. در مورد دیگ بخار ، فشار آب زیر و بخار بالا برابر است ، بنابراین هرگونه تغییر در سطح آب در سنج مشاهده می شود. لوله شفاف (خود "شیشه") ممکن است بیشتر در داخل کفن شیشه ای فلزی یا مقاوم محصور شده باشد تا از آسیب دیدن آن در اثر خراش یا ضربه و محافظت از اپراتورها در صورت شکستگی جلوگیری کند. این معمولاً دارای صفحه پشتی طرح دار است تا تأثیر بزرگ نمایی آب در لوله را واضح تر نشان دهد و بنابراین خواندن آن را آسان تر می کند. در بعضی از لوکوموتیوهایی که دیگ بخار با فشارهای بسیار بالا کار می کند ، لوله از شیشه های مقاوم در برابر فلز ساخته می شود. [1] مهم است که آب در سطح مشخص شده نگه داشته شود ، در غیر اینصورت قسمت بالای جعبه آتش نشانی در معرض خطر قرار می گیرد و باعث ایجاد خطر بیش از حد می شود و باعث آسیب و احتمالاً خرابی فاجعه بار می شود.

برای بررسی اینکه دستگاه قرائت صحیحی را ارائه می دهد و لوله های اتصال به دیگ بخار با مقیاس مسدود نشده اند ، باید با باز کردن سریع شیرهای آب به نوبه خود و اجازه خروج آب کوتاه از طریق خروج تخلیه ، سطح آب "حباب شود" . [2]

هیئت ملی بازرسان بویلر و مخازن تحت فشار یک روش آزمایش روزانه را که توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا ، فصل 2 قسمت I-204.3 اندازه گیری سطح آب توصیف شده است ، توصیه می کند. اگرچه به شدت مورد نیاز نیست ، اما این روش به گونه ای طراحی شده است که به اپراتور اجازه می دهد تا با اطمینان بررسی کند که تمام قسمتهای شیشه دید به درستی کار می کنند و اتصالات جریان آزاد به منبع دیگ بخار برای عملکرد صحیح را دارند.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

بال ولو یا شیر توپی نوعی از مهم ترین شیرآلاتی است که در آن با استفاده از یک توپ فلزی قطع و وصل جریان سیال(نفت،گاز،بخار) انجام می شود.

این توپ فلزی به صورت علامت بعلاوه، از یک جهت باز بوده و از یک جهت مسدود است ؛ بنابراین کافی است برای برقراری جریان سیال سمت باز شیر در مسیر جریان قرار داشته باشد. در بال ولو از عملگرهای مختلفی برای کنترل مستقیم یا غیرمستقیم در شیرآلات صنعتی استفاده می شود.ا

ما به طور کلی نمی شود در سیستم های کنترلی از این قطعه استفاده کرد. بال ولو به دلیل بالا بودن سرعت عملکرد و همچنین بهره بردن از طراحی ساده کاربردهای زیادی در صنایع مختلف پتروشیمی دارد. یکی از مزایای بزرگ بال ولو، طراحی ساده این قطعه می باشد زیرا باعث پایین

آمدن هزینه نصب شیر در خط جریان سیال(نفت،گاز،بخار) می شود، علاوه بر آن طرح های پیشرفته شیرهای توپی قابل تعمیر هستند.

یکی دیگر از دلایل پرکاربرد بودن بال ولو آب بندی قابل قبول و دوام این قطعه می باشد.این قطعه  به نسبت شیرآلات دیگر در

جریان های آلوده مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.برای خرید بال ولو کستل به سایت salamsarma.ir مراجعه نمایید

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰


مبدل حرارتی پوسته و لوله ای U شکل دارای کم هزینه ترین ساختار هستند، زیرا تنها به یک صفحه لوله نیاز است. سطح داخلی لوله ها به دلیل خم U شکل تند، نمی توانند با وسایل مکانیکی تمیز شوند. در این مبدل ها تعداد زوجی از گذرهای لوله به کار می رود ولی محدودیتی از نظر انبساط گرمایی وجود ندارد.

A. لوله ها وظیفه تبادل حرارت را در قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله به عهده دارند، به گونه ای که در دو طرف جداره لوله در تماس با سیالات با دماهای متفاوت قرار دارند. در واقع لوله ها که سایز آن ها با هم متفاوت است، در مبدل پوسته و لوله نقش جدا کننده را بر عهده دارند. لوله ها معمولاً از جنس مس می باشند، البته بنا به کاربرد می توانند از فولاد ضد زنگ (استیل)، نیکل، آلومینیوم، برنج و تیتانیوم نیز باشند. اما با توجه به ضریب انتقال حرارت سیال درون یا بیرون لوله در هر سمت که این ضریب کم‌ تر باشد، می توان از لوله های پره دار از داخل یا پره دار از خارج استفاده نمود که به طبع هزینه ساخت آن بالاتر است.

مبدل حرارتی پوسته و لوله    مبدل حرارتی
B. پوسته مبدل حرارتی پوسته و لوله که به همراه تیوپ شیت ها وظیفه نگهدارنده لوله‌ها، اتصال ورودی و خروجی ها و ... را بر عهده دارد. عمل انتقال حرارت نیز داخل پوسته انجام می‌گیرد که ضخامت پوسته به فشار کار و قطر پوسته بستگی دارد.

در ساخت پوسته مبدل حرارتی آلفالاوال پوسته و لوله معمولاً از فولاد یا فولاد ضد زنگ استفاده می‌گردد. چرا که باید انتقال حرارت آن در پایین ترین حد و تحمل فشار آن در بالا ترین حد ممکن باشد، روی پوسته مبدل حرارتی پوسته و لوله باید مسیر ورود و خروج آب - قلاب ‌آویز- اتصال تخلیه - محل نصب شیر اطمینان سنسور و... در نظر گرفته شود.

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شیرآلات تپس

شیرآلات تپس

تپس از اولین تولید کنندگان بهترین مارک شیرآلات ایرانی  در کشور بوده و فعالیت این شرکت با نام تجاری گلدیس زرین شروع شده است. از لحاظ کیفیت و رعایت استاندارد در ساخت بدنه و قطعات اصلی محصولات نسبت به سایر برندها در سطح بالاتری قرار دارد.

شرکت تولید کننده شیرآلات تپس محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کار گیری تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید می‌کند. این شرکت با بهره گیری از نیروی متخصص و کارآمد توانسته محصولاتی متنوع  طراحی و تولید نماید. شرکت شیرآلات تپس یکی از برترین صادر کنندگان در حوزه انواع شیرآلات بهداشتی در سطح کشور است.

 

https://digitaps.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c/

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شیرآلات کسری

شیرآلات کسری یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های تولید کننده خرید اینترنتی شیرآلات کسری  در خاورمیانه است. شیرآلات کسری در سال 1381شروع به فعالیت کرده و توانسته یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی در ایران را تاسیس نماید. این برند به عنوان بهترین مارک شیرآلات ایرانی تولید کننده 120 مدل و طرح اختصاصی و متنوع در بازار است . همچنین نمایندگی سه شرکت تولید کننده شیرآلات در خارج از کشور را دارد که شامل  آلکاپلاست جمهوری چک، ملودی و شیرآلات چین( (Huayi است.

مدل‌های شیرآلات کسری از تنوع رنگ و مدل و کیفیت بالایی برخوردار بوده و توانسته با ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده پاسخ گوی مشتریان باشد و باعث جلب رضایت مشتری شود. از جمله ویژگی‌های مهم شیرآلات کسری می‌توان به زیبایی و ارگونومیک بودن آن‌ها، حداقل میزان سرب، طول عمری بالا و آبکاری سه لایه محصولات اشاره کرد.

شرکت شیرآلات کسری برای همه سلایق تولیدات انواع شیرآلات را مدنظر قرار داده است؛ بطوری که در کنار تولید شیرهای مدرن و اهرمی، به تولید شیرآلات کلاسیک پرداخته و انواع شیرهای سنتی را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌کند. انواع محصولات متنوعی که در شرکت تولیدی کسری تولید می‌شود شامل انواع شیرآلات، فلاش تانک، توالت فرنگی، علم دوش، دست خشک کن، کارتریج و سایر ملزومات بهداشتی ساختمان است.

قبل از فروش شیرآلات کسری، محصولات این برند در واحد کنترل کیفیت تحت نظارت کارشناسان مربوطه قرار می‌گیرد. همچنین محصولات شرکت کسری دارای سه گواهی نامه داخلی و خارجی شامل گواهی‌نامه ملی استاندارد ایران، گواهی استاندارد CE اروپا و گواهی‌نامه ایزو9001 است.

نکته مهمی که باید در شرکت تولیدی کسری گفت اینکه هدف این شرکت فقط عرضه محصولات در داخل کشور نیست بلکه صادرات محصولات به کشورهایی چون عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا را نیز در برنامه تولیدی خود دارد.

جهت رفاه حال مشتریان شرکت تولید کننده شیرآلات کسری این امکان را فراهم آورده که مشتریان می‌توانند خرید اینترنتی شیرآلات کسری را نیز از طریق سایت این شرکت انجام دهند.

برای خرید شیرآلات کسری در همین صفحه میتوانید وارد صفحه هر محصول شده محصول خود را بررسی کنید و بعد از بررسی با مجموعه ما تماس حاصل نمایید تا خرید خود را نهایی کنید

معرفی بهترین برندهای شیرآلات خانگی و ایرانی و خارجی

امروزه برندهای متنوع ایرانی و خارجی از شیرآلات ساختمانی و خانگی در بازار موجود است؛ که هر فردی بنا به سلیقه و بودجه خود می‌تواند مدل مناسب را انتخاب نماید. در حال حاضر شیرآلات در منازل امروزی جایگاه خاصی پیدا کرده اند، و بسیاری از افراد به دنبال مدل‌هایی از شیر هستند که بتوانند براحتی آن را باز و بسته کرده و کمتر دچار خرابی و هدر رفت آب شود. در این مقاله قصد داریم شما را به 8 برند ایرانی و خارجی شیرآلات ساختمانی آشنا کنیم.

برندهای شیرآلات خانگی خارجی

شیرآلات کی دبلیوسی

شیرآلات کی دبلیوسی در ایران و تحت لیسانس برند کی دبلیوسی سوئیس kwc در حال فعالیت است. این برند یکی از بهترین برندها و مارک‌های تولید شیرآلات در ایران به شمار می‌رود؛ که مشتریان زیادی را جذب نموده است. از جمله ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شیرآلات برند کی دبلیوسی قابلیت قطع و وصل جریان آب با لمس بدنه را دارا هستند.
  • برخی از مدل‌های شیرآلات این برند جهت تصفیه آب کاربرد دارند.
  • کیفیت بدنه و ساختار شیرآلات از شمش برنج ساخته و با کروم آبکاری شده اند.
  • ست کامل شیرآلاتی را عرضه می‌کند که قابلیت نصب به صورت توکار و روکار در ساختمان را دارند.
  • تولید شیرهای هوشمند بدون اهرم یا دستگیره
  • تولید شیرآلات مجهز بودن سنسورهای الکترونیکی هوشمند قابل برنامه ریزی

علاوه بر ویژگی‌های گفته شده این شرکت برای جلب رضایت و توجه مشتری اقدام به تولید شیرآلات با رنگ‌های متنوع نموده است. این نوع شیرهای رنگی به شکل سفارشی و مطابق نظر و سلیقه مشتزی قابل تولید هستند؛ که بیشترین کاربرد آن‌ها در آشپزخانه‌ها است.

شیرآلات دلتا

شیرآلات دلتا یک شرکت آمریکایی در تولید لوازم آشپزخانه است که شیرآلات خانگی را در دو نوع مدل سنتی و مدرن تولید می‌کند.

هدف شرکت تولیدی شیرالات دلتا جلوگیری از هدر رفت آب است که در تولید شیرآلات این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است. از جمله ویژگی‌های شیرآلات دلتا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قطع و وصل جریان آب با ضربه زدن به هر نقطه از شیرآلات
  • قابلیت کنترل دمای آب با دسته ارگونومیک شیر
  • استفاده پوششی برای دور نگه داشتن آب از آلاینده‌ها در این نوع شیرآلات
  • بدون نیاز به روان کاری و استفاده آسان این شیرآلات

برندهای شیرآلات خانگی ایرانی

شیرآلات دنا

شروع فعالیت شرکت تولیدی شیرآلات دنا در سال 1368 بوده و تولید شیرآلات اهرمی از اولین محصولات تولیدی دنا است. این شرکت اولین سازنده شیرآلات کلاسیک و فانتزی با آبکاری طلایی و صدفی در کشور شناخته می‌شود؛ که محصولاتی با کیفیت عالی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

موفقیت و پیشرفتی که امروزه شرکت شیرآلات دنا کسب نموده نتیجه به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن در ساخت محصولات، توجه به استانداردهای لازم در طراحی و تولید محصولات، استفاده از قطعات و مواد اولیه مرغوب و کنترل کیفیت دقیق  محصولات است.

شیرآلات سهند

شرکت تولیدی شیرآلات سهند نامی آشنا در بین برندهای گوناگون ایرانی و خارجی است؛ که در زمینه تولید انواع شیرآلات خانگی و ساختمانی فعالیت می‌کند. تولید شرکت تولید سهند شامل انواع شیرآلات اهرمی، کلاسیک، توکار، علم دوش حمام، شیر شاوری، فلاش تانک و پیسوال است.

استفاده از تکنولوژی بروز دنیا سبب شده محصولات تولیدی این برند شامل شیرآلات حمام، شیرآلات توالت و شیرآلات از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار باشند. در ساخت شیرآلات سهند از آلیاژ برنج با روکش کروم استفاده شده که باعث استحکام و مقاومت این محصولات می‌گردد. همچنین تمام شیرآلات سهند آبکاری شده تا در برابر آب‌هایی با درجات سختی متفاوت سازگار باشند و دچار آسیب نشوند.

شیرآلات درخشان

شرکت تولیدی شیرآلات درخشان در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولاتی مثل هود، گاز رومیزی و سینک آغاز نمود. با گذشت زمان و کسب تجربه و تلاش مداوم امروزه تبدیل به یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع شیرآلات خانگی، ابزارآلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی شده است.

این شرکت در طول سالیان فعالیت خود توانسته گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر ایرانی و خارجی را کسب نماید و موفق به کسب مزیت رقابتی در زمینه تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات شود. انواع مدل‌های محصولات برند درخشان دارای رنگ‌های فانتزی و سبک‌های نو هستند؛ که در مقابل محصولات برندهای دیگر ویژگی مهمی به شمار می‌رود.

شیرآلات این برند از خدمات پس از فروش مناسب و طراحی لوکس برخوردارند و با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می‌رسد. در نهایت شرکت تولیدی درخشان خود را ملزم به  تامین قطعات یدکی محصولات نموده که سبب جلب رضایت مشتری شده است.

شیرآلات قهرمان

شرکت تولیدی شیرآلات قهرمان در سال 1359تاسیس شد و در حال حاضر محصولات خود را به 30 کشور صادر می‌کند. بنابراین نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت صنعت ایران داشته است. محصولات این شرکت به دلیل استفاده از متخصصان حرفه ای و بهترین ماشین آلات صنعتی دارای تنوع در طراحی و رنگ بوده و در دو نوع کلاسیک و مدرن ساخته و تولید می‌شوند.

محصولات این شرکت در بردارنده شیرآلات خانگی (شامل حمام، توالت و آشپزخانه)، شیرآلات بیمارستانی، شیرآلات کلاسیک، شیرآلات الکترونیکی و انواع فلاش تانک‌ها است. جهت جلب رضایت مشتری محصولات شیرآلات قهرمان از 5 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. محصولات قهرمان دارای استانداردهای بین المللی بوده و توانایی رقابت با محصولات برندهای خارجی را دارند.

شیرآلات تپس

تپس از اولین تولید کنندگان شیرآلات استاندارد در کشور بوده و فعالیت این شرکت با نام تجاری گلدیس زرین شروع شده است. از لحاظ کیفیت و رعایت استاندارد در ساخت بدنه و قطعات اصلی محصولات نسبت به سایر برندها در سطح بالاتری قرار دارد.

شرکت تولید کننده شیرآلات تپس محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کار گیری تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید می‌کند. این شرکت با بهره گیری از نیروی متخصص و کارآمد توانسته محصولاتی متنوع  طراحی و تولید نماید. شرکت شیرآلات تپس یکی از برترین صادر کنندگان در حوزه انواع شیرآلات بهداشتی در سطح کشور است.

برچسب :
خرید اینترنتی شیرآلات کسری ، لیست قیمت شیرآلات کسری ، فروش شیرآلات کسری ، بهترین مارک شیرآلات ایرانی ، مدل های شیرآلات کسری

 

 

https://digitaps.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c/

 

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

 

شیرآلات درخشان

شرکت تولیدی شیرآلات درخشان در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولاتی مثل هود، گاز رومیزی و سینک آغاز نمود. با گذشت زمان و کسب تجربه و تلاش مداوم امروزه تبدیل به یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع شیرآلات خانگی، ابزارآلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی شده است.

این شرکت در طول سالیان فعالیت خود توانسته گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر ایرانی و خارجی را کسب نماید و موفق به کسب مزیت رقابتی در زمینه تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات شود. انواع مدل‌های محصولات برند درخشان دارای رنگ‌های فانتزی و سبک‌های نو هستند؛ که در مقابل محصولات برندهای دیگر ویژگی مهمی به شمار می‌رود.

شیرآلات این برند از خدمات پس از فروش مناسب و طراحی لوکس برخوردارند و با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می‌رسد. در نهایت شرکت تولیدی درخشان خود را ملزم به  تامین قطعات یدکی محصولات نموده که سبب جلب رضایت مشتری شده است.

شیرآلات قهرمان

شرکت تولیدی شیرآلات قهرمان در سال 1359تاسیس شد و در حال حاضر محصولات خود را به 30 کشور صادر می‌کند. بنابراین نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت صنعت ایران داشته است. محصولات این شرکت به دلیل استفاده از متخصصان حرفه ای و بهترین ماشین آلات صنعتی دارای تنوع در طراحی و رنگ بوده و در دو نوع کلاسیک و مدرن ساخته و تولید می‌شوند.

محصولات این شرکت در بردارنده شیرآلات خانگی (شامل حمام، توالت و آشپزخانه)، شیرآلات بیمارستانی، شیرآلات کلاسیک، شیرآلات الکترونیکی و انواع فلاش تانک‌ها است. جهت جلب رضایت مشتری محصولات شیرآلات قهرمان از 5 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. محصولات قهرمان دارای استانداردهای بین المللی بوده و توانایی رقابت با محصولات برندهای خارجی را دارند.

شیرآلات تپس

تپس از اولین تولید کنندگان شیرآلات استاندارد در کشور بوده و فعالیت این شرکت با نام تجاری گلدیس زرین شروع شده است. از لحاظ کیفیت و رعایت استاندارد در ساخت بدنه و قطعات اصلی محصولات نسبت به سایر برندها در سطح بالاتری قرار دارد.

شرکت تولید کننده شیرآلات تپس محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کار گیری تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید می‌کند. این شرکت با بهره گیری از نیروی متخصص و کارآمد توانسته محصولاتی متنوع  طراحی و تولید نماید. شرکت شیرآلات تپس یکی از برترین صادر کنندگان در حوزه انواع شیرآلات بهداشتی در سطح کشور است.

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/18/%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%af+%d8%a7%d9%8a%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%d9%8a+%d8%b4%d9%8a%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa+%da%a9%d8%b3%d8%b1%d9%8a/ 


 

  • علیرضا شمسی پور
  • ۰
  • ۰

شیرآلات تپس

شیرآلات درخشان

شرکت تولیدی شیرآلات درخشان در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولاتی مثل هود، گاز رومیزی و سینک آغاز نمود. با گذشت زمان و کسب تجربه و تلاش مداوم امروزه تبدیل به یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع شیرآلات خانگی، ابزارآلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی شده است.

این شرکت در طول سالیان فعالیت خود توانسته گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر ایرانی و خارجی را کسب نماید و موفق به کسب مزیت رقابتی در زمینه تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات شود. انواع مدل‌های محصولات برند درخشان دارای رنگ‌های فانتزی و سبک‌های نو هستند؛ که در مقابل محصولات برندهای دیگر ویژگی مهمی به شمار می‌رود.

شیرآلات این برند از خدمات پس از فروش مناسب و طراحی لوکس برخوردارند و با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می‌رسد. در نهایت شرکت تولیدی درخشان خود را ملزم به  تامین قطعات یدکی محصولات نموده که سبب جلب رضایت مشتری شده است.

شیرآلات قهرمان

شرکت تولیدی شیرآلات قهرمان در سال 1359تاسیس شد و در حال حاضر محصولات خود را به 30 کشور صادر می‌کند. بنابراین نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت صنعت ایران داشته است. محصولات این شرکت به دلیل استفاده از متخصصان حرفه ای و بهترین ماشین آلات صنعتی دارای تنوع در طراحی و رنگ بوده و در دو نوع کلاسیک و مدرن ساخته و تولید می‌شوند.

محصولات این شرکت در بردارنده شیرآلات خانگی (شامل حمام، توالت و آشپزخانه)، شیرآلات بیمارستانی، شیرآلات کلاسیک، شیرآلات الکترونیکی و انواع فلاش تانک‌ها است. جهت جلب رضایت مشتری محصولات شیرآلات قهرمان از 5 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. محصولات قهرمان دارای استانداردهای بین المللی بوده و توانایی رقابت با محصولات برندهای خارجی را دارند.

شیرآلات تپس

تپس از اولین تولید کنندگان شیرآلات استاندارد در کشور بوده و فعالیت این شرکت با نام تجاری گلدیس زرین شروع شده است. از لحاظ کیفیت و رعایت استاندارد در ساخت بدنه و قطعات اصلی محصولات نسبت به سایر برندها در سطح بالاتری قرار دارد.

شرکت تولید کننده شیرآلات تپس محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کار گیری تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید می‌کند. این شرکت با بهره گیری از نیروی متخصص و کارآمد توانسته محصولاتی متنوع  طراحی و تولید نماید. شرکت شیرآلات تپس یکی از برترین صادر کنندگان در حوزه انواع شیرآلات بهداشتی در سطح کشور است.

 

https://webdesiger.farsiblog.com/1399/07/30/-%D9%84%D9%8A%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA-%D8%B4%D9%8A%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B3%D8%B1%D9%8A/

 
  • علیرضا شمسی پور
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir