مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

فن رزنبرگ المان

ما طیف گسترده ای از فن های استاندارد را برای انواع برنامه ها فن رزنبرگ و فن ها را برای برنامه های نصب شده ارائه می دهیم. همه فن های روزنبرگ به موتورهای روتور خارجی مستقیم هدایت می شوند که در داخل کشور تولید می شوند. طرفداران روزنبرگ در مقایسه با طرفداران معمولی مزایای تعیین کننده ای را به شما هواداران ارائه می دهند:

عمر بسیار طولانی
طراحی فشرده
موتور و پروانه در یک واحد جمع می شوند
سرعت 100٪ قابل کنترل است (ترانسفورماتور خودکار ؛ کنترل کننده)
جریان کم شروع
فن های روزنبرگ به عنوان یک ویژگی استاندارد به محافظت موتور از طریق تماس گرمایی مجهز شده اند
پروانه ها بر اساس DIN ISO 1940 (درجه کیفیت G2.5) در 2 سطح متعادل می شوند.
موتورهای AC
درایو با استفاده از یک موتور روتور خارجی ، طراحی کم حجم و جذابی فن اکسیال رزنبرگ را ارائه می دهد. موتور درون پروانه قرار می گیرد و بنابراین به طور مطلوبی خنک می شود. به همین دلیل ، یک کنترل سرعت متغیر 100٪ می تواند تضمین شود. تسمه های V ، میله های کشش اضافی و دستگاه های نصب موتور لازم نیست. فقط یاتاقان های توپی که در هر دو طرف نصب شده اند و از روانکارهای با طول عمر بالا استفاده می کنند. هر دو صندلی یاتاقان با دقت بالا در یک فرایند کار برای از بین بردن هرگونه لرزش زمینی می شوند.

موتورهای روتور خارجی نیز با جریان شروع بسیار کم مشخص می شوند. موتورهای محرک در درجه اول مطابق با DIN EN 60034-5 با کلاس محافظ IP54 مطابقت دارند. عایق سیم پیچ مربوط به کلاس حرارتی F است. علاوه بر این ، سیم پیچ دارای یک آغشته استاندارد محافظت از رطوبت است.

موتورهای EC
موتورهای EC مورد استفاده با کارایی بسیار بالا حتی در بارهای جزئی و رفتار کنترل عالی مشخص می شوند. اتصال آنها آسان است ، از نظر پیکربندی به صورت جداگانه ، از نظر طراحی فشرده و دارای تراکم قدرت بالایی هستند. اجرای توابع اضافی (به عنوان مثال جریان حجمی و کنترل فشار) امکان پذیر است. موتورهای روزنبرگ EC در درجه اول از کلاس حفاظت IP54 برخوردار هستند. ولتاژ ورودی 380V-480V (50 / 60Hz). موتورهای روزنبرگ EC قابلیت کنترل مداوم سرعت را دارند و دارای حفاظت موتور یکپارچه هستند.

شما می توانید از انواع زیر طرفداران انتخاب کنید:
فن های گریز از مرکز
پروانه دویدن رایگان
پنکه های محوری
پنکه های سقف
طرفداران لوله
پنکه های مجاری
پنکه های اگزوز آشپزخانه
پنکه های ساخته شده از پلاستیک
طرفداران جعبه
طرفداران ضد انفجار
سوئیچ ها و کنترل ها
نرم افزار انتخاب فن
با استفاده از نرم افزار جدید انتخاب فن RoVent10 ما می توانیم به راحتی و از بیش از 2.900 مدل فن ، یک انتخاب خاص برای یک نقطه کار انتخاب کنیم. این نرم افزار از طریق به روزرسانی های خودکار منظم به روز می شود. RoVent10 را می توانید از اینجا بارگیری کنید.

 

https://www.rosenberg-gmbh.com/en/product-range/fans

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir