مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

از جاذبه های فرهنگی فرانسه گرفته تا ثروت دیدنی های تاریخی ایتالیا و لیست باشکوه آلمان از اخذ اقامت در اروپا مقاصد خیره کننده معماری ، کشورهای اروپایی چیزهای زیادی برای بازدید کنندگان دارند. در نتیجه ، انتخاب بهترین جاذبه ها برای بازدید می تواند بسیار دشوار باشد.

با این حال ، مهم نیست که آیا به دنبال مقصد مرموزی مانند استون هنج هستید یا فرصتی برای غرق شدن در دنیای هنر و معماری در قلعه باستان پراگ یا با شکوه موزه لوور.

با لیست بهترین جاذبه های اروپا در مورد بهترین مکانها برای بازدید در این قاره متنوع فرهنگی اطلاعات کسب کنید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی اخیر در جهان موقتاً بسته شود.

1. برج ایفل ، فرانسه
برج ایفل
برج ایفل
برج ایفل یکی از مشهورترین دیدنی های فرانسه است. این برج فرفورژه که در قلب قهرمان د مارس در پاریس نشسته است ، در اصل ساخته شده است تا به عنوان ورودی نمایشگاه جهانی 1889 عمل کند.

مهندس گوستاو ایفل انتقادات زیادی را برای طراحی خود دریافت کرد ، مردم آن را هیولا و "کاری غیرممکن" خواندند - در زمان ساخت ، برج 324 متری (معادل یک ساختمان 81 طبقه) بلندترین سازه در جهان.

در سه سطح برج رستوران ها و کافه ها ، فروشگاه های هدیه ، نمایشگاه هایی درباره تاریخ برج ، دفتر اصلی مرمت شده گوستاو ایفل و چندین عرشه مشاهده قرار دارد. دو سطح اول برج ایفل از طریق راه پله یا بالابر قابل دسترسی است ، اما سطح سوم فقط از طریق آسانسور اخذ اقامت اروپا با کمترین هزینه برای بازدید کنندگان قابل دسترسی است.

در شب ، تمام برج با چراغ های طلایی روشن می شود.

محل اقامت: در پاریس کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در پاریس
2. کولوسئوم ، ایتالیا
کولوسئوم
کولوسئوم
آمفی تئاتر فلاویان رم ، معروف به کولوسئوم ، یکی از نمادین ترین نمادهای امپریال رم باقی مانده و یکی از پربازدیدترین مکانهای گردشگری ایتالیا است. این بنا در سالهای 70-80 میلادی با استفاده از سنگ آهک تراورتن و سنگهای آتشفشانی ساخته شده است. در زمان ساخت و مدتها پس از آن ، بزرگترین سالن آمفی تئاتر جهان بود و حداکثر 80000 تماشاگر در آن برگزار می شد.

کولوسئوم با ارتفاع دیواره خارجی 48 متر و مساحت پایه 24000 متر مربع یک سازه تحمیل کننده است. در اوج شکوه ، حاوی یک ولاریوم (سایبان جمع شونده برای محافظت از تماشاگران در شرایط بد آب و هوایی) و یک کف ضخیم چوبی پوشیده از شن و ماسه بود. در زیر این طبقه ، یک هزارتوی زیرزمینی از تونل ها حیوانات و گلادیاتورها را قبل از دعوا نگه می داشت.

کولوسئوم اگرچه معروف ترین مکان برای درگیری با گلادیاتورها بود ، اما در آن مکان نمایش ها و نمایش های دیگری از جمله اجرای مجدد نبردها و اعدامهای معروف نیز برگزار شد. با چشمگیرتر ، این مکان همچنین خانه نبردهای مسخره دریا بود ، زمانی که عرصه با آب اخذ اقامت دائم اروپا پر شد و به سرعت تخلیه شد تا کشتی ها بتوانند در طول نمایش شناور شوند.

در طول قرون بعدی ، آمفی تئاتر به عنوان یک قلعه ، یک زیارتگاه و یک مسکن موقت خدمت می کرد. همچنین توسط سارقان سنگی به شدت غارت شد.

محل اقامت: در رم کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

 

https://www.planetware.com/europe/top-rated-tourist-attractions-in-europe-cz-1-24.htm

  • ۰۰/۰۳/۲۳
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir