مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید سمعک

آخرین به روزرسانی: 10 مارس 2021
حدود 48 میلیون آمریکایی از نوعی کم شنوایی رنج می برند - اکثریت فروش اینترنتی سمعک  قریب به اتفاق آنها افراد مسن هستند. طبق موسسه ملی ناشنوایی و سایر اختلالات ارتباطی ، تقریباً یک سوم افراد 65 تا 74 ساله مشکل شنوایی را گزارش می کنند و تعداد آنها در 75 سالگی به حدود نیمی می رسد.

شواهد در حال افزایش است که کاهش شنوایی درمان نشده یکی از نگرانی های مهم بهداشت ملی است و مطالعات آن را با سایر مشکلات جدی بهداشتی ، از جمله افسردگی ، کاهش حافظه و تمرکز ، و شاید حتی زوال عقل ارتباط داده است.

تخمین زده می شود که 28.8 میلیون آمریکایی بتوانند از سمعک استفاده کنند. اگرچه ممکن است سمعک های بدون نسخه به زودی در دسترس شما قرار گیرد (در حال حاضر به "سمعک OTC؟" در زیر مراجعه کنید) ، در حال حاضر ، شما باید سمعک مجهز به شنوایی شناس یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شنوایی را تهیه کنید. راهنمای خرید ما می تواند به شما کمک کند تا از کجا سمعک تهیه کنید و به دنبال چه چیزی بگردید.

دلایل از دست دادن شنوایی
متداول ترین نوع کاهش شنوایی ، حسی عصبی نامیده می شود ، اغلب از آسیب سلولهای ریز مویی است که گوش داخلی را پوشانده اند. این سلول ها امواج صوتی ورودی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کنند که سپس به مغز منتقل می شوند. مغز سیگنال ها را به عنوان صداهای معنی دار تفسیر می کند.
افزایش سن و قرار گرفتن در معرض صداهای بلند از مهمترین دلایل آسیب  قیمت سمعک جیبی دیدن است ، اما برخی از داروها ، بیماری ها و سابقه کم شنوایی در خانواده نیز می توانند خطر شما را افزایش دهند.

اگر چه کم شنوایی حسی-عصبی زیاد است

https://www.consumerreports.org/cro/hearing-aids/buying-guide/index.htm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir