مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

کفپوش ها مهم ترین عنصر در طراحی فضاهای اداری هستند.  موکت اداری در میان انواع محصولات متنوعی که تولید شده، موکت اداری با فاصله، از رقبای خود جلوتر است.
کف ساختمان های اداری با انواع موکت پوشیده می شود تا مراجعه کنندکان، حس صمیمت و اعتماد بیشتری داشته باشند.
در ضمن راه رفتن روی سطوح نرم موکت، موجب فشار کمتری به پا می شود که در نهایت روی کارایی کارمندان و پرسنل اداری تاثیرگذار است.

 

 

برای تهیه موکت های اداری یا تجاری چه کنیم

خرید آن کاملا وابسته به میزان بودجه شما و کیفیتی که مد نظرتان موکت اداری ایرانی هست دارد. شرکت گامان تزئین جاوید چند مدل موکت اداری برای شما در نظر گرفته است.
که هر کدام شامل رنگ بندی ها و طرح هایی متفاوت است.

۱. به صورت موکت تایل خارجی یا ایرانی

  • موکت Tecsom فرانسه جزو یکی از برترین موکت‌هایی است که برای فضاهای پرتردد استفاده می شود.
    این موکت برای فضاهایی مثل فرودگاه، هتل، کافی شاپ، اداره و شرکت های مختلف نصب شده است. شما نیز می توانید با دیدن نمونه ها این موکت زیبا را در طرح های مختلف در فضای خود نصب کنید.
  • برند The best ایران که با استانداردهای در سطح اروپا تولید شده است و شامل همه خصوصیات لازم فضای پرتردد می باشد.

 

اطلاعات بیشتر در مورد این موکت

۲. موکت رول ایرانی با تنوع رنگ

برای اینکه هم کیفیت خوبی را داشته باشید هم هزینه کمتری بدهید موکت تجاری مدل های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهم:
(برای مشاهده رنگ بندی روی هرکدام کلیک کنید)

 

اگر خواهان موکت اداری یا تجاری خوب و خوش قیمت هستید جای درستی آمده اید

موکت اداری چگونه باشد؟

موکت های اداری و تجاری چه خصوصیاتی دارند؟

سبک موکت اداری با موکت های خانگی کاملا متفاوت است. باید موکت اداری تایل مقاوم تر و محکم تر از موکت های خانگی باشد تا بتواند دوام بیاورد در نتیجه از نظر قیمت و کیفیت بسیار متفاوت است در تیتر های زیر خصوصیاتی را مطرح میکنیم که موکت های اداری باید داشته باشد.

قیمت موکت های اداری چه حدودی است

 

موکت اداری ها نوسان زیادی دارد. دلیل آن هم این است بعضی از اداره ها خواستار موکت هایی ارزانتر برای فضاهای اجاره ای خود هستند. این اشخاص دنبال موکت اداری های گران قیمت نیستند و نمی خواهند زیاد هزینه کنند.

معمولا افرادی که دنبال قیمت های پایین تر هستند باید از موکت های اداری ایرانی انتخاب کنند. البته بازهم تنوع در ایرانی ها وجود دارد ولی در بازه قیمت مناسب موکت های خوبی میتوان تهیه کرد. برای دیدن موکت ظریف مصور ایران کلیک کنید به دنبال آن افرادی که دفتر و اداره برای خودشان هست و میخواهند بیشتر هزینه کنند . موکت اداری های بالاتر برای آن‌ها نیز وجود دارد. این افراد می‌توانند از موکت‌های خارجی باکیفیت به خصوص موکت‌های تایلی که کاملا جدید و به روز هم هستند استفاده کنند. برای دیدن موکت تایل کلیک کنید.

 

 

رفت و آمد بالا روی موکت های ادارات

در اداره ها با توجه به رفت و آمد بالا حرکت روی موکت ها بسیار بیشتر می شود بنابراین در صورتی که از موکت خانگی استفاده کنیم به دلیل مقاومت پایین نسبت به رفت و امد زیاد فورا از بین می رود و نیازمند این است که مجددا موکت خود را عوض کنیم.
اگر چه ممکن است برای آن خود هزینه بیشتری بپردازیم اما عمر آن بیشتر بوده و نیاز به تعویض زودهنگام نیست بنابراین اگر حساب کنیم که موکت خانگی در اداره ما زیر ۳ ماه دوام نمی آورد و درطول سال چندین بار باید تعویض گردد هزینه آن حتی از موکت اداری نیز بیشتر خواهد شد.

 

خرید موکت هتلی | قیمت موکت اقامتگاه ها

 

دکوراسیون داخلی هتل و تجهیزات آن نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان دارد.موکت هتلی با توجه به رفت و آمد زیاد در یک هتل، لازم است تا در انتخاب کفپوش مناسب دقت بیشتری شود. مناسب ترین کفپوش برای هتل ها در سراسر جهان، فرش و موکت است. انواع موکت هتلی در لابی، اتاق ها، سالن غذاخوری، راهروی هتل و حتی راه پله ها هم نصب می شوند. موکت ها عایق صدا هستند و می توانند آرامش فضای مسافرخانه را حفظ کنند. انواع مختلف آن در کاهش مصرف انرژِی تاثیر دارند و بهترین کفپوش برای هتل های بزرگ محسوب می شود و البته انتخاب آنها یکی از حساس ترین موارد در دکوراسیون داخلی است که می بایست با دقت انجام شود. موقع خرید موکت برای هتل به این ویژگی ها توجه کنید:

 

مقاومت و دوام آن ها در فضاها

صنعت هتلداری آمیزه ای از زیبایی، هنر و تکنیک های جلب مشتری است که امروزه در دانشگاه ها هم تدریس می شود. شاید برای انتخاب موکت اتاق خواب در منزل تنها به سلیقه تان توجه کنید ولی موکت هتلی را نمی توان تنها بر اساس سلیقه شخصی مدیر هتل انتخاب کرد.
اولین مورد مهم توجه به دوام آن است. روزانه مهمان های زیادی به هتل مراجعه می کنند. کشیدن چمدان های بزرگ چرخ دار در راهروی هتل ها صحنه ای آشنا برای همه ماست. بدون تردید موکت های بی کیفیت خرید موکت هتلی تاب تحمل رفت و آمدهای مکرر را ندارند.
موکت های بادوام تجاری مخصوص محیط های پر رفت و آمد تولید شده که در برابر سایش و فرسایش بسیار مقاوم تر است.
همیشه تراکم الیاف را در نظر بگیرید. انواع موکت هتلی مقاوم دارای تراکم بالاتری نسبت به دیگر کفپوش ها هستند. اگر چه این موضوع با چشم نیز قابل تشخیص است ولی بهترین کار اینست که از فروشنده در مورد میزان تراکم موکت سوال کنید. مشخصات موکت معمولا در فاکتور خرید ذکر می شود.

انتخاب موکت هتل مناسب

مقاوم در برابر آتش

مکان های عمومی در معرض سوانح و آتش سوزی بیشتری قرار قیمت موکت هتلی دارند. یک ته سیگار خاموش نشده می تواند منشا آتش سوزی در یک هتل باشد. بحث امنیت جانی و مالی در صنعت هتلداری از موضوعات بنیادین است که راهکارهای زیادی برای آن در نظر گرفته شده.
از کپسول های ضد حریق گرفته تا تجهیزات جهت خرید موکت هتلی مقاوم در برابر آتش، همگی در جلوگیری از حریق احتمالی تاثیر دارند. جالب است بدانید که موکت ها هم می توانند دچار حریق شوند! بنابر این لازم است تا در انتخاب موکت به لحاظ ضد آتش بودن، دقت بیشتری شود.
تمام موکت های هتلی باید دارای استاندارد مقاومت در برابر آتش باشند و در اثر سانحه دود کمتری تولید کنند. در صورت برخورد با آتش، موجب شعله ور شدن بیشتر حریق نمی شود و کمترین میزان دود مرگبار را منتشر می کند.

انتخاب طرح و رنگ در موکت هتل

جنس، طرح و رنگ موکت سه عنصر مهم در دکوراسیون داخلی در مسافرخانه هستند.خرید موکت هتلی در واقع هیچ اصراری به انتخاب رنگ قرمز، سبز یا ... نیست و در این مورد انتخاب های زیادی وجود دارد. اما کمتر هتلی را می بینید که با موکت سفید دکوراسیون شده باشد. بدون تردید رنگ های بسیار روشن برای مسافرخانه یا مهمانسرا مناسب نیستند و کوچک ترین لکه ها را نشان می دهند. از طرفی رنگ های بسیار تیره مثل طوسی پر رنگ، قهوه ای سوخته و ... هم نباید برای کفپوش هتلی انتخاب شوند. علاوه بر اینکه رنگ های تیره فضا را نامانوس و دلگیر نشان می دهد، حتی یک پرز کوچک هم روی این موکت ها به خوبی دیده می شود.
برخلاف دهه های گذشته، محدودیت در انتخاب طرح و رنگ موکت برای هتل ها وجود ندارد و انواع موکت خارجی و ایرانی با رنگبندی فراوان در بازار موجود است. بهترین ایده برای انتخاب آنها با رنگ مناسب، توجه به منطقه ای است که هتل در آن واقع شده است. برای مثال در شهرهای ساحلی از موکت های رنگ روشن برای هتل استفاده می شود.
توجه به نقش و طرح موکت نیز در دکوراسیون داخلی هتل اثرگذار است. موکت راه پله هتل ها اغلب از تک رنگ و دارای حاشیه انتخاب می شود تا پله ها را در مرکز توجه مهمان ها قرار دهد.

 
  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir