مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

جابجایی پیانو  و حمل

جابجایی پیانو در اسباب کشی، یکی از مراحل مهم اثاث کشی و جابجایی وسایل منزل است. طریقه حمل پیانو در تهران یا نحوه حمل پیانو بسیار مهم است. وانت بار تهران باید با استفاده از بهترین روش حمل پیانو، اقدام به این کار کنند تا هنگام جابجایی آن، هیچ آسیبی به خود پیانو و یا دیوارها، در طول مسیر وارد نشود.
بسیاری از کسانی که بطور حرفه ای، دلبسته موسیقی هستند، به سازهای کلاسیک علاقه زیادی دارند. یکی از این سازها، پیانو است که طرفداران زیادی در جهان دارد و از دیرباز در بسیاری از مکان ها از جمله کلیساها، خانه ها، تالارها و مراکز برگزاری کنسرت های موسیقی و حتی امروزه در بسیاری از رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند. 
این ساز از نوع سازهای صفحه کلید دار است و به این معنی است که هنگام زدن انگشتان دست بر روی هر یک از کلیدهای پیانو (کلاویه) ، چکش هایی که در داخل بدنه آن قرار دارند و زیر هر یک از این کلیدها هستند، بر روی سیم های نازکی ضربه وارد می کنند که موجب ایجاد صدای خاص آن کلید می گردد. البته خود این سیم ها، هم به صفحه خاصی که "صفحه صدا" گفته می شود، متصل هستند که نقش تقویت کننده صدای آنها را دارند.

نکات مهم هنگام جابجایی پیانو

  •  قبل از حمل و جابه جایی اندازه پیانو را یادداشت کنید تا مطمئن شوید از درب منرل ، راهرو ها و سایر درب ها به راحتی عبور خواهد کرد. در غیر این صورت باید راهکار دیگری برای جابجایی و حمل پیانو داشته باشید.
  • سرپوش ردیف کلاویه ها را ببندید.
  •  سعی کنید پیانو را قبل از حمل و جابه جایی بسته بندی کنید. بسته بندی پیانو با پلاستیک های ویژه توسط شرکت های باربری نیز می تواند انجام شود. قابل ذکر است بسته بندی پیانو از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که موجب می شود در صورت برخورد پیانو با دیوار ها آسیبی وارد نشود.
  • همان طور که می دانید جابه جایی پیانو کاری سخت و دشوار می باشد، و پیانو نیز بسیار شکننده است در نتیجه سعی کنید با دقت فراوانی پیانو را جابه جا کنید.

قیمت جابجایی و حمل پیانو

از آنجایی که پیانو در دسته بندی اجناس لوکس و حساس قرار دارد ، از این رو باربری ها ،وانت بارها و نیسان بارها بار ممکن است هزینه های مناسب و یا در بعضی مواقع نا مناسبی را براورد کنند. معمولا قیمت حمل پیانو با توجه به برند و ابعاد پیانو متفاوت می باشد . در این میان بهتر است با تحقیقات مناسبی در مورد قیمت حمل پیانو وانت بار مناسبی را انتخاب کنید و براورد قیمت مناسبی را قبل از جابه جایی و حمل پیانو کسب کنید.
قیمت حمل پیانو به عوامل متعددی مانند: محل مبدا و مقصد،وزن و قیمت دستگاه،بیمه شدن پیانو در هنگام حمل و .... بستگی دارد. 

جابجایی پیانو

 

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir