مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

از اروپا بازدید می کنید؟ در اینجا 11 ایده محل اقامت در بودجه جایگزین وجود دارد


غرق شدن؟ بامپ کردن؟ !! شبگردی؟ لباس گرم؟ وووفینگ؟  اخذ اقامت اروپا با کمترین هزینه اتاق دانشگاه؟ آیا این یک ماجراجویی عجیب و غریب آکادمیک از یک رمان فانتزی بزرگسالان ، با لمس جیمز هریروت ، به نظر می رسد؟

از دانستن اینکه همه این اصطلاحات و موارد دیگر مربوط به روندهای اقامتی با بودجه مناسب و جالب است که ممکن است در مورد آنها چیزی نشنیده باشید یا نشنیده اید ، خیال شما راحت خواهد شد و شاید متعجب شوید.

مجذوب شدی؟ ادامه مطلب را بخوانید و کنجکاوی خود را راضی کنید

 

لابی Generator Hostel در ونیز
لابی Generator Hostel در ونیز

 

1) خوابگاههای لوکس

خوابگاه های لوکس نژاد جدیدی از خوابگاه های طراحی هستند که در چند سال گذشته ظهور کرده اند. این هاستل ها یک قدم بالاتر از خوابگاه معمول هستند. آنها خوابگاه دارند اما اتاقهای خصوصی را برای جای دادن نه تنها کوله پشتی مجرد بلکه زوج ها و خانواده ها نیز در اختیار شما قرار می دهند. طراحی این هاستل ها با هتل های بوتیک 4 یا 5 ستاره مطابقت دارد و معمولاً م theسسات دارای یک عنصر غافلگیرکننده هستند که به تجربه خوابگاه اضافه می کند. از استخرهای شنای سرپوشیده تا بارهای پشت بام ، از پاسیو های شیک در فضای باز تا کف پارکت تا سینماهای داخلی ، از دروس آشپزی تانگو و اسپانیایی گرفته تا نمایشگاه های ماهانه گرفتن اقامت دائم اروپا هنرمندان محلی ، تجربیات فراوانی در انتظار لذت بردن از تجربه هستند. لیسبون انبوهی از هاستل های مجلل زرق و برق دار دارد و Generator و Plus Hostels هاستل های زیبایی را در چندین مکان در اروپا تاسیس کرده اند. برای بررسی دقیق از وبلاگ ، راهنمای جامع 40 خوابگاه لوکس در سراسر اروپا را بارگیری کنید

 

دولت مجارستان تصمیم به بستن این برنامه گرفته است. کلیه کارتهای اقامت دائم که قبلاً اعطا شده اند معتبر خواهند بود ، زیرا این وضعیت برای همه زندگی تعیین می شود.

توجه داشته باشید که دیگر نمی توانید هیچ برنامه ای را به اقامت دائم در مجارستان کنسولگری ارسال کنید. سرمایه گذاران جدید نمی توانند در این برنامه شرکت کنند.

یک گزینه دیگر - اقامت دائم مالت توسط برنامه سرمایه گذاری. این به سرمایه گذاران اجازه می دهد اقامت دائم در مالتا را بدون هیچ گونه تعهدی در مورد اقامت خود در این کشور بدست آورند.

درباره طرح سرمایه گذاری مالت بیشتر بخوانید
درباره برنامه
در اکتبر 2013 ، مجارستان سودآورترین برنامه سرمایه گذاری در اروپا شرایط کار و اقامت در مجارستان را ارائه داد که به شما اجازه می دهد فقط در مدت 2-3 ماه اقامت دائم خود را بدون نیاز به اقامت در این کشور دریافت کنید.

سرمایه گذار باید 5 سال حداقل در خرید اوراق قرضه دولتی سرمایه گذاری کند. در نتیجه وی برای کل خانواده (از جمله والدین مسن) اقامت دائم مجارستان را بدست می آورد.

 

ویزای دانشجویی در مجارستان

دانشگاه EÖTVÖS LORÁND
مکان خود را در دانشگاه Eötvös Loránd در مجارستان پیدا کنید
دانشگاه Eötvös Loránd (ELTE) قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه مجارستان است. نام ELTE به عنوان دانشگاه تحقیقاتی ویزا تحصیلی مجارستان پیشرو در مجارستان به معنی دانش ، فرصت ها ، رقابت ، گشودگی و جامعه است.

 ادامه مطلب

دانشجویان بین المللی که می خواهند بیش از 90 روز متوالی در مجارستان بمانند و شهروندان اتحادیه اروپا نیستند ، برای اقامت در این کشور درخواست ویزای دانشجویی طولانی مدت را دارند.

شرایط ویزای دانشجویی برای مجارستان متفاوت است ، بنابراین مهم است که پیش از این در مورد مقررات ورود به کشور خود درخواست کنید. برای دریافت ویزای دانشجویی مجارستان ، ابتدا باید از دانشگاه مجارستان پیشنهاد داشته باشید. شما فقط می توانید برای ویزای دانشجویی خود قبل از عزیمت از کنسولگری یا سفارت مجارستان که صلاحیت آن در ایالت یا کشور محل اقامت دائم شما است ، اقدام کنید. پردازش ویزا معمولاً حدود یک ماه طول می کشد ، اما ممکن است طولانی تر باشد ، بنابراین شرایط تحصیل در مجارستان اطمینان حاصل کنید که هرچه زودتر اقدام کنید تا از بروز هرگونه عارضه غیر ضروری جلوگیری کنید.

یک برنامه پیدا کنید

می خواهید در مجارستان تحصیل کنید؟ برنامه ها را پیدا و مقایسه کنید

جستجو کردن

مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی شما برای مجارستان عبارتند از:

 

راه اندازی شرکت در ایرلند - 18 موردی که باید بدانید
در اینجا لیستی از سوالات متداول برای راه اندازی شرکت در ایرلند و نکات مفیدی آورده شده است. نحوه ثبت شرکت در اروپا اگر پاسخی را که می خواهید پیدا نکردید می توانید با ما در اینجا تماس بگیرید.

ثبت نام شرکت محدود من در ایرلند چقدر دشوار است؟
ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده برای شرکت محدود اگر شرکت های غیر مقیم و سهامدار ایرلند نیستید ، دشوار است. شما باید موارد زیر را نشان دهید:

ترکیبی از مشتریان و تأمین کنندگان مستقر در ایرلند
طرح تجاری 1 صفحه ای
شماره تلفن ایرلندی (این را می توانید از طریق اسکایپ دریافت کنید)
دامنه وب .ie
احتمالاً یک قرارداد اجاره کوتاه مدت در یک فضای  اداری مشترک ثبت شرکت در اروپا مانند این (https://www.republicofwork.com)
ویدئوی زیر جزئیات مراحل ثبت مالیات بر ارزش افزوده در ایرلند را برای یک شرکت محدود توضیح می دهد.

 

راه اندازی مشاغل در بوداپست؟
نحوه ثبت شرکت در مجارستان:
ثبت شرکت مجارستانی ، پرداخت مالیات ، برقراری ارتباط با مقامات  شرایط ثبت شرکت در مجارستان می تواند یک کار چالش برانگیز هنگام راه اندازی شرکت در خارج از کشور باشد. چرا خودتان با این ضرورت های اداری زحمت می کشید؟ مشاوران برج خدمات یک مرحله ای را ارائه می دهد تا راه اندازی کسب و کار شما در مجارستان را به تجربه ای بدون دردسر تبدیل کند.

ما بین شرکت شما و مقامات ارتباط برقرار خواهیم کرد ، همه مدارک را مدیریت می کنیم ، مهلت های قانونی را حفظ می کنیم ، در حالی که شما می توانید بر بخش تولیدی بیشتر تجارت خود تمرکز کنید. خدمات ما شامل تهیه صندلی رسمی برای شرکت مجارستانی شما ، تهیه اسناد لازم ، کمک به افتتاح حساب بانکی با شرایط مطلوب و دسترسی آنلاین است.

شروع تجارت در مجارستان با مشاور برج آسان است:
وکیل حرفه ای ما اسناد شرکت را تهیه می کند
ما یک حساب بانکی متناسب با نیازهای شغلی شما باز می کنیم 

نحوه ثبت شرکت در مجارستان
ما شرکت شما را در دادگاه ثبت مجارستان ثبت می کنیم
ما یک شماره شناسایی مالیاتی برای شرکت شما به دست می آوریم
ما آماده سازی برای همه اسناد مربوطه را مدیریت خواهیم کرد

 

 

هزینه های خرید رفت و برگشت در مجارستان بسیار زیاد است
16 اکتبر 2018

هزینه های معاملات ملکی و وکالت در مجارستان روشههای خرید ملک در مجارستان چقدر است؟ سایر هزینه های خرید ملک چطور؟

هزینه های معامله
چه کسی پرداخت می کند؟
مالیات انتقال 2٪ - 4٪ خریدار
مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) 1٪ - 3٪ خریدار
هزینه های حقوقی 1٪ - 3٪ خریدار
هزینه های ثبت نام 0.01٪ - 0.05٪ خریدار
کارمزد عامل املاک و مستغلات 3٪ - 5٪ (+ 27٪ مالیات بر ارزش افزوده) فروشنده
هزینه های پرداخت شده توسط خریدار 28.28٪ - 30.86٪
هزینه های پرداخت شده توسط فروشنده 3.81٪ - 6.35٪
هزینه معاملات دور برگشت 32.09٪ - 37.21٪
به پاورقی ها مراجعه کنید
منبع: راهنمای مالکیت جهانی
روند خرید ملک در مجارستان چقدر دشوار است؟
برای خرید هر نوع زمین به غیر از زمین های قابل کشت ، یک شخص خصوصی نیاز به مجوز از شورای منطقه شهرداری محلی دارد و در بوداپست هرگونه خرید ملک منوط به تأیید دفتر اداری (AOB) است. خرید ملک در مجارستان هیچ محدودیتی در مالکیت املاک توسط اشخاص حقوقی مجارستان اعمال نمی شود.

مجارستان آپارتمانهای لوکس بوداپست برای فروش
طبق قانون مجارستان ، خرید املاک و مستغلات باید از طریق قرارداد خصوصی (توافق نامه خرید) که توسط وکیل امضا شده است منعقد شود. شهروندان غیر مجارستانی همچنین برای خرید ملک به عنوان یک شخص خصوصی موظف به کسب تأیید دفتر اداری مربوطه (Közigazgatási Hivatal) هستند. طبق مقررات ، اکثر خارجی ها باید ظرف 2-3 ماه مجوز دریافت کنند.

  • ۰۰/۰۲/۱۳
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir