مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

قیمت اویل سپراتور

رانندگی با عملکرد ، به خصوص با موتورهای خاص ، می تواند بخارات اویل سپراتور روغن را به هوای ورودی شما وارد کند. بسیاری از وسایل نقلیه با یک قوطی گیر از این امر جلوگیری می کنند. با این حال ، این منجر به اتلاف روغن می شود. محلول ممکن است جدا کننده روغن هوا باشد. این مورد به خصوص در سوباروس توربوشارژ مانند WRX و STI بسیار محبوب است. بیاموزید این م componentلفه چیست ، چگونه کار می کند و چرا باید از آن استفاده کنید.

جدا کننده روغن هوا در MAPerformance.com فروخته می شود
اینها مزایای جدا کننده هوا / روغن است (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

از تجمع روغن خودداری کنید
در برابر انفجار محافظت کنید
اتلاف روغن را به حداقل برسانید
جدا کننده روغن هوا چیست؟
روغن کارخانه می تواند وارد گازهای دفع کننده سیلندرهای موتور  قیمت اویل سپراتور  شود. برای کاهش فشار (این وسایل نقلیه مجاز به خیابان ها مجاز به تخلیه آنها نیستند) این گازهای دمنده باید به داخل سیلندرها دوباره چرخش شوند.

برای جلوگیری از فشار و گردش مجدد گازهای دمنده ، بسیاری از وسایل نقلیه دارای سیستم تهویه میل لنگ مثبت هستند. این گازها مجدداً به سیستم ورودی خودرو منتقل می شود.  اویل سپراتور سلام سرما با این حال ، گازها هنگام عبور از داخل میل لنگ بخار روغن را می گیرند. این می تواند باعث جمع شدن روغن در موتور شود و حتی باعث ایجاد انفجار نامناسب در سیلندر شود (این می تواند بسیار مخرب باشد).

بنابراین ، بعضی از وسایل نقلیه از یک قوطی گیر یا یک جداکننده پیشرفته روغن هوا پیشرفته برای از بین بردن روغن های گازهای چرخشی استفاده می کنند. در اصل ، آنها آنجا هستند که به عنوان فیلتر هوای عبوری از سیستم عمل می کنند.

  • ۰۰/۰۲/۰۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir