مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

چند سال پیش وقتی قصد عزیمت به سوئد را داشتم ، سعی کردم اخذ اقامت اروپا بفهمم که چگونه از محدودیت 90 روزه ویزاهای توریستی در منطقه شینگن عبور کنم. این مشکلی است که سالانه هزاران مسافر با آن روبرو می شوند و سوالی که به طور منظم (به خصوص در این زمان از سال) در صندوق ورودی من ظاهر می شود.

"چگونه می توانم بیش از 90 روز در اروپا بمانم؟" همیشه از من سال می شود

این یک سوال عالی با یک پاسخ بسیار پیچیده است. من همیشه می دانستم که این کار دشوار است ، اما تا زمانی که شروع به تحقیق درباره چگونگی ماندن در آنجا نکردم ، هرگز نمی دانستم که چقدر سخت است. اما در روند این تحقیق ، من فهمیدم که چند روش برای اقامت در اروپا بیش از 90 روز وجود دارد. آنها فقط شناخته شده نیستند.

در این پست گزینه های اقامت بیش از 90 روز در اروپا و همچنین نکاتی در مورد نحوه انتقال به اروپا به شما آموزش داده خواهد شد. اما ابتدا چند مورد:

لازم به ذکر است که اروپا فقط یک مکان نیست - قوانین مختلف ویزا اقامت اروپا در سراسر قاره وجود دارد. وقتی مردم درباره "محدودیت 90 روزه" صحبت می کنند ، آنها در مورد محدودیت های منطقه شینگن اقامت اروپا صحبت می کنند ، این سیاست ویزا است که 26 کشور در اروپا را کنترل می کند. این شامل تمام اتحادیه اروپا - به جز ایرلند و انگلستان - و همچنین چند کشور غیر اتحادیه اروپا است. (توجه: در حالی که من آن را "ویزای شینگن" می نامم ، این ویزای واقعی نیست که شما برای آن درخواست می کنید. این همان چیزی است که من به محدودیت 90 روزه اشاره می کنم.)

فهرست مطالب

ویزای شینگن چیست؟
قسمت 1: اقامت یا انتقال به اروپا از راه آسان
قسمت 2: اقامت در منطقه شینگن طی 90 روز گذشته
آیا می توانید ویزا / تمبر شینگن خود را تمدید کنید؟
گرفتن ویزای تعطیلات کاری
گرفتن ویزای بلند مدت
ویزای دانشجویی
ویزاهای فریلنسر
ویزاهای ازدواج
مقالات بیشتر درباره برنامه سفر به اروپا
ویزای شینگن چیست؟
ویزای شینگن ویزای توریستی 90 روزه برای کشورهای منطقه شینگن است که عبارتند از: پذیرش اروپا

 

https://legalrel.com/%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7/

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir