مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

IOM برای ارتقا diversity تنوع و گنجاندن مهاجران در جامعه ثبت شرکت در اروپا ، بستر «من یک مهاجر هستم» را ایجاد کرده است که شامل حساب های دست اول افراد است ، و تجربیاتی را در مورد تجربیات مهاجران از هر زمینه و در طول سفرهای مهاجرتی آنها ارائه می دهد.

اطلاعات مربوط به مهاجرت
در سال 2019 ، تعداد مهاجران بین المللی در سراسر جهان - افراد ساکن در کشوری غیر از کشور متولد آنها - به 272 میلیون نفر (از 258 میلیون نفر در سال 2017) رسیده است. مهاجران زن 48 درصد از این سهام مهاجران بین المللی را تشکیل می دهند. تخمین زده می شود 38 میلیون کودک مهاجر وجود داشته باشد که از هر چهار مهاجر بین المللی سه نفر در سن کار هستند ، یعنی بین 20 تا 64 سال. 164 میلیون نفر کارگر مهاجر هستند. تقریباً 31٪ از مهاجران بین المللی در سراسر جهان در آسیا ، 30٪ در اروپا ، 26٪ در قاره آمریکا ، 10٪ در آفریقا و 3٪ در اقیانوسیه زندگی می کنند [منبع: پورتال جهانی اطلاعات مهاجرت].

درک مفهوم داده های موجود در مورد مهاجرت می تواند یک چالش باشد ، زیرا این اطلاعات اغلب در سازمان ها و آژانس های مختلف پراکنده هستند و به راحتی قابل مقایسه نیستند. مرکز تجزیه و تحلیل داده های مهاجرت جهانی IOM پورتال داده های مهاجرت جهانی را اجرا می کند ، که به عنوان یک نقطه دسترسی منحصر به فرد برای آمار به موقع ، جامع مهاجرت و اطلاعات قابل اعتماد در مورد داده های مهاجرت در سطح جهان است. این سایت داده های مهاجرت را از منابع مختلف ارائه می دهد و هدف آن کمک به سیاست گذاران ، افسران آماری ملی ، روزنامه نگاران و عموم علاقه مندان به مهاجرت است تا بتوانند از فضای مهاجرت به طور فزاینده پیچیده ای استفاده کنند.

 

https://legalrel.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7/

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir