مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

15 سال یک زندگی متوسط ​​مورد انتظار HVAC است
طبق ASHRAE ، بیشتر تجهیزات گرمایش و سرمایش می تواند با تعمیر و نگهداری متوسط ​​یا معمولی 15 سال دوام داشته باشد. در این سناریو ، مالک ساختمان ، ناظر یا مدیر املاک تمام تلاش خود را می کنند تا سالانه واحد تمیز شود و فیلترهای هوا به موقع عوض شوند. تیم مدیریتی حتی ممکن است سالی یکبار نظافت و بازرسی منظم مجاری هوا را برنامه ریزی کند. با این حال ، برخی از سالها ممکن است به دلیل کمبود بودجه ، از تعمیر و نگهداری جلوگیری کنند یا به تعویق بیفتد ، و واحد ممکن است به طور غیر منتظره از کار بیفتد ، که منجر به افزایش سایش و پارگی زیاد می شود. صورتحساب های تعمیر. وقتی صحبت از تجهیزات HVAC می شود که به طور معمول 15 سال طول می کشد ، می توانید انتظار داشته باشید که یک سیستم کانال مجاری تجاری یا یک واحد پشت بام تجاری چند منطقه ای داشته باشید.

10 سال سن متوسط ​​انتظار می رود و معمولاً زمانی که می خواهید به فکر ارتقا واحد برای بهره وری بهتر انرژی باشید
طبق InterNACHI ، انتظار می رود که واحدهای تهویه مطبوع مرکزی یا واحدهایی با کندانسورهای سطح سطح زمین بین هفت تا 15 سال دوام داشته باشند. هفت سال طول عمر مورد انتظار سیستمی است که به سختی نگهداری می شود در حالی که 15 سال امید به زندگی در واحدی است که هر ساله تمیز ، بازرسی و تعمیر می شود. معمولاً گفته می شود که در 10 سالگی این سیستم هزینه های خود را پرداخت کرده یا به حد متوسطی رسیده است. حتی برخی از پیمانکاران معتقدند که هر سال پس از 10 سال پاداش است. معنی این نیز این است که شما باید برنامه ریزی را برای جایگزینی سیستم فعلی HVAC خود در حدود 10 سال شروع کنید.

5 سال در صورت انجام تعمیر و نگهداری در معرض خطر یا شکست
کولرهای گازی که نصب شده اند و دیگر هرگز توسط یک متخصص تعمیر و نگهداری لمس نمی شوند ، انتظار می رود پنج سال دوام داشته باشند. اگر یک سیستم HVAC متوسط ​​تا با راندمان بالا خریداری کرده اید ، می توانید انتظار صرفه جویی در انرژی در فصل اول و دوم استفاده را داشته باشید. پس از سال دوم ، به دلیل خرابی کامل واحد ، می توانید انتظار کاهش انرژی و بازده خنک کننده و همچنین افزایش نیاز به تعمیرات بسیار گران را داشته باشید. همچنین توجه به این نکته مهم است که اگر قبض تعمیرات شما 50 درصد از هزینه واحد جدید است ، بیشتر پیمانکاران HVAC در شیکاگو توصیه می کنند آن را تعویض کنید.

 

https://webdesiger.tebyan.net/post/24

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir