مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

کربنات Y-Strainers عمدتا در صنعت نفت و پتروشیمی استرینر استفاده می شود. آنها مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه مکانیکی یا حرارتی دارند و این موارد مهم در صورت آتش سوزی است. به همین دلیل اکثر پالایشگاه های نفت اجازه اجزای لوله کشی آهن را نمی دهند. Y-Strainers از فولاد کربن نیز به دلیل مقاومت زیاد ، برای کاربردهای فشار بالاتر استفاده می شود.
Y-Strainers از جنس استنلس استیل در مواردی استفاده می شود که مقاومت در برابر خوردگی بالا داشته باشد یا در صورت نیاز به آلودگی باشد. آنها در صنایع شیمیایی ، غذایی و دارویی محبوب هستند.

خیلی نمی توان تأکید کرد که Y-Strainers برای کاربردهای مهم باید به اندازه کافی طراحی شده باشد. این به معنای ضخامت دیواره به اندازه کافی سنگین و اتصالات دمنده است. به عنوان مثال ، در خطوط بخار به دام افتاده نامناسب ، میعانات می تواند در نقاط کم جمع شده و تبدیل به یک حلزون آب شود که با سرعت بسیار بالایی از خط عبور می کند. قیمت استرینر حتی تغییر اندکی جهت در اثر Y-Strainer می تواند شوک فوق العاده ای ایجاد کند که می تواند به صافی صدمه بزند. تولیدکنندگانی که برای صرفه جویی در وزن و هزینه دیوارها را نازک می کنند ، در این موارد خواهان دردسر می شوند.
Y-Strainer ، اگر مجهز به اتصالات از بین برنده باشد ، می تواند یک صافی خود تمیز کننده باشد. یک شیر روی اتصال واقع شده روی درپوش صافی نصب شده است. بنابراین می توان صفحه را به راحتی و بدون باز کردن جریان و جدا کردن صافی شیر باز و سپس بست. وقتی شیر باز می شود ، مواد حبس شده در داخل صفحه تخلیه می شوند. تصویر بالا Y-Strainer با اتصال منفجر را نشان می دهد.

نکته مهم دیگری که باید در Y-Strainers بررسی شود ، نقطه ای است که صفحه یا عنصر صاف کننده به بدنه مهر و موم می کند. این صندلی باید با دقت تراشیده شود تا هیچ ذره ای نتواند آن را دور بزند. همین مورد در پایان پاکسازی اعمال می شود. صفحه باید کاملاً مناسب باشد. مراقب صافی های دارای صندلی های ماشین کاری نشده باشید. صفحه نشسته شیر استرینر نامناسب اجازه عبور از مایعات را می دهد که به آلودگی و خاک در پایین دست اجازه می دهد.

Y-Strainers با طیف گسترده ای از اتصالات انتهایی از جمله رشته ای ، فلنجی و جوش داده شده موجود است. فلنج ها با مشخصات ANSI طراحی شده اند.
فلنج های خاصی مانند اتصالات حلقه ای نیز اغلب در دسترس هستند. Y-Strainers را می توان با ابعاد فلنج نیروی دریایی ایالات متحده ساخت که با استانداردهای تجاری متفاوت است. برای کاربردهای فشار بسیار زیاد ، Y-Strainers با اتصالات انتهای جوش سوکت یا لب به لب اغلب مشخص می شود.

هنگام تعیین یا خرید Y-Strainer ، قیمت که اغلب مورد توجه قرار می گیرد ، باید کمترین اهمیت را داشته باشد. Y-Strainer خوش ساخت و طراحی شده تقریباً برای مدت نامحدود دوام خواهد آورد. بنابراین اولین سلام سرما هزینه آن در مقایسه با سایر ویژگی ها که در طول عمر مفید چندین ساله پخش می شود ، مهم نیست.

 

 

https://salamsarma.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/eca-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%b1/

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir