مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

همانطور که اکثر ما تابستان را دوست داریم ، یک نقطه ضعف بزرگ نیز وجود دارد که با گرما همراه است: استفاده بیشتر از تهویه هوا و پنکه ها برابر است با هزینه های بالاتر هزینه های برق فن ebm یکی از تولیدات با کیفیت آلمانی می باشد که در کشور آلمان به صورت پیشرفته و صفر تا 100 تولید و روانه بازار میشود

اگر هوای مرکزی دارید ، احتمالاً قبلاً می دانید که کولر گازی یکی از کم مصرف ترین وسایل خانه شماست. هزینه کارکرد آن به طور متوسط ​​0.36 دلار در ساعت است - که حدود 25 درصد از کل انرژی مصرفی خانه را تشکیل می دهد.

بنابراین ، استفاده از پنکه های سقفی چطور؟ آیا آنها واقعاً به خنک سازی خانه و کاهش هزینه های تهویه مطبوع کمک می کنند یا سیستم های جدید بسیار کارآمد HVAC ، چنین فن هایی را بی مورد می کند؟

بیایید نگاهی دقیق به مزایا و معایب فن های سقف بیندازیم.

واقعیت یا داستان: پنکه های سقفی کم هزینه هستند
حقیقت. در مقایسه با تهویه هوا ، پنکه های سقفی کاملا ارزان هستند. هزینه متوسط ​​کار با پنکه سقفی حدود یک سنت در ساعت است - کسری از هزینه تهویه هوا.

درست است ، اما ... آیا باید این دو نوع خنک کننده را مقایسه کنید؟ پاسخ این است ، نه. به این دلیل است که پنکه های سقفی در واقع یک اتاق را خنک نمی کنند. در عوض ، آنها یک اثر خنک کننده باد ایجاد می کنند که می تواند باعث خنک شدن آن شود. آنها همچنین می توانند سطح رطوبت را کاهش دهند ، که باعث راحتی اتاق می شود بدون اینکه در واقع دما را کاهش دهد. متأسفانه اگر در وهله اول اتاق گرم باشد ، یک فن سقفی برای تغییر دما کار چندانی نمی کند.

واقعیت یا داستان: طرفداران سقفی یک مکمل AC مناسب ایجاد می کنند
حقیقت. در صورت استفاده از پنکه های سقفی در صورت استفاده از تهویه مطبوع کارآمد ، می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و راحتی را افزایش دهید. هم با فن های سقفی و هم با کارکرد AC ، می توانید ترموستات را چهار درجه افزایش دهید و هیچ راحتی را از دست ندهید. به نوبه خود ، کولر گازی کمتر روشن می شود ، بنابراین صورتحساب انرژی شما در کل می تواند کمتر باشد.

واقعیت یا داستان: طرفداران فقط یک ابزار تابستانی نیستند
حقیقت. (عجیب به نظر می رسد ، اما درست است). تا زمانی که قیمت فن ebm با موتور برگشت پذیر داشته باشید ، پنکه های سقفی می توانند در زمستان صرفه جویی کنند. با تلنگر یک سوئیچ کوچک در کنار محفظه موتور آنها ، بیشتر فن های سقفی می توانند در جهت مخالف (در جهت عقربه های ساعت) بچرخند. این حرکت معکوس باعث ایجاد یک تجدید در فضای اتاق می شود و هوای گرم را بدون اثر برودت هوا به اطراف منتقل می کند.

واقعیت یا داستان: طرفداران سقفی بدون چراغ LED ارزش ندارند
واقعیت و داستان اگرچه درست است که به طور کلی ، پنکه های سقفی می توانند به کاهش مصرف انرژی در خانه شما کمک کنند ، اما آنها همچنین می توانند به انرژی قابل توجهی برای کار نیاز داشته باشند. میزان آن بستگی به نحوه استفاده از فن ها و نوع چراغ های فن دارد. برخی از چراغ های فن می توانند از برق بیشتری نسبت به خود موتورهای فن استفاده کنند. در حقیقت ، نوع نوری که یک فن استفاده می کند می تواند تا 80 درصد پس انداز بالقوه شما را از طریق یک مدل کارآمد ، به خود اختصاص دهد. اگر می خواهید بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی را در پنکه های سقفی خود داشته باشید ، حتماً وسایل روشنایی LED ENERGYSTAR® را انتخاب کنید.

بنابراین ، آیا طرفداران سقفی ارزش سرمایه گذاری را دارند؟
بیایید حساب کنیم کولر گازی در هر ساعت 0.36 دلار و پنکه سقفی در هر ساعت فقط 0.01 دلار هزینه دارد. اگر هزینه های تهویه مطبوع حتی چند سنت در ساعت کاهش یابد ، فن ها هنوز می توانند ارزش آن را داشته باشند. به طور متوسط ​​پنکه های سقفی می توانند چهار تا هشت درصد در هزینه های خنک کننده در صورت ترکیب با کولر گازی صرفه جویی کنند.

اگر در آب و هوایی زندگی می کنید که می توانید به جای تهویه هوا در روزهای بسیار گرم از پنکه استفاده کنید ، فن های سقفی می توانند یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند باشند.

در حالی که پنکه های سقفی گردش بهتری از هوای خنک و اثر خنک کننده سلام سرما باد را ایجاد می کنند ، اما اگر کسی از این مزایا بهره مند نباشد ، هنوز هم می توانند به هزینه و انرژی هدر رفته برسند. به عنوان مثال ، انجام ندهید:

طرفداران را در اتاقهایی که اغلب استفاده نمی شوند نصب کنید.
هواداران را پس از خارج شدن از اتاق از اتاق ، نگه دارید. و
هر زمان چراغ روشن است فن ها را روشن کنید ، حتی اگر فن به آن نیازی نداشته باشد.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%d9%81%d9%86/%d9%81%d9%86-ebm-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/

  • ۹۹/۰۷/۰۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir