مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

PowerArc
تقسیم کننده الگوی صفحه
سفتی صفحه را برای طول عمر  مبدل حرارتی آلفالاوال بیشتر بهبود می بخشد.

تراز پنج نقطه ای
از موقعیت قابل اطمینان صفحه و سرویس دهی آسان برای واحدهای بزرگ اطمینان حاصل می کند.

SteerLock
تراز صفحات
موقعیت قابل اطمینان صفحه و سرویس آسان را تضمین می کند.


برای قابلیت سرویس دهی
باز و بسته شدن ساده طرح صفحه و قاب با واشر ، بازرسی و خدمات بدون دردسر را امکان پذیر می کند. همچنین شما را قادر می سازد تا واحد را به راحتی با شرایط جدید فرآیند سازگار کنید.

انیمیشن های محصول را در زیر مشاهده کنید یا اطلاعات بیشتری کسب کنید و به متخصصان فنی ما گوش دهید.

ClipGrip
ضمیمه واشر
مهر و موم کامل و تعمیر و نگهداری بدون دردسر را تضمین می کند.

غلتک Tbar_symbol_142x142.png
واحد پایین تری را ارائه می دهد که سرویس دهی آن آسان است.

جعبه های بلبرینگ
یک واحد به راحتی باز شونده برای نگهداری روانتر و کارآمدتر را تضمین می کند.


قاب جمع و جور
تعمیر و نگهداری را تسهیل می کند و نیاز منطقه به خدمات را به حداقل می رساند.


ویژگی های بیشتری را کشف کنید
ویژگی های بسیار بیشتری در مبدل حرارتی واشر آلفا لاوال وجود دارد که تفاوت ایجاد می کند. نوآوری های جدید و مفاهیم اثبات شده در کنار هم مزایای گسترده ای از جمله کم هزینه چرخه عمر محصول ، افزایش تولید ، کاهش زمان خرابی و افزایش ایمنی کارکنان را ارائه می دهند.

برای یافتن لیست کاملی از ویژگی های هر مدل در دامنه صنعتی ، به جزوه های محصول مراجعه کنید.

راهنمای گوشه

باز شدن پیچ پیچ

محفظه نشت

آجیل های کشیده

واشر قفل

سر پیچ و مهره ثابت

باز شدن پیچ پیچ سوراخ کلید

غلتک صفحه فشار

صفحات مختلف برای نیازهای مختلف صنعتی
صفحات با عمق مختلف فشار دادن ، زاویه های الگوی شورون و اشکال مختلف راه راه در دسترس هستند که همه با دقت طراحی و انتخاب می شوند تا عملکرد بهینه داشته باشند. خط صنعتی ما با چهار پیکربندی صفحه اصلی در دسترس است:

صفحه تک با الگوی شورون برای جریان موازی برای عملکرد مطلوب حرارتی و افت فشار.
صفحه تک با الگوی شورون برای جریان مورب برای عملکرد حرارتی مطلوب هنگام نصب به صورت افقی و تخلیه کامل مورد نیاز است.
در صورت نیاز به جلوگیری از مخلوط کردن مایعات ، صفحه دو جداره داشته باشید.
در صورت نیاز به جلوگیری از مخلوط کردن مایعات در برنامه های بهداشتی ، صفحه دو جداره جوزا.
ناحیه توزیع اطمینان می دهد مایعات به طور مساوی در ناحیه انتقال گرما توزیع می شوند و به شما کمک می کند تا از مناطق راکد که باعث ایجاد رسوب می شوند جلوگیری کنید.

تعدادی از ویژگی های طراحی وجود دارد که به حداکثر رساندن انتقال گرما کمک می کند. راندمان بالا در مترمربع تعداد صفحات و مواد اولیه مصرفی را به حداقل می رساند. این منجر به یک واحد جمع و جور و کم مصرف می شود.

در حالی که تلاطم جریان زیاد بین صفحات منجر به انتقال حرارت بالاتر می شود ، نتیجه آن افت فشار است. مهندسان طراحی حرارتی ما می توانند در انتخاب مدل و پیکربندی مناسب برای کاربرد شما به شما کمک کنند تا حداکثر عملکرد حرارتی را با حداقل افت فشار ارائه دهد.

مشخصات واشر

چسب واشر

واشرها برای آب بندی موثر مبدل حرارتی استفاده می شوند. مشخصات واشر ، عرض ، ضخامت ، نوع و ترکیب پلیمر به هر مبدل حرارتی و وظیفه مورد نظر آن پیکربندی شده است. بسته به نوع کاربرد و فرکانس دهانه های واحد ، واشر یا توسط گیره ها یا انگشتان آن بسته می شود یا به صفحه چسبانده می شود. ما در کاربردهایی که تمیز کردن مکرر ضروری است ، از چسب اپوکسی پخته شده دو جزئی مخصوص برای حداکثر چسبندگی استفاده می کنیم.

مبدلهای حرارتی صفحه ای واشر صنعتی دارای گواهینامه AHRI
محدوده مبدلهای حرارتی Alfa Laval AlfaQ مطابق با برنامه صدور گواهینامه مبدلهای حرارتی مایع به مایع (LLHE) AHRI (AHRI 400) AHRI تأیید شده است که عملکرد حرارتی را مطابق مشخصات منتشر شده توسط تولید کننده تضمین می کند. برنامه های معمول HVAC شامل پست های خنک کننده منطقه ای ، سیستم های ذخیره یخ ، خنک کننده مرکز داده و سیستم های خنک کننده رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدوده Alfa Laval AlfaQ.

عدم اطمینان در مورد عملکرد حرارتی را از بین ببرید
کاهش مصرف انرژی در کل سیستم و هزینه های عملیاتی
عملکرد محیطی بدون سازش
اطمینان مستقل
سه سال گارانتی
مبدل های حرارتی با ابعاد کمتر می توانند منجر به استفاده بیشتر از انرژی در کل سیستم ، هزینه های عملیاتی بالاتر و عملکرد محیطی به خطر بیافتند. با استفاده از گواهینامه AHRI ، اطمینان حاصل خواهید کرد که مبدل حرارتی صفحه ای مطابق نیاز عمل خواهد کرد. بدون خطر کم کاری. بدون عدم اطمینان همان کاری را که روی جعبه می گوید ، تضمین شده انجام می دهد.

* گواهینامه موسسه تهویه مطبوع ، گرمایش و تبرید ایالات متحده (AHRI) است

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/2/%d9%85%d8%a8%d8%af%d9%84+%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%8a+%d8%a2%d9%84%d9%81%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%88%d9%84+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

  • ۹۹/۰۶/۱۷
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir