مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

کجا و نحوه درخواست

شما باید درخواست ویزای شینگن را در کنسولگری کشوری که قصد سفر به آن را دارید ثبت کنید ، یا – اگر قصد بازدید از بیش از یک کشور شینگن را دارید ، کنسولگری کشوری که طولانی ترین دوره را در آن خواهید گذرانید.

 

اگر قصد بازدید از چندین کشور شینگن را دارید و مدت اقامت آن به یک اندازه خواهد بود ، باید هنگام ورود به منطقه شینگن در کنسولگری کشوری که ابتدا از مرزهای خارجی آن عبور می کنید اقدام کنید.

 

به عنوان یک قانون کلی ، شما باید برای ویزا در کنسولگری با صلاحیت سرزمینی برای کشوری که در آن به طور قانونی اقامت دارید درخواست کنید. اگر در این مورد شک دارید ، به عنوان مثال هیچ کنسولگری ایالت شینگن وجود ندارد که شما قصد بازدید از آن را در کشوری که در آن زندگی می کنید داشته باشید ، باید با مقامات مرکزی (وزارت امور خارجه یا اداره مهاجرت) آن کشور تماس بگیرید. در آنجا می توانید اطلاعاتی راجع به اینکه آیا کشور شینگن توسط کشوری دیگر در کشور محل اقامت شما نمایندگی دارد ، کسب کنید.

 

شما می توانید در کنسولگری های موجود در کشور خود یا کنسولگری های کشور شینگن که قصد بازدید از آن را دارید در لیست حضور و نمایندگی کنسولگری بررسی کنید.

 

در اصل این درخواست باید حداقل 15 روز قبل از سفر مورد نظر به کنسولگری ارسال شود و نمی تواند زودتر از شش ماه قبل از شروع سفر مورد نظر ثبت شود. ممکن است مجبور شوید قبل از ثبت درخواست ، وقت خود را رزرو کنید.

 

اطلاعات دقیق تر در مورد روشهای ثبت درخواست ویزا را می توان در وب سایت های اختصاصی کشورهای عضو مشاهده کرد.

 

اعضای خانواده اتباع اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا

اگر شرایط زیر را داشته باشید:

 

شما عضو خانواده یک شهروند اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA) هستید. و

اینکه شهروند اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا به یکی از کشورهای عضو غیر از کشوری که تابعیت آن را دارد سفر یا در آن اقامت دارد. و

شما شهروند اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا را همراهی می کنید یا قصد دارید در کشور مقصد شینگن به او بپیوندید.

اگر فکر می کنید که یک روال ویزای سریع دارید ، باید هنگام ارائه درخواست ویزا اثبات کنید که این معیارها را برآورده می کنید.

http://asooweb.famblog.ir/post/14

  •  
  • ۹۹/۱۲/۳۰
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir