مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

انتقال حرارت کارآمد
مبدلهای حرارتی صفحه ای و قاب واشر (GPHE) انتقال حرارت کارآمد را در  کندانسور صفحه ای آلفالاوال تجهیزات جمع و جور با ردپای کوچک - بسیار کوچکتر و کارآمدتر از مبدلهای حرارتی پوسته و لوله فراهم می کنند.

مبدلهای حرارتی صفحه ای برای بهینه سازی انتقال حرارت طراحی شده اند ، زیرا صفحات موجدار بیشترین سطح را فراهم می کنند که از طریق آن می توان گرما را از یک گاز یا مایع به گاز دیگر رساند.

این واحدها همچنین دارای طراحی انعطاف پذیر بوده و سرویس و نگهداری آنها آسان است.

مزایای مبدلهای حرارتی صفحه واشر:

انتقال حرارت دقیق - نزدیک شدن دمای نزدیکتر ، جریان جریان شمارنده واقعی ، 80-90٪ حجم نگهداری کمتر
هزینه کلی کم - سرمایه گذاری کم سرمایه ، کاهش هزینه نصب ، نگهداری محدود و هزینه های عملیاتی
حداکثر قابلیت اطمینان - کمتر رسوب زدگی ، استرس ، سایش و خوردگی
مسئول محیط زیست - حداقل مصرف انرژی برای حداکثر اثر فرآیند ، تمیز کردن کاهش یافته است
گسترش ظرفیت آسان است - به سادگی صفحات موجود در قاب موجود را اضافه یا حذف کنید
دامنه محصول بسیار گسترده است و در گرمایش ، سرمایش ، بازیابی گرما ، تبخیر و چگالش در صنایع مختلف از HVAC ، تبرید ، خنک کننده موتور ، لبنیات و مواد غذایی گرفته تا فرآیندهای سنگین تر مانند کندانسور پلیت آلفالاوال فرآوری شیمیایی ، تولید روغن و تولید برق استفاده می شود.

درباره GPHEs در مقابل مبدلهای حرارتی پوسته و لوله بیشتر بدانید

نحوه کار GPHE ها را ببینید

 

همه GPHE ها برابر ایجاد نشده اند
مبدلهای حرارتی صفحه واشر ممکن است استاندارد صنعت برای وظایف عمومی گرمایش و سرمایش باشد ، اما فناوری داخل GPHE بسیار استاندارد نیست. همه مبدلهای حرارتی صفحه ای برابر نیستند و ما عواقب انتخاب مبدلهای حرارتی صرفاً بر اساس هزینه را مشاهده کرده ایم. ما درک می کنیم که هزینه مهم است ، اما در بیشتر شرایط هزینه های تعمیر یا تعویض واحدها و همچنین ناکارآمدی واحدهای کم حجم بسیار بیشتر از صرفه جویی در هزینه های اولیه است.

هنگام انتخاب مبدل حرارتی صفحه واشر ، تعدادی ویژگی صفحه و قاب وجود دارد که می خواهید آنها را در نظر بگیرید.

برای مشاهده ویژگیهای GPHE که اینجا هستند ، اینجا کلیک کنید

 
انواع مبدلهای حرارتی صفحه واشر
صنعتی - طیف بسیار متنوعی از مبدل های حرارتی برای هیت اکسچنجر صفحه ای جوشی آلفالاوال استفاده در انواع صنایع

گواهی AlfaQ AHRI - مشابه GPHE های صنعتی اما دارای گواهینامه AHRI برای کاربردهای HVAC

نیمه جوش داده شده صنعتی - در تبرید هنگامی که واشر برای یکی از رسانه ها مناسب نیست و هنگامی که فشارهای طراحی بالاتری لازم است استفاده می شود

WideGap - برای کاربردهایی شامل مایعات الیافی ، مایعات بسیار چسبناک و مایعات حاوی ذرات درشت استفاده می شود

اواپراتورهای AlfaVap - اواپراتور سطح صفحه فیلم سفارشی و در حال افزایش

کندانسورهای AlfaCond - یک کندانسور خلاuum سطح صفحه ای جمع و جور است

مبدل حرارتی دیابون - گرافیت که برای محیط های خورنده سخت استفاده می شود

انتخاب GPHE مناسب
انتخاب GPHE مناسب می تواند یک چالش باشد ، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما یک راهنمای انتخاب ساده برای کمک به شما در جهت دستیابی به بهترین GPHE برای برنامه خود ایجاد کرده ایم. با این حال ، همیشه بهتر است در نهایت با یکی از مهندسین متخصص ما صحبت کنید تا آنها بتوانند از تناسب کامل شما اطمینان حاصل کنند.

به راهنمای انتخاب بروید

با یک متخصص GPHE در تماس باشید

 

سرویس GPHE های خود
مبدلهای حرارتی صفحه ای در اکثر کاربردها نقش اساسی دارند. اگر عملکرد ضعیف داشته باشند ، ممکن است منجر به پایین آمدن کیفیت محصول ، کاهش ایمنی و هزینه های بالاتر انرژی شود. و در صورت عدم موفقیت ، می توانند منجر به توقف سنگین و خسارات عمده در تولید شوند. این مهم باعث می شود که تعمیر و نگهداری انجام شود - و انجام صحیح آن مهم است.

آلفا لاوال همچنین نمونه کارایی کامل خدمات 360 درجه را برای مبدلهای حرارتی صفحه واشر ارائه می دهد.

بیشتر بدانید

   

تحصیلات عالی
نحوه کار GPHE ها

فناوری صفحه

مبدلهای حرارتی صفحه ای در مقابل پوسته و لوله

روش محاسبه

بارگیری - نظریه انتقال حرارت

 

alfalaval.com/microsites/gphe/

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir