مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام)
مجارستان یکی از پیشرفته ترین اقتصادهای اروپای مرکزی است. شرایط ثبت شرکت در مجارستان این کشور به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا دروازه ای است برای بازار بیش از 500 میلیون نفر - 250 میلیون نفر در شعاع 1000 کیلومتری. موقعیت استراتژیک آن ، به دلیل زیرساخت های با کیفیت ، پارک های صنعتی و علمی ، آن را به یک مقصد سرمایه گذاری و نقطه تدارکاتی ایده آل تبدیل می کند.

بعلاوه ، مجارستان برای گرفتن کمترین مالیات بر درآمد شرکتها در سراسر اتحادیه اروپا ، نرخ پایین مالیات 9٪ ، برجسته است.

به همین دلیل سهام سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مجارستان یکی از بالاترین سهام در منطقه است.

نیروی کار مجارستان ، به ویژه در زمینه مهندسی ، پزشکی و اقتصادی ، با هزینه 60٪ کمتر از متوسط ​​اروپا مقرون به صرفه و بسیار واجد شرایط است.

جنبه دیگری که مجارستان را به منطقه ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند ، ثبات مالی آن است. سیستم مالی آن یکی از پیشرفته ترین سیستم ها در این منطقه است. همراه با قانون دولت آن ، سیاست های مطلوب سرمایه گذاری و مشوق های مالیاتی با هدف بهبود رقابت ، که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن بحث خواهیم کرد.

مجارستان دارای چندین بخش سریع در حال رشد مانند خودرو ، خدمات ، علوم بیولوژیکی ، دارویی و فناوری پزشکی ، الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، تحقیق و توسعه ، انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت زنجیره تامین و بخش های تدارکات توزیع است.

به عنوان نقاط ضعف ، مجارستان به دلیل اهمیت بخش خارجی خود ، سطح پایین ذخیره ارزی و خطر از دست دادن ارزش پول خود ، به شدت به وضعیت اقتصادی شرکای تجاری اصلی خود در اروپا وابسته است.

 یک شرکت خصوصی مزایای ثبت شرکت در مجارستان است که با سهام محدود می شود و در لیست های عمومی قرار ندارد و مورد معامله قرار نمی گیرد.

حداقل سرمایه سهام 5،000،0000 HUF (،000 16،000 €) است که ممکن است به صورت نقدی یا مشارکت در نوع باشد.

مدیریت شرکت توسط هیئت مدیره ای متشکل از سه تا یازده عضو انجام می شود ، یا در مواردی که سند تشکیل دهنده آن را تأسیس کند ، مدیر کل شرکت را اداره می کند.

سهام دارانی که حداقل 5٪ از حق رأی را نمایندگی می کنند ، می توانند از یک هیئت نظارت درخواست کنند که باید بین 3 تا 15 عضو داشته باشد.

شرکت های مجارستانی از کمترین بار مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا بهره مند می شوند. در حال حاضر ، نرخ مالیات بر درآمد شرکتها 9٪ است ، سود سهام دریافتی ممکن است معاف از مالیات باشد و هیچ گونه مالیات بازپرداخت پرداختی به شرکتهای غیر مقیم وجود ندارد.

علاوه بر این ، مجارستان به اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور را دارند و به عنوان خود اشتغالی یا تأسیس مشاغل کار می کنند ، اجازه اقامت می دهد. اجازه اقامت 3 سال اعتبار ، 3 سال دیگر قابل تمدید است و اجازه درخواست کارت آبی EU را می دهد که به شما اجازه سفر بدون ویزا در اتحادیه اروپا را می دهد.

مجاز
کد کشور - HU

مبانی حقوقی - قانون مدنی

چارچوب قانونی - قانون V سال 2013 در مورد قانون مدنی جدید مجارستان

فرم شرکت - شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام 

مسئولیت - مسئولیت سهامداران در قبال شرکت به میزان سهام مربوطه محدود می شود.

سرمایه سهام - حداقل سرمایه سهام باید حداقل 5،000،000 HUF باشد. کمک اولیه برای یک شرکت خصوصی در مجارستان می تواند به صورت نقدی یا نقدی باشد.

میزان مشارکتهای نقدی در زمان تأسیس ممکن است از 30٪ سرمایه سهام کمتر نباشد.

مشارکت دارایی در دسترس شرکت قرار گرفته است ، به استثنای اینکه ارزش این سهم دارایی کمتر از 25٪ از سرمایه سهام باشد. سهامداران باید ارزش اسمی یا ارزش اسمی حسابداری سهام را طی یک سال از تاریخی که Zrt به طور کامل به شرکت محدود پرداخت می کنند. ثبت شده است و مشارکت های دارایی را باید ظرف سه سال از تاریخ ثبت در اختیار Zrt. قرار دهد.

سهام ممکن است به صورت سهام عادی ، سهام ممتاز ، سهام کارمند ، سهام با بهره ، سهام قابل بازخرید منتشر شود.

سهامداران - شرکت های محدود خصوصی ممکن است توسط یک یا چند سهامدار که می توانند اشخاص حقیقی یا حقوقی ، ساکن یا غیر مقیم باشند ، بدون محدودیت عضو شوند. سهامداران یک شرکت محدود شده توسط سهام زیر 50٪ در ثبت شرکت نشان داده نمی شود.

کارگردانان - Zrt. مجبور است یک مدیر یا هیئت مدیره متشکل از حداقل 3 نفر را برای انجام وظایف اداری شرکت منصوب کند. مدیران شرکت مجاز نیستند. جزئیات مدیران در دسترس عموم است.

دبیر - هیئت مدیره شرکت می تواند یک یا چند منشی شرایط ثبت شرکت در مجارستان شرکت را از بین کارمندان شرکت منصوب کند. هیچ محدودیتی برای ملیت وجود ندارد.

آدرس ثبت شده - ZRT برای داشتن دفتر ثبت نام در مجارستان مورد نیاز است. دفتر ثبت شده محلی است که سوابق قانونی شرکت در آن نگهداری می شود ، برای بازرسی در دسترس است و درصورت لزوم آدرسی است که می توان اسناد را در آن ارائه کرد.

جلسات عمومی - جلسات عمومی سالانه باید هر ساله برگزار شود. AGM توسط کنفرانس برگزار می شود

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir