مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

ثبت نام آنلاین در 1-2 روز
ترکیب سریع در 1-2 روز ، بدون مسافرت.

9٪ مالیات شرکتی
کمترین میزان مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا.

 شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا در 1 روز
شماره مالیات بر ارزش افزوده فوری اتحادیه اروپا ،ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت


 بسته اصلی
899 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

تشکیل شرکت در 24-48 ساعت (هزینه ثبت نام شامل)
شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا و شماره مالیات بر ارزش افزوده محلی
ثبت اتاق بازرگانی (شامل هزینه سال اول)
شماره مالیات شخصی و شماره تأمین اجتماعی
 بسته استاندارد
1990 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

کلیه خدمات BASIC
دفتر ثبت شده برای شرکت به مدت یک سال
معرفی بانک برای افتتاح حساب بانکی
 بسته کسب و کار
2390 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

همه خدمات استاندارد
دروازه مشتری ، ثبت دروازه شرکت
معرفی حسابداری
اسناد انگلیسی و مجارستانی
 بسته PREMIUM
2990 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

همه خدمات کسب و کار
پشتیبانی و مربیگری تجاری (1 ساعت در ماه)
حمل و نقل پست الکترونیکی را به مدت یک سال کامل انجام دهید مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا (و در صورت لزوم اقدام به انجام خلاصه انگلیسی با دستورالعمل کنید)
در 1 روز یک شرکت در اروپا ثبت کنید
چرا ثبت شرکت در اروپا سودمند است؟
تعدادی از مزایای ثبت شرکت در اروپا وجود دارد ، زیرا بازار بزرگ جامعه واحد فرصتی پایدار را برای توسعه کسب و کارها فراهم می کند ، و شما در سفر ، تجارت یا کار در هر کشور عضو در اتحادیه اروپا آزاد هستید.

علاوه بر این ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا تلاش می کنند تا یک فضای اقتصادی مناسب برای تجارت ایجاد کنند ، که در آن حمایت از شرکت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از جمله ، این بدان معنی است که ثبت شرکت در اروپا در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا سریع و آسان است ، بارهای اداری کم است و نگرش مقامات به شدت حمایت می کند.

اگر می خواهید شرکتی در اروپا ثبت کنید ، فکر خود را معطوف مجارستان کنید.

علاوه بر این ، مشاغل فرصت دریافت یارانه ها و منابع مختلف اتحادیه اروپا را دارند که می تواند به آنها در دستیابی به رشد سریعتر کمک کند.

روند ثبت شرکت در اروپا
روند ثبت شرکت در اروپا ساده و شفاف است ، که به طور معمول می تواند به مراحل زیر تقسیم شود:

تصمیم در مورد نام شرکت ، نحوه عملکرد شرکت و فعالیت های شرکت ،
تصمیم در مورد اعضا (اعضای شرکت می توانند اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی باشند) و میزان سپرده ها ،
تصمیم در مورد شخص مدیر عامل ، تصمیم در مورد دفتر ثبت شرکت و نماینده تحویل (در صورت لزوم) ،
تشکیل شرکت ،
برنامه شماره مالیات ،
افتتاح حساب بانکی ،
و پرداخت سرمایه سهام (یا بخشی از سرمایه سهام).
در عین حال مهم است که تشکیل شرکت اروپایی نه تنها مقرون به صرفه نیست بلکه از راه دور و بدون حضور شخصی نیز قابل انجام است.

تفاوت در عملکرد کشورهای اروپایی
ثبت شرکت در اروپا تا حدودی در کشورهای اتحادیه ثبت شرکت تجاری در اروپا اروپا متفاوت است. در بعضی از کشورها ، این شرکت معمولاً قبل از دفاتر اسناد رسمی تاسیس می شود (به عنوان مثال در آلمان) ، در کشورهای دیگر یک وکیل شرکت را ثبت می کند (به عنوان مثال در مجارستان یا ایتالیا).

روند ثبت شرکت در اروپا زمان متفاوتی به طول می انجامد ، اما معمولاً مدت زمان ادغام شرکت در اروپا می تواند حداقل 1-2 روز و حداکثر 30-60 روز طول بکشد.

به عنوان مثال ، در آلمان ، صدور شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا می تواند روند بسیار کندی باشد و ممکن است 6-8 هفته طول بکشد ، که در عمل می تواند به این معنی باشد تا زمانی که این شرکت قادر به صدور فاکتور بدون مالیات بر ارزش افزوده برای شرکت دیگری نباشد. در اتحادیه اروپا

مجارستان می تواند انتخاب خوبی باشد
اگر می خواهید شرکتی در اروپا ثبت کنید ، فکر خود را معطوف مجارستان کنید. از آنجا که تشکیل شرکت مجارستانی می تواند خیلی سریع (حتی طی 1-2 روز) انجام شود و لازم نیست منتظر شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا باشید ، زیرا شرکت جدید بلافاصله آن را دریافت می کند. مزیت دیگر این است که لازم نیست سرمایه سهام به حساب شرکت واریز شود و می تواند بلافاصله استفاده شود.

علاوه بر این ، مجارستان کمترین میزان مالیات شرکت ها را در اتحادیه اروپا (9 درصد) دارد که می تواند یک مزیت رقابتی قابل توجه باشد.

بنابراین اگر می خواهید در اتحادیه اروپا شرکتی تاسیس کنید ، ارزش دارد قبل از تصمیم گیری چندین کشور هدف را در نظر بگیرید. زیرا برخی از کشورها قوانین و شرایط مالیاتی بسیار مطلوبتری را برای مشاغل به ویژه مجارستان فراهم می کنند.


ثبت شرکت در اروپا - چگونه می توان ثبت شرکت را در اروپا آغاز کرد؟
11-11-2021
با اقامت دائم در اروپا می توانید در اتحادیه اروپا آزادانه کار کنید ، تحصیل کنید یا تجارت کنید.
5 مزیت برتر اقامت دائم در اروپا
2021-01-09
انجام تجارت در مجارستان کاملاً آسان است.
تجارت در مجارستان - چرا ارزش آن را دارد؟
2021-01-05

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir