مرجع مقالات خوب

  • ۰
  • ۰

برای نام بردن از هر نوع محاسبه ارزش ملک ، به دانش شماره های کلیدی مانند پیش پرداخت چک ولو ، پرداخت وام و نرخ بهره احتیاج دارید. قبل از نشستن برای محاسبه مقدار املاک ، مطمئن شوید که مرحله مقدماتی را در جمع آوری ارقامی که معمولاً در این تحلیل ها لازم است برداشته اید:

پرداخت رهن: پرداخت وام مسکن پرداخت ماهیانه ای است که در مقابل وام ملک به وام دهنده پرداخت می شود. بخشی از پرداخت به بازپرداخت اصل وام اصلی کمک می کند ، در حالی که قسمت دیگر سود پرداخت شده به وام دهنده است. پرداخت وام مسکن ممکن است شامل مالیات بر املاک و بیمه نباشد.

پیش پرداخت: پیش پرداخت یک پرداخت نقدی اولیه است که درصدی از کل قیمت خرید ملک را نشان می دهد. اگرچه خریداران مسکن که وام اداره مسکن فدرال (FHA) را می گیرند یا قصد دارند ملک را تصرف کنند ، می توانند 3.5 درصد پایین بیایند ، اما بیشتر سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که حدود 20 تا 25 درصد از قیمت خرید را پرداخت کنند.

درآمد اجاره ای: سرمایه گذاران معمولاً از پیش بینی درآمد اجاره برای استفاده از وام رهنی استفاده می کنند. درآمد اجاره ای که بیش از پرداخت ماهانه رهن را شامل می شود ، توسط وام دهنده کمتر خطرناک دیده می شود و می تواند شرایط وام بهتری ایجاد کند.

نسبت قیمت به درآمد: نسبت قیمت به درآمد یک معیار محبوب خرید مسکن است.قیمت چک ولو این نسبت قیمت متوسط ​​خانوار و درآمد متوسط ​​خانوار را در یک منطقه مشخص مقایسه می کند. با کاهش نسبت مسکن مقرون به صرفه تر می شود.

نسبت قیمت به اجاره: برای یافتن نسبت قیمت به اجاره ، میانه خانه را بر متوسط ​​سالانه اجاره در یک منطقه مشخص تقسیم کنید. این نسبت مقرون به صرفه بودن نسبت اجاره بها نسبت به خرید در بازار مسکن معین است. سرمایه گذاران باید از سرمایه گذاری در بازارهای با نسبت بالا مانند 20 یا بالاتر خودداری کنند ، زیرا این امر نشانگر بازار مطلوب تری برای مستاجر است.

جریان نقدی: جریان نقدی ، که اغلب به صورت ماهانه یا سالانه اندازه گیری می شود ، پس از محاسبه هزینه ها و پرداخت وام های رهنی از درآمد اجاره ، درآمد خالص تولید شده توسط یک ملک را اندازه گیری می کند.سلام سرما در صورت وجود مانده مانده پس از انجام کلیه هزینه ها و پرداخت های مربوط به آن دارایی ، جریان نقدی مثبت است. برعکس ، جریان نقدی منفی در نتیجه کافی نبودن درآمد اجاره برای تأمین هزینه های مالک برای آن ملک خاص است. سرمایه گذاران همیشه باید از دارایی های دارای جریان نقدی منفی پیش بینی شده اجتناب کنند.

https://salamsarma.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%a8/%da%86%da%a9-%d9%88%d9%84%d9%88/

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • علیرضا شمسی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir